Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spijkerbroek afknippen

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Jul 2014 12:22

Spijkerbroek afknippen

Ik heb net een cheapass spijkerbroek op de kop getikt (3 euro :D) en die is veel te lang. Nu wil ik deze graag afknippen tot een leuk zomerbroek. Ik ben aan het afvallen dus over een paar maanden past die al niet meer goed en wil dus niet veel uitgeven aan nieuwe broeken :D (broek die ik in april heb gekocht, moet nu met riem omdat ie anders afzakt:D)

Maar wat is nou een beetje hip?
Vroeger (als in tiener) knipte ik ze af tot boven mijn knie en maakte van die rafellige randjes er aan.
Overigens kan ik em niet afknippen tot super korte broek zoals ik bij sommige hippe dames hier zie, want mijn dikke benen maken dat plaatje niet zo mooi. Ook kruipen te korte broeken bij mij op, dus dat moet ook niet gebeuren :D
Iemand tips?
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 24 Jul 2014 12:32

Re: Spijkerbroek afknippen

Ik vind een 7/8 lengte altijd wel mooi, bij strakkere modellen, anders zou ik hem gewoon inkorten tot een 'normale' lange broek.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11572

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Jul 2014 12:34

Re: Spijkerbroek afknippen

Ik zou het dan niet zo heel kort doen maar wel een flink stuk boven de knie. Wel met zo'n omgeslagen randje. Er zit nog een heel stuk tussen de knie en de bil. Dus halverwege ongeveer.
2015 💙
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Jul 2014 12:38

Re: Spijkerbroek afknippen

En een omgeslagen randje is dus beter dan een rafelrandje :D
Wel een goed alternatief! Heb geen zin om met een naaimachine aan de gang te moeten.
7/8 vind ik ook wel ok, maar daar heb ik nog 3 broeken van :D
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11572

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 24 Jul 2014 12:51

Re: Spijkerbroek afknippen

Rafelrandje zie je eigenlijk nergens. Het zijn allemaal omgeslagen randjes van ongeveer 1,5cm breed.
2015 💙
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 24 Jul 2014 13:03

Re: Spijkerbroek afknippen

Ben je toch ook aan de tweedehandskleding gegaan Jorja? Leuk! Heb toevallig vanmorgen ook nog een broek en tuniekje gescoord voor totaal 4,50 :-)
En even on topic: ik denk ook dat omslaan leuker is, en dan inderdaad wat Tulp zegt: halverwege het bovenbeen ongeveer.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Jul 2014 15:16

Re: Spijkerbroek afknippen

Nee, tweedehands moet ik nog naar kijken eigenlijk, de kringloop bij ons in de buurt is niet echt wat, dus maar eens naar andere toe. Dit was gewoon afgeprijst bij de Zeeman :D Ik tandpasta halen, maar een broek voor 3 euro kon ik niet laten liggen :D
<<

Anoniem114

Bericht 24 Jul 2014 15:58

Re: Spijkerbroek afknippen

Wow jij bent heel blij met je broek en dit topic :D Ghehe..

Ik heb afgelopen dagen ook aantal broeken kort gemaakt. Gewoon, net tot de knie en dan randje omslaan en klaar. Wat anderen ervan vinden, zal mij een worst wezen. (bovendien valt de broek bij mij niet zo op vanwege de witte melkflessen eronder)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Jul 2014 17:25

Re: Spijkerbroek afknippen

Oh Haha ik type altijd automatisch als smiley : D (zonder smiley), maar hier worden ze wel omgezet in hele vrolijke smileys :)
<<

Anoniem147

Bericht 24 Jul 2014 17:44

Re: Spijkerbroek afknippen

Ik vind rafelrandjes wel leuk hoor! Maar het ligt er wel aan op welk punt je hem knipt. Ik denk dat als je hem net boven je knie hebt een omslagrandje mooier is. Rafeltjes vind ik leuker bij echt korte shorts.

Als je hem niet te kort wil zou ik gaan voor de lengte zo'n 10/15cm onder het breedste stuk van je bovenbenen. Iets in deze richting:
Afbeelding

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers