Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 25 Jul 2014 19:36

Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik zat me dus gisteravond af te vragen of Willem alexander/Maxima/Beatrix ook wel eens met hun joggingbroek/huispak in het hoekje van de bank kruipen met gewoon een wijntje van de Appie :-)

Zeer onbelangrijk verder maar ik dacht er ineens aan.

Jullie wel eens van die zeer onbelangrijke dingen die je je ineens afvraagt?
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Jul 2014 19:41

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik durf daar denk ik wel mijn handen voor in het vuur te steken dat ze dat doen.
Al armbandjes loomend met de kids :D
<<

Anoniem144

Bericht 25 Jul 2014 19:46

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Haha studie, goeie vraag...
Vast wel :wink:
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 25 Jul 2014 20:18

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik vroeg het me toevallig ook af van de week!
Ik zag ze op tv en ik vroeg me af of zij na zo'n emotionele, zware dag 's avonds lekker samen op de bank neer zouden ploffen in joggingbroek en een wijntje bij de hand. Eigenlijk rare vraag, want dat zullen ze vast wel doen. Het zijn immers ook maar gewoon mensen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 25 Jul 2014 20:39

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Haha ik zie ineens Maxima voor me in een Roy Donders huispak ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 25 Jul 2014 21:29

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Hah, dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Ik heb ook wel eens foto's voorbij zien komen dat Beatrix rookt. Super weird idee vond ik dat! Dus bij dat wijntje van de appie steekt ze misschien wel een sigaretje op :D
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2014 22:25

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Gijs. schreef:Haha ik zie ineens Maxima voor me in een Roy Donders huispak ;)

En dan wel de oranje juichpak
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 25 Jul 2014 22:45

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik vind het trouwens zo leuk om te zien dat de prinsesjes gewoon kleding van elkaar dragen. Als je foto's terugkijkt, dat je ziet dat een skipak ook echt naar het kleinere zusje gaat als de oudere zus eruit is gegroeid, dat soort dingen.
<<

Anoniem58

Bericht 25 Jul 2014 23:04

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik vraag mij dat dus oom af, en of ze inside jokes hebben als gezin, zoals wij thuis die bijvoorbeeld hebben. Ik zou best eens een weekje mee willen kijken.
<<

Anoniem127

Bericht 25 Jul 2014 23:11

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik vraag me of ze na een koninginnedag / koningsdag uitgeblust op de bank zakken om eens lekker tegen elkaar te klagen over alle flauwe activiteiten van de dag of dat ze dan nog steeds correct blijven.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 25 Jul 2014 23:23

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Haha, grappig, dit vraag ik me ook wel eens af. Maar vast wel!

Ik ben soms nogal een knoeierd en vraag me, als ik voor de zoveelste keer een druppel op mijn nette kleding laat vallen, wel eens af of Maxima of Leontien Borsato of wie dan ook die er altijd zo 'perfect' bijloopt, dat nu ook wel eens heeft, haha.
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jul 2014 06:46

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik vroeg mij af waarom mensen foto's maken van de stoeten rouwauto's. Als er familie bij zit kan ik het mij misschien nog voorstellen maar voor buitenstaanders? Voor mij lijkt het nu gewoon alsof je foto's maakt om te zeggen kijk ik was erbij!
Wie doet dat ook een waarom? Gewoon oprechte interesse want misschien denk Ik wel helemaal verkeerd.
<<

Anoniem85

Bericht 26 Jul 2014 08:07

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Dandelion, toevallig stond daar gister een artikel over of eergisteren in de krant.
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar er was een verklaring voor.
Overgings vond ik het persoonlijk ook vreemd, al die telefoons en camera s. Ik snap ook niet wat je aan de foto s hebt.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 26 Jul 2014 10:39

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Dat vroeg ik mij dus ook af, die foto's maken van al die rouwauto's. Ik zei dat tegen mijn man, hij vond het niet raar en best kunnen. Ik vind het kunnen als je iemand kende die er niet meer is maar verder snap ik het niet.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 26 Jul 2014 11:01

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Als ik de koning en koningin op de televisie zie dan vraag ik me altijd af hoe en of ze zich hebben opgeladen voor weer een dag vol verplichtingen. En of ze tijdens een verplichting denken:"Was ik maar thuis. Zou ik het nog redden om om 20.00u klaar te zitten voor gtst?" Lijkt me echt geen leuke baan zijn, dat koning of koningin zijn.

Over het maken van foto's en video's heb ik me ook verbaasd. Ik kan me niet voorstellen dat ik daar met mijn camera zou staan om foto's te maken van een stoet van lijkwagens. Als ik erbij had kunnen zijn, dan was ik daar geweest om mijn steun te betuigen, niet om een kiekje voor later te hebben. Daarnaast herhaalt dit zich toch wel op de televisie. Elk jaar opnieuw. Want we kunnen het niet vergeten en willen dat ook niet.
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jul 2014 13:07

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Heb geen krant dus artikel gemist. Iemand anders die het mij kan zeggen?

Ik vraag mij ook af waarom hier in de buurt 2 stellen van 60 wonen met honden die ze los laten lopen. Poepen in de zandbak in de wijk hier. Waarom? Verder geen asociale mensen maar snap dit dan echt niet. Ga dan in het buitengebied wonen.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Jul 2014 13:17

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik kan het me wel voorstellen eigenlijk; het is een stuk geschiedenis dat wordt geschreven en het is een stuk je rouw(verwerking). Ik zou ook geen foto's willen maken bij een begrafenis bv, maar toch wordt het gedaan (ik snap dat dat ook wel weer anders is, omdat het je persoonlijke situatie is).

Ik vraag me af n.a.v. een docu gisteren, hoe het nu met Lance Armstrong is.
L2014 & H2017
<<

Anoniem88

Bericht 26 Jul 2014 17:13

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Dandelion schreef:Heb geen krant dus artikel gemist. Iemand anders die het mij kan zeggen?

Ik vraag mij ook af waarom hier in de buurt 2 stellen van 60 wonen met honden die ze los laten lopen. Poepen in de zandbak in de wijk hier. Waarom? Verder geen asociale mensen maar snap dit dan echt niet. Ga dan in het buitengebied wonen.

Eentje van dezelfde orde: ik vraag me af woe nou toch steeds verantwoordelijk is voor die vieze pis in de lift. Ik woon in een flat, en over het algemeen was het altijd al netjes hier en is het de afgelopen vijf jaar nóg beter geworden, maar toch blijft er iemand wonen die het oke vindt dat z'n hond/kind/vrouw/man in de lift plast, en die niet éventjes de moeite neemt om het op te ruimen.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Jul 2014 18:42

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Om op je laatste nog even door te gaan Dundas; ik vraag me af hoe openbare wc's altijd zo vies komen. Hoe zien die wc's bij de mensen thuis eruit? Laatst had ik de wc op mijn werk (café) schoongemaakt en een dag later was ie weer helemaal ranzig (ik zal jullie de details besparen...). Maar wie doet dat en hoe doen die mensen dat thuis dan?
<<

Anoniem148

Bericht 26 Jul 2014 18:56

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ja dat is inderdaad ook vies!
mensen die op de bril plassen, niet Door spoelen of tampons erin gooien. Walgelijk gewoon.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 26 Jul 2014 19:13

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Dat klinkt echt heel ranzig ja.. Misschien zijn mensen met wat drank op niet zo netjes meer? Maar wil ook niet weten hoe het er bij die mensen thuis uitziet nee..

Als in in supermarkt voor de kassa moet wachten kijk ik vaak wel naar wat voor boodschappen de mensen voor mij op de band leggen en dan vraag ik mij wel eens af wat voor gerechten ze met die boodschappen gaan maken.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jul 2014 20:28

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Fjell schreef:Dat klinkt echt heel ranzig ja.. Misschien zijn mensen met wat drank op niet zo netjes meer? Maar wil ook niet weten hoe het er bij die mensen thuis uitziet nee..

Als in in supermarkt voor de kassa moet wachten kijk ik vaak wel naar wat voor boodschappen de mensen voor mij op de band leggen en dan vraag ik mij wel eens af wat voor gerechten ze met die boodschappen gaan maken.



Haha dat doe ik ook wel eens!
En ik vraag me andersom ook wel eens af wat mensen niet van mij denken als ik met de vullingen voor mijn taarten bij de kassa sta (slagroom, chocola, kwark, chocomousse enz).
<<

Anoniem88

Bericht 26 Jul 2014 20:31

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Haha, dat heb ik als ik rocky roads ga maken en ik dus twee kilo chocola ofzo op de band heb liggen :silent:
Sowieso 'durf' ik eigenlijk niet meer af te rekenen als ik alleen ongezonde dingen heb liggen, maar dat zit tussen m'n oren.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 26 Jul 2014 22:16

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Dundas schreef:Haha, dat heb ik als ik rocky roads ga maken en ik dus twee kilo chocola ofzo op de band heb liggen :silent:
Sowieso 'durf' ik eigenlijk niet meer af te rekenen als ik alleen ongezonde dingen heb liggen, maar dat zit tussen m'n oren.



Ik maak ook wel regelmatig (op verzoek! Haha) Rocky road en heb inderdaad het zelfde, laatst legde ik het zelfs uit bij de kassa :palm:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 26 Jul 2014 22:24

Re: Welke zeer onbelangrijke zaken vraag jij je wel eens af?

Ik kijk ook altijd wat anderen hebben. Soms zie ik mensen die bijvoorbeeld 10 liter melk kopen, ik vraag me dan altijd af wat ze daar toch mee moeten. Ik heb zelf meestal wel gezonde boodschappen, dus wat anderen van mij denken maakt me niet uit dan.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers