Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


H&M Bestelling; artikel ontbreekt

<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 22 Jul 2014 14:48

H&M Bestelling; artikel ontbreekt

Ik heb vandaag m'n H&M bestelling ontvangen waarbij ik drie dezelfde shirtjes heb besteld. Eentje is meegeleverd, deze heb ik kunnen passen maar die andere twee ontbraken. Ze staan wel op de pakbon en op m'n account wordt ook aangegeven dat ze verzonden zijn. Nu heb ik net de klantenservice gebeld en zij gaf aan dat ik de retourbon moet invullen met code 9:artikel ontbreekt. Op deze manier wordt het geld verrekend, maar ik wil die shirtjes gewoon hebben!

Heeft iemand dit ook gehad? Wat kan ik nu het beste doen? Ik wil niet met dubbele kosten zitten straks.
<<

Anoniem222

Bericht 22 Jul 2014 14:54

Re: H&M Bestelling; artikel ontbreekt

Ik zou dan nog een keer de klantenservice bellen en zeggen dat je die shirtjes wilt maar geen verzendkosten wilt betalen omdat je ze wel gewoon besteld hebt. Staan ze nog wel bestelbaar op de site?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 22 Jul 2014 15:00

Re: H&M Bestelling; artikel ontbreekt

Ja, ze zijn nog bestelbaar, waarschijnlijk zijn ze het dus gewoon vergeten.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Jul 2014 15:07

Re: H&M Bestelling; artikel ontbreekt

Bij mij zijn ze een keer een haardonut vergeten. Ik heb toen gebeld en kreeg de optie: alsnog opsturen of geld terug.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 22 Jul 2014 15:11

Re: H&M Bestelling; artikel ontbreekt

Ik wil een aantal andere artikelen terug doen, ik denk dat ik dan gewoon code 9 maar ga invullen voor de ontbrekende artikelen zodat het bedrag verrekend wordt. Dan bestel ik ze straks wel opnieuw, goed excuus om nog iets extra's in m'n mandje te stoppen :D

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers