Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De pil en huilen?

<<

Anoniem74

Bericht 23 Jul 2014 20:14

De pil en huilen?

Sinds een paar maanden ben ik aan de gewone pil en sinds een paar maanden huil ik om alles wat los en vast zit. Voorbeeld: Moeder zegt dat ze me lief vindt en ik voel de waterlanders aankomen. Het gaat helemaal nergens over en ik vind het vervelend, vooral voor een ander. Want mensen voelen zich er ongemakkelijk door. Zijn bang dat ik ongelukkig of bedroefd ben. Maar niets van dat alles. Nu ben ik eens gaan nadenken en de enige verandering in de afgelopen maanden is dat ik overgestapt ben op de gewone pil. Dus vandaar mijn vraag aan jullie; Hebben jullie het ook? Want als het door de pil kan komen/komt, dan maak ik morgen nog even een afspraak met de huisarts om te kijken of er nog andere mogelijkheden zijn voor mij dan de gewone pil/prikpil.
<<

Fiene

Bericht 23 Jul 2014 22:10

Re: De pil en huilen?

Heeeeel herkenbaar. Ik ben al zo'n jankbal en die pil maakte het nog veel erger... Ik ben nu inmiddels bijna een maand gestopt en merk dat ik ook minder emotioneel ben.
<<

Anoniem74

Bericht 23 Jul 2014 22:49

Re: De pil en huilen?

Ik zie net dat ik pil/prikpil samen in de laatste zin noem, net alsof ze gelijk zijn. Maar prikpil wil ik gezien mijn leeftijd niet meer. Vandaar ook de pil als tussen oplossing.

Ik herken mezelf niet meer terug. Ik huil echt om alles. Er wordt een moord gepleegd in Midsomer, ik huil. Pap zegt dat ik de juiste beslissing neem, ik huil. Vriendin zegt dat ik echt een toppertje ben, huilen. Vriend, een vriend, zegt dat ik soms wat wispelturig ben, huilen. Ruzie die ik probeerde op te lossen tussen 'vriend' en zijn beste vriend, waarmee ik me niet mocht bemoeien, opgelost en ik huil. Zo ben ik echt niet. Ik ben ook niet de keiharde tante die ik graag doe voorkomen, maar zo labiel ben ik zeer zeker niet.

Ik ga maar eens contact opnemen met de huisarts, want hier word ik niet gelukkig van. En de omgeving ook niet.
<<

Anoniem74

Bericht 24 Jul 2014 13:26

Re: De pil en huilen?

Gisteren was weer de dag van het huilen. 'Vriend' en zijn beste vriend maken het goed, ruzie opgelost, huilen. Discussie in een gesprek met beiden, huilen. Op een gegeven moment zegt 'vriend':"Waarom continu die waterlanders, zo ben je niet", huilen. Dus zojuist de huisarts maar even gebeld. De assistent zei gelijk:"Oef, dit heb ik vaker gehoord. Kan zijn dat je over een bepaald stofje niet kunt". Toen herinnerde ik me opeens dat ik van AD depressief (depressiever) word. Ze raadde een spiraal aan, maar spiraal. Heb zelf de Implanon nog voorgesteld om te overleggen. Morgen dus even bellen voor de uitslag. Inmiddels ben ik mezelf meer dan zat. En hoe erg, huilen omdat je een discussie wint. Te sneu gewoon.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 24 Jul 2014 16:12

Re: De pil en huilen?

Ik moet er wel een klein beetje om grinniken want ik herken het heel erg! Bij mij kwam het ook van de pil. Ik heb de afgelopen maanden verschillende geprobeerd en ben zelfs een tijd gestopt. De nuvaring heb ik ook overwogen maar wegens verhoogd risico van trombose (moeder heeft dat ooit gehad) heb ik die keus toch maar niet gemaakt. Het leek wel ideaal trouwens! Misschien iets voor jou? Inmiddels slik in de pil wel weer, de microgynon30 en het gaat perfect! Dus het kan wel! Ik denk een kwestie van uitproberen :) Succes! Heel vervelend wanneer je niet jezelf voelt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers