Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkope tablet?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 08:53

Goedkope tablet?

Wie heeft er een goedkope tablet van een onbekend merk? Ik ga volgende week op vakantie en denk erover om zo'n cheap ass ding ergens op de kop te tikken. Lijkt me handig om mee te nemen ipv laptop. Thuis zal ik hem niet zo veel gebruiken denk ik, zie er de meerwaarde niet zo van in, dus daarom wil ik geen dure.

Edit: oh en waar moet ik op letten bij het kopen van een tablet (qua geheugen etc.)?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 24 Jul 2014 09:08

Re: Goedkope tablet?

Ik zou er vooral op letten dat er een fatsoenlijke Android versie op zit en dat je tablet compatible is met de Google Play store.

Mijn moeder kreeg ook eens een goedkope Android tablet, maar je kon er vrijwel niks mee omdat er geen fatsoenlijke store op zat. Een k.ut versie van Facebook en een gekke browser was het enige wat je er mee kon. :face:
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 24 Jul 2014 09:24

Re: Goedkope tablet?

Als je een Samsung zoekt, kun je misschien de mijne wel overkopen.
Ik kan er maar niet aan wennen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 09:43

Re: Goedkope tablet?

Wat voor prijs heb je daarvoor in gedachten, Nina? Ik wil er namelijk echt niet te veel aan uitgeven :)
❤ 7 juni 2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 24 Jul 2014 10:27

Re: Goedkope tablet?

Cotton schreef:Ik zou er vooral op letten dat er een fatsoenlijke Android versie op zit en dat je tablet compatible is met de Google Play store.

Mijn moeder kreeg ook eens een goedkope Android tablet, maar je kon er vrijwel niks mee omdat er geen fatsoenlijke store op zat. Een k.ut versie van Facebook en een gekke browser was het enige wat je er mee kon. :face:


Dit inderdaad. Wij hadden eerst ook een goedkope tablet omdat we gewoon even wilden proberen of we het vonden, maar om deze reden heel snel een Samsung gekocht. Overigens was de andere tablet verder best fijn, maar je kon gewoon bijna geen normale apps downloaden en dat was super irritant.
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:13

Bericht 24 Jul 2014 10:41

Re: Goedkope tablet?

Bliss schreef:Wat voor prijs heb je daarvoor in gedachten, Nina? Ik wil er namelijk echt niet te veel aan uitgeven :)

De nieuwwaarde is 300 euro. Dus uuh.. 180 euro?
Moet nog wel voor de zekerheid aan m'n broertje vragen aangezien ik 'm van hem heb geleend/gekregen. (Weet niet meer precies)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 12:14

Re: Goedkope tablet?

Hmm nee dat vind ik toch te veel. Het is een redelijke prijs hoor, maar ik wil eigenlijk echt een goedkoop ding voor erbij (voor als ik af en toe eens wegga ofzo).

Hmm shit ik had er vanmorgen één gezien op de site van Kijkshop, van Polaroid met 50% korting, maar die is nu al uitverkocht :( Was nu nog 100 euro en dat is meteen wat ik er maximaal aan uit wil geven denk ik. Als iemand nog zin heeft om te zoeken naar leuke deals hou ik me aanbevolen :D

Edit: er is er nog wel één van Polaroid van 8 inch, maar dat is weer erg klein of niet?
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Jul 2014 12:20

Re: Goedkope tablet?

Ik lees echt heel veel slechte dingen over tablets van rond de 100 euro, van bijv Bart Smit of Kijkshop. Lenco is ook zo'n slecht merk wat dat betreft. Ik denk dus eerder dat dit dan duurkoop is, je gooit gewoon geld weg zo.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 12:27

Re: Goedkope tablet?

Daarom wil ik er liever één van een bekender merk die nu toevallig in de sale is :)
❤ 7 juni 2018
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 24 Jul 2014 12:55

Re: Goedkope tablet?

Is het geen idee om op marktplaats te kijken of er niet toevallig iemand bij jou in de buurt een tablet verkoopt? Wellicht dat iemand een ouder model Samsung/Ipad voor een kleine prijs wegdoet. Ik zou nooit voor zo'n heel goedkoop merk kiezen, omdat het touchscreen vaak niet goed werkt en je er veel minder op kan als je het vergelijkt met Samsung/Apple. Maar ik ga wel even voor je op zoek naar een aanbieding.
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 12:57

Re: Goedkope tablet?

Ja ik was idd net op MP aan het kijken. Kan hier ook wel ff een topic openen trouwens!
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 24 Jul 2014 13:14

Re: Goedkope tablet?

Wij hebben een Mustek 10.1 tablet. Fijn ding en draait op Android, de play store werkt hetzelfde als mijn Android telefoon.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 24 Jul 2014 13:29

Re: Goedkope tablet?

Bij de Saturn hebben ze deze week een Archos in de aanbieding voor 99 euro. In de link vind je nog een paar aanbiedingen, misschien zit er iets tussen:

http://www.voordeelmuis.nl/categorie/67/tablets-.htm
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem170

Bericht 24 Jul 2014 14:25

Re: Goedkope tablet?

Ik heb even voor je gekeken, maar dan kom je uit bij merken als Denver,Cresta,Difrnce. Het zegt mij allemaal niks, misschien even googlen op reviews van dat merk?

Deze misschien iets? http://www.wehkamp.nl/elektronica/ipad- ... xb&IsSeg=0

Zag er nog een aantal tussen staan onder de 100 euro, wel 7 inch allemaal..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 17:22

Re: Goedkope tablet?

Hmm ik ben over twee maanden jarig, dus ik ga morgen ff met mn vader in conclaaf over een evt. verjaardagscadeau :D Misschien kan ik zelf wat bijleggen en dan toch een iets betere kopen.

Gebruiken jullie hem veel trouwens? Want daar ben ik benieuwd naar, ik ben bang dat ik hem thuis niet veel zal gebruiken eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem205

Bericht 24 Jul 2014 17:35

Re: Goedkope tablet?

Heel veel, meer dan mijn laptop. Niet zo zwaar, niet zo warm :) Alleen reageren op 't forum gaat wat minder snel.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Jul 2014 18:26

Re: Goedkope tablet?

Ik gebruik sinds ik een iPad heb de laptop nauwelijks meer. Nog niet eens een keer per maand denk ik.
Mijn iPad heb ik nu denk ik een jaar of 2.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 24 Jul 2014 18:29

Re: Goedkope tablet?

Ik heb een asus memopad. Was ook goedkoop, net over de 100 euro. Is een heel prima ding.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 18:32

Re: Goedkope tablet?

Nina schreef:
Bliss schreef:Wat voor prijs heb je daarvoor in gedachten, Nina? Ik wil er namelijk echt niet te veel aan uitgeven :)

De nieuwwaarde is 300 euro. Dus uuh.. 180 euro?
Moet nog wel voor de zekerheid aan m'n broertje vragen aangezien ik 'm van hem heb geleend/gekregen. (Weet niet meer precies)


Ben toch nog wel benieuwd wat voor één jij precies hebt en hoe lang al enzo :) En heb je de verpakking er ook nog van toevallig?
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 19:24

Re: Goedkope tablet?

Oh en wat is Android Jelly Bean??
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 24 Jul 2014 19:36

Re: Goedkope tablet?

Bliss schreef:Oh en wat is Android Jelly Bean??

Een versie van Android speciaal voor tablets gemaakt. De nieuwere tablets draaien echter volgens mij gewoon op kitkat net als de telefoons.

Oh nee. Volgens mij is jellybean gewoon de oude versie. Honeycomb is de versie speciaal voor tablets maar die is ook al oud.
<<

Anoniem85

Bericht 24 Jul 2014 19:48

Re: Goedkope tablet?

Wij hadden een cherry gekocht bij kruidvat voor 150 euro. Konden geen normale Apps op omdat het 10 inch scherm een andere verhouding had dan andere 10 inch tablets. Vriend van ons is er lang mee bezig geweest dit systeem om te zetten.
App s werken prima alleen is hij wel Sloom, om die reden vorig jaar een iPad gekocht.

Tegen elk aannemelijk mag je hem overnemen
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Jul 2014 20:12

Re: Goedkope tablet?

Hmm klinkt weinig aantrekkelijk, Sun ;) Morgen is m'n pa hier, ik wil ff met hem bij BCC kijken. Ik zie er daar een Samsung Galaxy Tab3 die me wel wat lijkt. Die is wel ok toch? En dat Jelly Bean een oude versie is, is toch niet zo erg, of wel?
❤ 7 juni 2018
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 24 Jul 2014 20:23

Re: Goedkope tablet?

Check ook Groupon en Groupdeal, die willen ook nog wel eens leuke deals hebben.

Wel belangrijk om voor jezelf te kijken wat je er mee wil doen en of zo'n goedkope versie dat kan. Wil je bijvoorbeeld ook foto's er op zetten tijdens je reis als backup? Dan moet je genoeg geheugen hebben en een makkelijke manier om ze er op te zetten.
<<

Anoniem119

Bericht 24 Jul 2014 20:25

Re: Goedkope tablet?

Als je m volgende week voor de vakantie al wilt hebben zou ik m niet met zo'n deal bestellen op internet. Dan zou ik idd gewoon in de winkel lopen.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers