Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Henry de Vries

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 22 Jul 2014 09:43

Henry de Vries

Sinds november was hij vermist en is nu gevonden, helaas overleden, hoorde het net op de radio.
Meen dat er een forummer is die hem kende (Pien, weet even haar nieuwe naam niet), sterkte met dit verlies!
Hopelijk is het snel duidelijk wat er is gebeurd.
http://nos.nl/artikel/677802-gevonden-l ... vries.html
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 22 Jul 2014 20:37

Re: Henry de Vries

Vind zulke dingen altijd zo erg.. zoveel onzekerheid voor de mensen die iemand kennen die spoorloos verdwenen is. Denk dat het dan wel fijn is dat iemand uiteindelijk toch gevonden wordt.. Denk dat je toch altijd wel beetje hoop blijft houden dat iemand weer opduikt of je blijft afvragen waar iemand gebleven is. Nu kun je wel beginnen met afsluiten, al blijft het echt verschrikkelijk..

Hier in de buurt is ook al een man lang vermist. Regelmatig wordt er weer een stukje geschreven in regionale krant maar het is nog steeds totaal onduidelijk wat er met die man gebeurd is..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 22 Jul 2014 20:43

Re: Henry de Vries

Dus toch, jeetje heftig! Verschrikkelijk.
Ik ben benieuwd of we nog wat horen van Hanno van Mil. Bedoel jij hem ook Fjell?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 22 Jul 2014 20:52

Re: Henry de Vries

Hem bedoelde ik inderdaad ja! Hoop ook echt voor mensen die hem kennen dat hij gevonden wordt...
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 22 Jul 2014 21:20

Re: Henry de Vries

Fjell schreef:Hem bedoelde ik inderdaad ja! Hoop ook echt voor mensen die hem kennen dat hij gevonden wordt...

Dat dacht ik al ja, ja ik hoop het ook zo erg. Zie vaak updates op Facebook voorbij komen over zoekacties enzo. De onzekerheid lijkt mij verschrikkelijk.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 23 Jul 2014 00:34

Re: Henry de Vries

Volgens mij is er ook een forummer die via haar werk Hanno van Mil kent. Ook al bizar, ineens verdwenen.
<<

Anoniem171

Bericht 23 Jul 2014 07:26

Re: Henry de Vries

Hanno van Mil heeft zijn kinderen op dezelfde school als mijn kinderen en is voorzitter van de MR daar. Vind dat zo'n vreemde zaak: auto openlatend, telefoon, portemonnee, laptop alles in de auto en zelf van de aardbodem verdwenen.

Fijn voor de nabestaanden van Henry dat zij duidelijkheid hebben, hoe triest die ook is..

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers