Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jul 2014 17:53

Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Vertel, wat heb je uitgespookt, of wat ga je uitspoken? Waarom ben je trots op jezelf?

Ik ben trots op mezelf omdat ik vandaag 20,5 kilometer gefietst heb. Heen en terug naar Blijdorp! En ook nog een klein rondje door Blijdorp zelf gelopen. Het was erg druk, dus we hebben niet veel gezien verder.
Ben doodmoe, maar pfffffffffff heb het wel gedaan!
<<

Anoniem186

Bericht 26 Jul 2014 18:09

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Dus toch gedaan! Goed zeg!
Wij waren er vanmorgen gelijk om 09.00 uur. Was echt heerlijk rustig.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Jul 2014 18:17

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Goed bezig Lejow!

Ik ben trots omdat ik net vijf kwartier ben wezen wielrennen, terwijl ik dit weekend in de nachtdienst zit en na een matige slaapdag net uit bed was.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 26 Jul 2014 18:19

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

We hadden een boekje van Dora met een doolhof van letters, je moest ze in de volgorde van het alfabet volgen en Yrsa deed het bijna foutloos. Ik wist niet dat ze de letters en de volgorde daarvan al zo goed kennen. Vaak houdt ze die dingen voor zichzelf tot ze echt zelf vindt dat ze het kan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem114

Bericht 26 Jul 2014 18:22

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Wat goed allemaal! Ik ben blij voor jullie! :)

Mijn trots momentje kwam doordat ik hoorde dat onze nieuwe manager Hospitality/Faciliteiten vol lof over me is! En ook de directeur zelf zei erg blij te zijn met mij aan boord. Gaf wel een onwijs goed gevoel omdat ik pas een paar weken bezig ben in m'n nieuwe rol en dus wel al gelijk indruk heb kunnen maken!

Maakt me tegelijkertijd onwijs streberig want ik wil meeeerrrr...
<<

Anoniem119

Bericht 26 Jul 2014 18:26

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Het was gisteravond weer gekkenwerk op t werk, zulke vreselijk volle lijsten vol berichten al dagen lang. En ik was 'in charge' van dat deel, dus heb een paar goede mensen er op gezet, heb zelf muziek op gezet m'n oordopjes en ben gaan werken als een bezetene. Heb nog nooit zo hard gewerkt, als een wervelwind er door heen en de aantallen gehalveerd terwijl t alsnog constant binnen stroomde. Beetje jammer dat bij terugkomst vandaag t weer helemaal vol is maar zo is dat met dit werk, altijd dweilen met de kraan open.
Maar man oh man ik was vanochtend zelfs nog helemaal in die harde werk roes. Voelde me echt wel goed en trots dat ik dat met m'n team had gedaan en iedereen ook hard bedankt daarvoor.

Oh en ik ben trots op mezelf dat ik m'n officiële aanstelling brief voor de senior functie heb gekregen. Voelt ook direct beter, voel me sterker er door ofzo in m'n leidende taken (niet dat ik die veel heb hoor bij hierboven is zo'n voorbeeld er van) en dan denk ik zie je ik kan dat wel! Oh en dat ik weer hierdoor omhoog ga in salaris is helemaal fijn ;-)
<<

Anoniem112

Bericht 26 Jul 2014 19:13

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik ben vandaag zo trots op mijn zoontje van net vier omdat hij dit weekend uit zich zelf zijn naam schreef en hij ineens kan rijmen!
<<

Anoniem112

Bericht 26 Jul 2014 19:15

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Goed bezig Lejow!!

Lady ook petje af, je ziet er echt super fit uit ook!

Susan, wat knap van haar!

Snooker, dat motiveert zeker!

Marin, top zo kunnen groeien in je werk!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 26 Jul 2014 19:21

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Omdat ik 5 kg kwijt ben! De eerste 3 maanden na mijn operatie aangekomen door het niet kunnen en mogen bewegen, maar nu ben ik het kwijt. Op naar de volgende 5!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem75

Bericht 26 Jul 2014 19:44

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Mijn baby kan van rug naar buik rollen :love:
<<

Anoniem124

Bericht 26 Jul 2014 19:51

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Man en ik hebben ons vandaag aangemeld vor de sportschool haha
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jul 2014 20:25

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Charles schreef:Man en ik hebben ons vandaag aangemeld vor de sportschool haha


Woehoe! Go Charlieparlie! 6 months abb fab? :D

Wow Lady, Marin, Snooki en Razz, wat goed!

Annemijn, dat is echt al heel knap dat hij kan rijmen!
En Susan, wat goed van Y!

Way to go Thunder, op naar de volgende 5!
<<

Anoniem58

Bericht 27 Jul 2014 00:10

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik ben echt heeeeeeel erg trots dat Christian van de duikplank springt terwijl hij helemaal panisch was voor water twee jaar geleden. En dat hij dat zichzelf aangeleerd heeft, hij gaat nu een snelcursus zwemles doen, want hij kan het gewoon al, en steengoed!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 27 Jul 2014 00:27

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik was vandaag trots toen ik mijn vriend op het podium zag optreden met z'n band op een mini festival.
En trots op mezelf dat ik de dag heb doorstaan in de herrie van de optredende bands.
<<

Anoniem255

Bericht 27 Jul 2014 09:43

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik ben trots op mijn twee kinderen dat ze zich zo goed hebben gehouden tijdens de heen en terugreis van vakantie.
We hebben er 13 en 11 uur over gedaan en ze hebben zich voortreffelijk gedragen.
Niet gemokt, niet gehuild, niet gezeurd.... Niks! En we zagen er nog wel zo tegenop ;)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 27 Jul 2014 10:22

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ah dat is heel fijn Mien!

Ik ben trots op mijzelf, ben meerdere dagen op congres achtig iets geweest met overnachting, totaal buiten mijn comfortzone maar het was super en veel geleerd.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 27 Jul 2014 10:29

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik heb vrijdag n gesprek gevoerd met n collega waar ik al maanden tegenop zag en steeds maar uitstelde omdat ik 'bang' was voor zijn reactie. Maar omdat hij op vakantie ging moest het van mezelf. Gesprek viel echt 100% mee en in de reacties die ik van hem kreeg waren nog positiever dan ik had gehoopt.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 27 Jul 2014 10:38

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Ik ben trots op mn oudste stiefdochter. We zijn in centerparcs en ze is ongesteld. Nu waren we gisteren uit eten en ze liep naar de wc. Ik zag dat ze MEGA was doorgelekt dus liep er achteraan. We hadden verder niks bij ofzo dus ik zeg "blijf zitten, ik ben zo terug". Supermarkt al dicht......shit en nu?.......naar de medewerkers achter de bar, misschien dat die nog wat hadden. Kreeg ze een tampon van iemand, kreeg ze niet in (met zwemmen heeft ze er 1 met inbrenghuls en dit was OB) Eeeeeeehh okay, en nu.....? Ik weer naar de bar, misschien is er ook iemand met maandverband. Komt de manager naar me toe: ze kon wel de supermarkt open maken voor me zodat we maandverband konden kopen. Nou super fijn natuurlijk!! Dat gedaan, kom ik terug heeft ze de tampon toch ingekregen en heeft ze van een vrouw 3 maandverbandjes gehad (nadat ze had gevraagd of zij misschien iets had).
Super dat ze niet in paniek raakte en super dat ze ook zelf naar een oplossing zoekt!! Kleine meisjes worden groot!
30-04-2017
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 27 Jul 2014 11:01

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Goed Bezig Lejow en Lady!

Wat een knappe prestaties van een heleboel kindjes, leuk!

Gaaf Snooki, fijn om te merken dat je zo gewaardeerd wordt!

Mooie prestatie al Thunder!

Lekker Marin, als je zo hebt kunnen werken met het team! En dat je nieuwe functie je zekerder/sterker maakt!

Goede stap Charles, wij zijn ook pas begonnen bij de sportschool, voelt goed!

Lijkt me gaaf Carra, je vriend zo te zien!

Siep en Pippin, wat goed om iets te doen waar je eigenlijk tegenop ziet of wat buiten je comfortzone ligt. Ik herken me zo goed in dat gevoel. Mooi als je het dan toch doet en het goed voelt!

Knap van je stiefdochter dat ze zo rustig is gebleven Wickie.

Ik ben trots omdat ik gisteren werd gevraagd of de foto die ik gemaakt heb van een suikerbloemenboeketje dat ik pas gemaakt heb tijdens een workshop, gebruikt mag worden als reclame voor de volgende workshop daarvan. Geen wereldse prestatie, maar toch best een beetje gaaf :)
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2014 12:44

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Oh Wickie, wat sneu, maar wat goed opgelost!!


Bolletje, dat vind ik echt knap! Ik ben niet bang voor water, maar van de duikplank springen vind ik doodeng haha
<<

Anoniem216

Bericht 27 Jul 2014 13:05

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 01 Okt 2017 11:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem58

Bericht 27 Jul 2014 13:11

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Lejow schreef:Oh Wickie, wat sneu, maar wat goed opgelost!!


Bolletje, dat vind ik echt knap! Ik ben niet bang voor water, maar van de duikplank springen vind ik doodeng haha


Ik ook hahaha! En hij duikt ook echt, met z'n handen en hoofd eerst :banaan:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Jul 2014 13:30

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Bolletje schreef:
Lejow schreef:Oh Wickie, wat sneu, maar wat goed opgelost!!


Bolletje, dat vind ik echt knap! Ik ben niet bang voor water, maar van de duikplank springen vind ik doodeng haha


Ik ook hahaha! En hij duikt ook echt, met z'n handen en hoofd eerst :banaan:



Das helemaal :omg:
Ik ga altijd als een kaars, met mijn neus dicht.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Jul 2014 13:37

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Onze zoon heeft zich ontzettend goed gehouden tijdens een 6 gangen diner en we kregen superveel complimentjes over hem. Hij is ook een hartstikke tof mannetje!
L2014 & H2017
<<

Anoniem152

Bericht 27 Jul 2014 13:56

Re: Jouw 'trots-momentje' van dit weekend?

Voor sommigen misschien iets om jaloers op te zijn, maar ik heb de 55 kilo bereikt. Moet zoveel moeite doen om niet af te vallen en nu heb ik eindelijk mijn minimumgewicht bereikt.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers