Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jouw voortuin

<<

Anoniem65

Bericht 25 Jul 2014 12:20

Jouw voortuin

Ik moet echt iets doen aan mijn voortuin. Ik woon er al bijna 4 jaar en heb nog steeds geen voortuin. Het zijn alleen maar stenen, en ook nog eens lelijke. Ik heb er 2 grote bloembakken met bamboe in gezet maar ik moet er nog een echte tuin van maken. Het liefst wil ik een paadje van de stoep naar de voordeur, een rand om de tuin heen (iets van betonband ofzo? of een houten balk, tips zijn welkom!). Aan de ene kant van het pad is dan maar een meter tuin en aan de andere kant denk ik 4 meter (en het pad is dan een meter). Het idee was om er houtsnippers in te doen en dan die grote bakken in het midden. Maar ik wil nog iets meer groen, ik weet alleen niet hoe. Een buxushaag vind ik mooi maar dat is even te duur nu. Ik wil iets low budget, onderhoudsvriendelijk maar wel netjes. Hoe ziet jullie voortuin eruit? Foto's zijn leuk!

Onze voortuin is denk ik 2,5 meter diep en 5 tot 6 meter breed. We wonen in een hoekhuis dus naast onze tuin is een paadje tussen ons huis en de buren, daar komen veel mensen die hun hond uitlaten dus een hegje is daar niet handig denk ik, i.v.m. plassende honden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Jul 2014 17:37

Re: Jouw voortuin

onze tuin met grind en bloembakken. We willen die 2 bloembakken vervangen door een grote bak van steigerhout. En als het goed is komt er binnenkort een hekje aan de voorkant

Afbeelding

en even foto's van binnen uit gemaakt

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem79

Bericht 25 Jul 2014 19:04

Re: Jouw voortuin

Wij hebben een "wilde" ;) voortuin. Ik zal maar geen foto's plaatsen
<<

Anoniem112

Bericht 25 Jul 2014 21:22

Re: Jouw voortuin

Hier staat er een 50 jaar grote oude perenboom in, en hortensia's
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 26 Jul 2014 12:29

Re: Jouw voortuin

Dit is onze voortuin (vorig jaar aangelegd).
Erg strak, simpel en praktisch (behalve voortuin, ook een oprit voor 2 auto's). Er staat lavendel en 2 olijfbomen in. En naast de voordeur ook nog een bak met wat groen.
Al het houtwerk word dit jaar wit geverfd en we krijgen in november een nieuwe voordeur met post (Wit met antraciet). Dat zal een heel ander gezicht zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Jul 2014 15:34

Re: Jouw voortuin

mooie tuin -Ieniemienie- als alles wit geverfd is zal inderdaad een heel verschil zijn dan
Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Jul 2014 12:08

Re: Jouw voortuin

Onze voortuin is niet veel bijzonders. Nog steeds hetzelfde als toen we het huis 4 jaar geleden gekocht hebben

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 27 Jul 2014 13:09

Re: Jouw voortuin

Wat een mooie tuin ienieminie!
<<

Anoniem65

Bericht 29 Jul 2014 10:41

Re: Jouw voortuin

Sarah1985 zo'n idee had ik ook een beetje, onderhoudsvriendelijk maar ziet er leuk uit. En Ieniemienie jullie tuin vind ik ook erg mooi. Goed idee die bakken zo gemetseld en lavendel hebben wij in de achtertuin ook en die doet het al 4 jaar goed! Dus die tip ga ik zeker meenemen, lijkt me heel handig als omheining ipv zo'n betonbandje. Is toch net iets meer een afscheiding. Onze tuin loopt alleen een beetje af naar de weg toe dus ik hoop dat dat niet al te veel werk is.
<<

Anoniem75

Bericht 29 Jul 2014 11:02

Re: Jouw voortuin

Onze voortuin moet ook nog gedaan worden. Er staan vooral veel verschillende grote planten in met hier en daar een grote kei. Het jammere is dat onze tuin schuin loopt betegelen zal niet mooi worden want ons dus wel mooi had geleken.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 29 Jul 2014 13:54

Re: Jouw voortuin

Ik wil ook een voortuin. Wij hebben alleen een oprit voor de deur wat gedeeld is met onze buren. Op de afscheiding staat een buxus haagje. Dit zodat de buurman niet op onze auto in rijd. Die man kan niet rijden. :palm:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 31 Jul 2014 21:11

Re: Jouw voortuin

Wij hebben geen voortuin!

Ieniemienie, bij het zien van de foto's dacht ik nog, het zou mooier zijn als de kozijnen een kleurtje zouden hebben.
Maar dat gaat dus ook gebeuren :) denk dat dat veel frisser/moderner zal staan!
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem119

Bericht 31 Jul 2014 21:20

Re: Jouw voortuin

Ik vind jouw voortuin mooi iniminie
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 31 Jul 2014 21:48

Re: Jouw voortuin

Dank jullie wel! Kan niet wachten tot de nieuwe deur erin zit en de kozijnen wit zijn :)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers