Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Droomhuis

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 13:14

Droomhuis

Wat is je ultieme droomhuis als je het geld er voor zou hebben :)
2015 💙
<<

Anoniem162

Bericht 22 Jul 2014 13:18

Re: Droomhuis

http://www.funda.nl/koop/zeeland/huis-4 ... os/#foto-1
Deze vind ik erg mooi. Jammer dat hij 4.5 ton te duur is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jul 2014 13:20

Re: Droomhuis

Echt mijn ultieme droomhuis? Dan wil ik een groot vrijstaand huis met een enorme speelzolder met alles van Playmobil, uiteraard allemaal een slaapkamer, een binnenzwembad, een buitenzwembad, een fotostudio, een kantoor waar we thuis kunnen werken, een heel groot stuk grond met behalve dat buitenzwembad (goed beveiligd met een hek uiteraard) nog een speelweide, een geweldige speeltuin met heel veel houten speeltoestellen, veel zand en een waterpomp en een heel mooi groot speelhuis. Oh ja en ik wil ook nog een afgesloten karaokecabine om lekker hard te blèren. En ook nog wel een sauna. En een indoorspeeltuin waar ze met fietsjes kunnen rijden en met van die grote zachte blokken kunnen bouwen als het buiten regent. En nog gewoon een huiskamer, badkamer, keuken, et cetera.

Ik heb het uiteraard al bijna bij elkaar gespaard, ik hoef nog maar een paar triljoen of zo.
Laatst gewijzigd door Susan op 22 Jul 2014 13:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Jul 2014 13:21

Re: Droomhuis

Oh, en binnen het realistische: bij ons in de buurt staan heel mooie grote herenhuizen. Ik hoop dat we er ooit zo eentje kunnen betalen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 22 Jul 2014 13:23

Re: Droomhuis

Als ik er echt het geld voor zou hebben, dan zoiets:
Afbeelding
Die kwam ik net tegen online, het staat te koop voor zo'n 9 miljoen euro. Dit huis heeft alles, 2 woonkamers, een eetkamer, 5 slaapkamers, 4 badkamers, een wijnkelder, feestzaal, eigen aanlegsteiger; je kunt t zo gek niet bedenken of dit huis heeft t! En maar een kwartiertje van Oslo centrum.

Maar ja, dat kan ik nooit betalen natuurlijk, dus als ik iets realistischer kijk, dan zou ik wel een vrijstaand huis willen met 4 slaapkamers, 2 badkamers, een ruime keuken met eethoek voor minstens 8 personen, een woonkamer met open haard en een ruimte die we kunnen gebruiken als fitness/sauna. En een mooie tuin met veel zon. In Nederland kan ik dat waarschijnlijk ook nooit betalen, maar mochten we in een ander land gaan wonen (we hebben nog een paar opties), dan lukt dat hopelijk wel.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 13:24

Re: Droomhuis

Zal mijne nog even omschrijven:

Dat is een oud boerderijtje dat helemaal is omgebouwd. Een mooie grote landelijke woonkeuken, mag open mag gesloten. Een grote lap grond waar ik kipjes kan houden. Met name de keuken vind ik erg belangrijk. Groot met een mooie lange tafel waar mensen altijd welkom zijn.
2015 💙
<<

Anoniem162

Bericht 22 Jul 2014 13:29

Re: Droomhuis

tulp die je in het topic van marin heb geplaatst vind ik ook erg mooi. De tuin is net groot genoeg.
<<

anoniem213

Bericht 22 Jul 2014 13:29

Re: Droomhuis

Een mooi herenhuis net buiten het centrum. Dus dat je wel binnen vijf minuten in het centrum bent en een tuin hebt, maar niet met de overlast zit. In deze straat heb ik gewoond en dit vind ik echt een geweldig huis. Niet helemaal de inrichting, maar wel wat je er allemaal van kunt maken en het huis is zo goed onderhouden. Ik woonde in een kamer in dezelfde rij huizen, maar dan was ons huis driehonderd keer slechter onderhouden. Zo zonde als je dan ziet wat het kan zijn:
http://www.funda.nl/koop/verkocht/nijme ... s/#foto-20

:love: :love: :love: :love:
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2014 13:35

Re: Droomhuis

Een ruime vrijstaande woning met een goed stuk grond, omgeven door bos en weiland, maar toch binnen 5/10 minuten in het centrum van een groot dorp. Het huis zelf maakt me niet heel veel uit, als er maar grond is voor geitjes, kippetjes, speeltoestellen voor kinderen etc. Het liefst wel een mooie open keuken, 2 of 3 slaapkamers en een ruime badkamer. En een groot hok voor m`n vriend om in te klussen.

Kortom. Ik woon al in m`n droomhuis. Alleen de geitjes ontbreken, die wil m`n vriend niet. En de keuken en badkamer moeten nog vernieuwd worden.
<<

Anoniem75

Bericht 22 Jul 2014 13:38

Re: Droomhuis

Mirthe schreef:http://www.funda.nl/koop/zeeland/huis-48185797-kerkstraat-107-a/fotos/#foto-1
Deze vind ik erg mooi. Jammer dat hij 4.5 ton te duur is.


Wauw is idd een geweldig mooi huis! Komt ook heel dicht in de buurt van mijn droomhuis :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 13:40

Re: Droomhuis

Mirthe schreef:tulp die je in het topic van marin heb geplaatst vind ik ook erg mooi. De tuin is net groot genoeg.


Ja die vind ik inderdaad ook erg mooi, helaas nu nog onbetaalbaar.
2015 💙
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Jul 2014 14:42

Re: Droomhuis

Ik zou een grachtenpand wel heel geweldig vinden, hou sowieso wel van authentieke huizen en mag net even wat exclusiever huis zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2014 16:30

Re: Droomhuis

*
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 15 Aug 2014 17:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 16:38

Re: Droomhuis

Hahaha ja vind het ook heerlijk, soms kijk ik in de omgeving van mijn ouders. Soms bij ons in de buurt (zoals vanmiddag) soms onze prijsklasse. Soms de prijsklasse waar we in kunnen komen als we tot de Max gaan. Ergens is het voordeel dat ik weet dat mijn vriend een huis gaat erven wat op wat kleine details na (de plaats bv) echt mijn droomhuis is. Het grappige is mijn vriend en ik vinden heel veel dezelfde dingen belangrijk. Nu zullen we de komende 10 jaar waarschijnlijk niet verhuizen maar rustig rond kijken blijft leuk.
2015 💙
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2014 16:40

Re: Droomhuis

Ja precies! Dat is ook gewoon leuk! Wij kijken ook wel eens aan de andere kant van 't land, maar eigenlijk is dat alleen maar deprimerend als je ziet hoeveel je kan krijgen voor dat bedrag, wat een verschil! :) Maar ik kijk elke dag eigenlijk wel huizen. Alleen als we echt een huis gekocht hebben, denk ik dat we maar even moeten stoppen met kijken :P
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 16:55

Re: Droomhuis

Waarom dan? Je kan toch altijd je interieur aanpassen. Ik kijk ook daarom wel eens op funda. Onze woonkamer is nog niet heel erg gezellig. De gang is nu bijna zoals ik het wil. Dus lekker neuzen om te kijken wat ik wil.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2014 17:42

Re: Droomhuis

als ik er geld voor had kocht ik meteen dit huis. Staat in mijn dorp te koop
Staat te koop en is al ruim een ton gezakt

Afbeelding


En dit zijn willekeurige plaatjes van internet

Zo iets willen we ooit. Mijn man heeft al tekeningen van ons droomhuis
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2014 17:45

Re: Droomhuis

Ik vind dat eerste huis echt heel mooi, Sarah.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 22 Jul 2014 17:47

Re: Droomhuis

Wow meer dan een ton gezakt dat is echt bizar. Zaten ze zo hoog? Of is de nood hoog?
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Jul 2014 18:26

Re: Droomhuis

het staat al meer dan 2 jaar te koop. De mensen wonen er al niet meer in. Huis ziet er prima uit. Zit vlakbij het centrum naast linker huis begint het centrum al. Wij balen behoorlijk dat mijn man tijd geen werk gehad heeft anders hadden we het zeker gekocht
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 22 Jul 2014 22:49

Re: Droomhuis

Tulp schreef:Wow meer dan een ton gezakt dat is echt bizar. Zaten ze zo hoog? Of is de nood hoog?


Wij hebben een huis gekocht wat ook een ton in prijs gezakt is (van iets onder de 3 naar iets onder de 2). Bizar he?! Het gaat trouwens om een nieuwbouwhuis gebouwd in 2008 en nooit verkocht tot begin dit jaar aan ons dus.
<<

Anoniem173

Bericht 22 Jul 2014 23:20

Re: Droomhuis

Tulp schreef:Wow meer dan een ton gezakt dat is echt bizar. Zaten ze zo hoog? Of is de nood hoog?

Ons huis is ook bijna 75000 gezakt!

In de plaats waar ik woon heb je het oude gedeelte, daar hebben wij nu ook gekocht. Dit zou wel echt mijn droomhuis zijn:
Afbeelding

En zoiets qua nieuwbouw
Afbeelding
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11586

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Jul 2014 00:26

Re: Droomhuis

Oeh die tweede is wel mooi. Die eerste zou niet mijn smaak zijn vind het een beetje too much. Het oude gedeelte ben ik eigenlijk nog nooit geweest :redface:. Staat nog op mijn to-do list, een keer de fiets pakken en het dorp gaan verkennen.
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12152

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Jul 2014 14:21

Re: Droomhuis

Atelier Madame is dat eerste huis 1 huis? echt een mooi huis
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 23 Jul 2014 19:11

Re: Droomhuis

Waarschijnlijk een pand met een geschiedenis (postkantoor, silo, fabriek etc.)

Deze bijvoorbeeld:

Voormalig postkantoor in Nunspeet €695.000 k.k.
Afbeelding

Voormalig badkuipfabriek in Ulft (prijzen varieeren van €160.000 tot weet ik hoe duur. Casco.)
Afbeelding

Afbeelding

Voorbeeld interieur
Afbeelding

Geweldig! Schooltje in Boskoop. En die prijs! Maar €260.000 k.k. Ik zou er zo voor verhuizen
Afbeelding

En het pand ernaast een oude gereformeerde kerk €310.00 k.k
Afbeelding

Afbeelding


Ja, ik ben echt verliefd op dit soort panden. Helemaal vrij, zelf inrichten (met hulp van een architect). Geweldig.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers