Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 23 Jul 2014 19:51

Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Wie heeft dit wel eens gehad?


Wat voor symptomen had of heb je?
Laatst gewijzigd door Moontje op 23 Jul 2014 23:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem156

Bericht 23 Jul 2014 20:06

Re: Herpes genitalis

Ik denk eigenlijk niet dat iemand in dit topic zal antwoorden of ze het hebben (gehad).
Ik zou even googlen of langs de huisarts gaan als je denk dat je het hebt.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 23 Jul 2014 20:18

Re: Herpes genitalis

Haha, dank voor je bericht. Ik dacht ik kan het proberen...

Ik heb zowel gegoogeld als langs de huisarts geweest, die geeft zelf aan dat het dat niet is... ik twijfel er alleen wel erg aan vandaar dat ik benieuwd was naar mensen die het daadwerkelijk hebben/gehad en wat voor soort wondje het zeg maar was.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2014 05:25

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Ik heb wel eens koorts uitslag aan mijn oog gehad. Niet de geslachts versie, maar gewoon net als een koortslip. Dan komen er kleine blaasjes met een beetje wit/gelig er op. Moet je wel mee naar de huisarts gaan, want als het op je oogbal zelf slaat kun je blind worden. Maar meestal is het alleen op de huid rondom je oog.
Laatst gewijzigd door Prosecco op 24 Jul 2014 05:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 24 Jul 2014 05:28

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Prosecco schreef:Ik heb wel eens koorts uitslag aan mijn oog gehad. Niet de geslachts versie, maar gewoon net als een koortslip. Dan komen er kleine blaasjes met een beetje wit/gelig er op. Moet je wel mee naar de huisarts gaan, want als het op je oogbal zelf slaat kun je blond worden. Maar meestal is het alleen op de huid rondom je oog.


Ow no!! ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 24 Jul 2014 05:36

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Ik heb wel een vriendinnetje gehad die Chlamydia in haar oog heeft gehad. Ze heeft er weken mee rondgelopen, allemaal druppels tegen oogontsteking, bleek het een soa in haar oog te zijn. Vraag me niet hoe ze dat heeft gekregen, maar dat zou ook nog optie kunnen zijn...
Afbeelding
Afbeelding
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jul 2014 05:55

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Steep schreef:
Prosecco schreef:Ik heb wel eens koorts uitslag aan mijn oog gehad. Niet de geslachts versie, maar gewoon net als een koortslip. Dan komen er kleine blaasjes met een beetje wit/gelig er op. Moet je wel mee naar de huisarts gaan, want als het op je oogbal zelf slaat kun je blond worden. Maar meestal is het alleen op de huid rondom je oog.


Ow no!! ;-)


:smile:
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 24 Jul 2014 10:58

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

..
Laatst gewijzigd door Moontje op 22 Mrt 2017 21:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 24 Jul 2014 11:26

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Je krijgt het door orale seks te hebben met iemand die een koortslip heeft, of als diegene zelf een uitbraak heeft. Op je oog krijg je het door aan zo'n plekje te zitten en dan aan je oog.

Een vriendin van mij heeft het, ik heb de plekjes nooit gezien, maar het schijnt idd heel pijnlijk te zijn.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Moontje

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:37

Bericht 24 Jul 2014 13:16

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

@ Poppy, ja.. dat is dus ook het rare, mijn vriend heeft nog nooit een koortslip gehad..

De dokter heeft terug gebeld, hij denkt nog steeds niet aan herpes.. maar een bacteriële infectie.

Ik hoop dat het met de andere zalf die hij nu heeft voor geschreven sneller over gaat!!

Mijn oog wordt toch minder door die zalf die ik al had, dus ik blijf daar nog even mee door zalven en zal het geen herpes infectie zijn.

Bedankt voor de reacties!!
Ons leven eindigt op de dag dat we zwijgen over dingen die ertoe doen.
<<

Anoniem61

Bericht 24 Jul 2014 14:01

Re: Herpes genitalis/ Herpes aan het oog

Mijn man heeft Herpes in zijn oog. Het is een erg vervelende kwaal die heel dikwijls terug komt. Hij is onder behandeling van een oogarts en heeft een dure anti biotica kuur gehad nadat hij bijna 3 maanden aan het klooien was. Nu gaat het al weer even goed gelukkig.

Hij kon amper nog zien met 1 oog, kon op een gegeven moment zelfs niet meer auto rijden omdat dat gewoon niet veilig was. Ik zou het goed serieus nemen en als je twijfeld aan je huisarts zou ik om een second opinion vragen, het gaat toch om je oog en herpes kan zeer ernstige bijwerkingen hebben!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers