Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Even een vragenlijstje...

<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 28 Jul 2014 15:17

Re: Even een vragenlijstje...

sarah1985 schreef:
Jente schreef:Maar wat ik me nou afvraag hè; ik zie hier meiden die geen kinderen hebben en fulltime werken, en die dan toch elke dag stofzuigen. Is dat bij jullie dan echt nodig? Waarvan wordt jullie vloer zo vies? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen, maar misschien ben ik gewoon heel vies :P

huisdieren, wij hebben 2 katten en die verharen af en toe nogal en dan is het 1 grote haren bende


Idd huisdieren. Ik heb een vogel die soms best een rotzooi maakt. En vanwege mijn allergie vind ik het wel fijn om zeker om de dag te stofzuigen. Nu is mijn huis ook niet heel groot dus is dat ook zo klaar.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 28 Jul 2014 17:04

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 32 uur per week. Ik werk op ma-di-do en vr. En soms een dag extra in het weekend.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 3 a 4 keer
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 3 keer per maand
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Een keer per week als ik geen bezoek heb gehad, na bezoek altijd.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Een keer per week, bij heel warm weer 2x
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Nu nog meerdere keren omdat we geen auto meer hebben. In oktober komt de nieuwe auto dan willen we proberen weekboodschappen te doen. Ik ben dit niet gewend. Ben 2 maand geleden verhuisd. Hiervoor woonden we naast de albert heijn waardoor ik dagelijks boodschappen deed.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ik maak heel af en toe een lijstje als ik een recept wil maken wat ik van te voren heb bedacht.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem87

Bericht 28 Jul 2014 18:56

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 32 uur in 4 dagen.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 1-2x per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Hebben we niet.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1-2x per week
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Nvt.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Zeker 2x per week, soms vaker (woon naast AH).
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ja altijd!
<<

Anoniem134

Bericht 28 Jul 2014 19:39

Re: Even een vragenlijstje...

chelle schreef:Soms ik wel eens willen weten hoe anderen sommige dingen doen. Soms kom ik echt tijd te kort...daarom even een vragenlijstje:

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? 1 en binnen korte tijd 2 kindjes.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 32uur verdeeld over 4 dagen
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Dagelijks
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Dagelijks
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Dagelijks met wegwerpdoekjes,minstens 1x per week grondig
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Tenminste 1x per week, in de zomer 2x per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Ze kan zich prima zelf vermaken maar we spelen ook heel veel samen
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meestal 2x per week
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
geen lijstje meestal lukt het aardig alles te onthouden
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 28 Jul 2014 19:46

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja, 2 zoons.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik zit momenteel in de ziektewet na een operatie, maar normaal 16 uur per week verdeeld over de woensdag en vrijdag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 3x per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per 2 weken.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Elke dag wel, maar ze spelen ook veel buiten op het plein.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 1x per week.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? nvt.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 28 Jul 2014 19:49

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee,
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Helaas nu geen werk, de zomervakantie is weer begonnen. Hopelijk vanaf volgend jaar minimaal 3 dagen werk. Heb ook 1 volledige dag studie vanaf september.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 1x per week.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? heb ik niet
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week.
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per 2 weken.
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?-
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? meerdere keren.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? niet altijd, als ik een ingredienten nodig heb voor een recept dan wel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 28 Jul 2014 21:06

Re: Even een vragenlijstje...

sarah1985 schreef:
Jente schreef:Maar wat ik me nou afvraag hè; ik zie hier meiden die geen kinderen hebben en fulltime werken, en die dan toch elke dag stofzuigen. Is dat bij jullie dan echt nodig? Waarvan wordt jullie vloer zo vies? Ik kan me dat namelijk niet voorstellen, maar misschien ben ik gewoon heel vies :P

huisdieren, wij hebben 2 katten en die verharen af en toe nogal en dan is het 1 grote haren bende


Ik heb 2 kinderen, 4 katten en een hond, maar ik stofzuig wanneer ik denk dat het echt nodig is. Eerder deed ik het dagelijks, maar of ik het nu dagelijks doe of zoals nu om dag, of soms om de 2 dagen er ligt evenveel troep. We hebben wel een black&decker in huis waar onze dochter zo nu en dan even wat kruimeltjes etc. op zuigt. Handig zo'n hulpje. :smile:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 28 Jul 2014 23:32

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee.

- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik heb een contract voor 24 uur per week, maar tijdens de schoolvakanties werk ik er altijd meer (32 ongeveer). Ik heb een onregelmatig rooster en ik kan overdag, 's avonds, in het weekend en op feestdagen worden ingeroosterd. Ik ben 1 heel weekend per 4 weken vrij. Oh ja en ik studeer ook nog. Momenteel loop ik ook stage (vanuit huis) waar ik ook heel wat uur per week kwijt aan ben.

- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Minimaal 7 keer ivm de katten. Minimaal 1 keer per dag maar vaak ook 2 keer, als ze weer eens achter elkaar aan hebben lopen rennen of als mijn vriendin stokbrood heeft gesneden. Ik doe altijd het hele huis tegelijk; we wonen gelijkvloers en hebben niet zo'n grote woning.

- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Niet van toepassing

- Hoe vaak per week maak je de wc ('s) schoon? Elke dag even een doekje over de wc-bril en ik stofzuig er ook elke dag. Een echt schrobbeurt (muren enzo) doen we niet zo vaak, eigenlijk. Maar we hebben dan ook geen mannen in huis wonen dus nergens spetters. Wel een paar keer per week de binnenkant van de wc-pot met wc-reiniger en de wc-borstel.

- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1 keer in de 1,5/2 weken. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het elke week verschoon.

- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Niet van toepassing. Ik speel wel elke dag even met de katjes.

- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meerdere keren.

- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Nooit. We doen maar wat.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Jul 2014 12:33

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja 1 zoon
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk niet
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? om de dag
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? 's ochtends na het ochtendritueel gaat ie even in de box, 's middags na zijn slaapje spelen we op het kleed
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 1x per week
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ja altijd een lijstje, anders weet ik niet meer wat ik allemaal moest hebben.
<<

Anoniem315

Bericht 29 Jul 2014 13:50

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
1 dochter.
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
Maandag, dinsdag en vrijdag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
Elke dag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
2 of 3 keer per week.
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
2 of 3 keer per week.
- Hoe vaak verschoon je de bedden?
Elke week (zomer) of om de week (winter).
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
Meestal speelt ze zelf.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Meerdere keren per week.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
We schrijven het direct op als er iets op gaat.
<<

Anoniem75

Bericht 29 Jul 2014 14:13

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Ja 2 jongens van 4 en 4,5 maand
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 16 uur per week op maandag en vrijdag en soms op zaterdag.
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Bijna iedere dag
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x in de 2 weken
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Elke dag
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x in de 1,5 week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? Hij is goed in alleen spelen maar ik lees ook vaak een boekje voor, spelen we samen met lego of knutselen we wat.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? 2x per week op woensdag en zaterdag
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ja altijd want ik kan tegenwoordig niks meer onthouden
<<

Anoniem75

Bericht 29 Jul 2014 14:19

Re: Even een vragenlijstje...

Dweilen doe ik 1x per week beneden en 1x per maand boven
<<

Anoniem238

Bericht 29 Jul 2014 14:38

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 32 uur over 4 dagen
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 2 keer per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? N.v.t. (we wonen gelijkvloers)
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1 keer per week
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1 keer per 2 weken
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? N.v.t.
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Op vrijdagavond of zaterdagochtend doen wij boodschappen en als we wat vergeten zijn een keer tussendoor.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Als een product op is komt het op het boodschappenlijstje en die vul ik aan het eind van de week aan met de wekelijkse boodschappen.
<<

Anoniem86

Bericht 29 Jul 2014 15:46

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? Ik werk 4 dagen, wisselend per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? Op elke vrije dag sowieso uitgebreid en denk 4 keer per week in totaal even vlug overal langs.
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? Heb ik niet
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? Dagelijks ff chloor en doekje over bril en op vrije dag poetsen
- Hoe vaak verschoon je de bedden? Wekelijks
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meerdere keren en eens in de twee weken voorraad
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Nee hen in m'n hoofd wat we hebben en nodig hebben.
<<

Anoniem216

Bericht 29 Jul 2014 20:39

Re: Even een vragenlijstje...

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 01 Okt 2017 11:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 29 Jul 2014 21:32

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel? Nee, ik woon alleen
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen? 40 uur per week. Elke dag van 8.30 tot 17.00u
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping? 1x per week
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping? 1x per week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon? 1x per week (ik heb 2 wc's, dus ik wissel vaak af ;))
- Hoe vaak verschoon je de bedden? 1x per week of 1x per 2 weken
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf? -
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren? Meerdere keren, gewoon wanneer het uitkomt en ik eten nodig heb.
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje? Ja, meestal wel.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Aug 2014 01:29

Re: Even een vragenlijstje...

- Heb je kinderen, zo ja, hoeveel?
Ja een zoontje van 19 maanden
- Hoeveel uur werk je per week en welke dagen?
Maandag t/m vrijdag, 40 uur
- Hoe vaak per week stofzuig je de benedenverdieping?
Dagelijks, soms 2 keer per dag (ochtend en avond), daarnaast swiffer ik of mijn vriend ook nog ongeveer 1 of 2 keer per dag i.v.m. katten en dweilen zo'n 2 tot 3 x in de week
- Hoe vaak per week stofzuig je de bovenverdieping?
1 tot 2 keer in de week
- Hoe vaak per maak je de wc ('s) schoon?
Dagelijks met een doekje de wc en 1 x per week grondig de wc en bijbehoren de vloer ongeveer 2/3 x in de week
- Hoe vaak verschoon je de bedden?
1 keer per week/ 1,5 week
- Speel je vaak samen met je kind (als je die hebt tenminste) of speelt je kind vaak zelf?
Ik speel samen met hem in mijn vrije uurtjes maar hij speelt ook echt wel alleen
- Doe je 1x per week boodschappen of meerdere keren?
Meerdere keren, meestal 3 tot 5 keer per week
- Als je meerdere keren per week boodschappen doet, maak je dan ook elke keer een lijstje?
Nee meestal niet, soms om belangrijke dingen niet te vergeten...
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers