Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 27 Jul 2014 15:38

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Mijn man die heerlijk ligt te zonnen en voor de rest een bedrijvig/gezellig campingveld, heerlijk vakantie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 27 Jul 2014 20:16

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Wauw, jouw tuin is prachtig Kreeft!

Blue Phone, ik ben jaloers op jullie camper, het lijkt mij ook geweldig!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Jul 2014 22:35

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Thanks allemaal! We genieten er elke dag van, zo blij met onze tuin. In september komen de nieuwe tegels en dan is het helemaal klaar. Dan zal ik foto's plaatsen!
<<

Anoniem88

Bericht 27 Jul 2014 23:00

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Kreeft, ik heb het al een paar keer gezegd maar ik ben zó jaloers op jouw tuin met veranda en ik vind je loungebank echt geweldig. Wat zijn de afmetingen eigenlijk? Vriend en ik denken erover om er tzt eentje te laten maken voor op het balkon. Maar dan moeten we denken aan de buitenmaten max. 170 aan één kant en max 220 aan de andere kant, maar ik weet niet of dat dan nog een leuk bankje wordt, ik heb het idee dat ik me erop verkijk. Kan je vriend hem niet maken? :angel:
<<

Anoniem74

Bericht 27 Jul 2014 23:09

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Idd erg mooi kreeft!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 27 Jul 2014 23:10

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Wat lief dat je dat zegt dundas!

De maten die jij noemt komen wel aardig overeen volgens mij, kan 'm morgen wel even opmeten als je wilt. Wij hebben ook echt naar de ruimte gekeken, en toen de maten bepaald. En we hebben de kussens op maat laten maken. Als m'n vriend een meubelmakerij gaat beginnen, laat ik het je weten :P
<<

Anoniem88

Bericht 27 Jul 2014 23:31

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Haha, jammer. Hoeveel zijn jullie ongeveer kwijt geweest voor de bank, incl hout, beits en kussens etc? Mijn vader is ook nog wel redelijk handig, maar anders schakelen we gewoon een bedrijf in.

Ik lig in de slaapkamer met gordijnen open en ik heb uitzicht op een onweersbui :heart:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 28 Jul 2014 21:04

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Heb de bank even voor de opgemeten dundas. Hij is 2.50 bij 1.90, de hoogte van het zitgedeelte is 50 cm (totaal met het kussen, bank is 38 cm) en de diepte van het zitgedeelte is 62 cm met de rugkussens erbij

Hoeveel we kwijt zijn geweest aan het hout durf ik niet te zeggen. Mijn vriend heeft dat voor een mooie inkoopprijs gekocht bij zijn baas (alles bij elkaar van heel de veranda, schutting, vloer en meubels). De kussens hebben we op maat besteld bij de steigerhoutfabriek. Daar waren we €380,- aan kwijt. En ik denk een volle blik tuinbeits, eigenmerk van de gamma, van 2,5 liter €38,-).
<<

Anoniem149

Bericht 28 Jul 2014 21:09

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Inderdaad heel erg mooi Kreeft! Ik zou dat ook wel willen, helaas niet betaalbaar voor mij momenteel.

Blue Phone, wat een ontzettend gave camper!
<<

Anoniem273

Bericht 28 Jul 2014 22:46

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

BP, hele toffe camper! Ik ben bijna zover om er eentje te kopen maar ik twijfel toch nog te erg. We liepen van de week over de camping waar m'n schoonouders een stacaravan hebben en ik zie ons daar echt niet staan bijvoorbeeld. Toch wel behoorlijk veel tokkies op zo'n camping, geloof niet dat wij daar een vakantiegevoel hebben als we daar zouden staan. We zijn nl. wel afhankelijk van het hoogseizoen.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 02 Aug 2014 22:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem88

Bericht 28 Jul 2014 22:50

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Bedankt voor het opmeten en de grove prijsindicafie Kreeft! Hij toont overigens veel ruimer, dat moet bij ons op het balkon dus helemaal in orde komen :)
<<

Anoniem151

Bericht 28 Jul 2014 23:11

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Wat leuk, alle enthousiaste reacties op ons campertje :)

Zora schreef:
Blue Phone schreef:
Zora schreef:Heerlijk Alibi!

Blue Phone, wat een tof campertje hebben jullie!!! Zo gaaf! Heb je daar meer foto's van??


Uiteraard ;)


WAUW zo tof! Hebben jullie daar zelf veel nog aan geknutseld of zo gekocht? En hebben jullie 'm altijd bij jullie staan? Wat gaaf zeg. Ik zou er altijd mee op pad zijn :D

Qua onderhoud/technisch gebeuren en lassen ed hebben we niks zelf gedaan. Heb er toch meer vertrouwen in als de professionals dat doen ;) Aankleding, zeil op de vloer, gordijntjes ed wel zelf gedaan.
We zijn vorige week een paar dagen weggeweest en gaan komende week weer (4 nachten, langer hebben we helaas geen tijd om weg te gaan) daarom staat 'ie nu voor huis. De rest van het jaar staat ze in een overdekte stalling. Minder leuk, maar wel veiliger (diefstal, beschadigen, regen, roest)

Azi, wij zoeken inderdaad vaak wat kleinere, natuurcampings op. Daar vind je ook sneller meer kampeerders die wat meer 'basic' kamperen. Ipv de caravans met voortent, luifel én tv.. Of zo'n huge nieuwe camper, snap echt niet wat daar nou leuk aan is. Jammer is wel dat je op de échte natuur/basic campings vaak niet met een camper mag komen of geen stroom hebt. Maar zonder koelkastje ga ik toch liever niet. Een béétje luxe mag nog wel :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jul 2014 09:23

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Azi, moet je naar Scandinavie gaan!!! Of idd, naar de wat kleinere campings :) Die zijn er wel hoor!

Echt heel tof Blue Phone. Ik zie ons zoiets ook nog ooit wel aanschaffen. Mag ik vragen hoeveel jullie hier ongeveer voor betaald hebben? Je hoeft het niet precies te zeggen hoor :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem151

Bericht 29 Jul 2014 09:38

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem151 op 07 Aug 2014 15:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 29 Jul 2014 10:39

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Poeh wat een kosten idd! Maar wel ongeveer wat ik had verwacht... Echt een heel cool doel om voor te sparen!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem321

Bericht 01 Aug 2014 10:51

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Ben op het werk, kan geen foto maken, maar ik kijk uit op weilanden, maisvelden, een dorpje in de verte, een spoorlijn en een stukje rondweg.
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 02 Aug 2014 21:27

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Mijn uitzicht; 146 beterschapskaarten, als gevolg van (ondertussen) 16 weken ziekenhuis :sleep:
Hahaha en ja ik heb ze echt geteld, heb toch niets beters te doen hier :nerd:
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12141

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Aug 2014 22:48

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

wow red velvet dat zijn er veel. Waarom lig je in het ziekenhuis. Sterkte
Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Aug 2014 23:41

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Poeh Red Velvet, da's niet niks, 16 wk. Sterkte! Je moet maar gezellig meer meeposten :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 05 Aug 2014 19:53

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Ik ben wachtende op een donororgaan en helaas is het niet meer mogelijk om thuis te wachten :(
Zora; thnx, ga mijn best doen haha :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Aug 2014 20:02

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Bahhhh duimen dan maar heel snel op een donororgaan he?! Alhoewel dat ook heel gek is om voor te duimen eigenlijk :S
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Aug 2014 20:25

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Wat heftig Red Velvet, heel veel sterkte!!

BluePhone ik ben jaloers op jouw camper :heart: En op jouw lounge-set Kreeft :ja:

Mijn uitzicht vanaf mijn werkplek thuis, beetje donker inmiddels, met de helft van de tuindeur open:

Afbeelding
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Red Velvet

Noob

Berichten: 36

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:04

Bericht 05 Aug 2014 21:35

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Het is inderdaad een vreemde uitspraak om te duimen Zora, maar helaas wel hetgeen wat wij hier allemaal doen.
Hoe bizar ook, ik moet blijven bedenken dat mijn donor niet voor mìj doodgaat, maar dat sowieso al gaat. Als ik dat niet bedenk, dat krijg ik ook rillingen bij dit soort uitspraken, omdat ze zo onnatuurlijk zijn.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 05 Aug 2014 22:23

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Ja lijkt me heel gek. Zo iemand gaat natuurlijk ook niet dood, omdát jij het orgaan nodig hebt idd. Het komt toevallig dan mooi uit :) Misschien is duimen gewoon niet het goede woord... Lekker meeposten hoor, dan gaat de tijd vast ieieieieiets sneller!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4997

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 06 Aug 2014 07:11

Re: fototopic: wat is jouw uitzicht op dit moment?

Het mag wel wat zonniger/lichter...Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers