Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat te doen met mijn haar?

<<

Anoniem87

Bericht 20 Jul 2014 22:43

Wat te doen met mijn haar?

Ik wil zo graag weer eens iets 'nieuws' met mijn haar, maar wat? Qua lengte is de langste laag tot op mijn bh bandje, de kleur is nu nog wat lichter blond. Wat zou mij goed staan qua kleur en kapsel? Zou deze kleur wat zijn?
http://www.glamourista.nl/blog/wp-conte ... 04x250.jpg

*weg*

Mijn foto niet quoten graag.
Laatst gewijzigd door Anoniem87 op 22 Jul 2014 12:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem222

Bericht 20 Jul 2014 23:16

Re: Wat te doen met mijn haar?

Leuk ben jij! Heb je ook een foto met je haar los?
Ik vind de kleur iig wel leuk zo!
<<

Anoniem87

Bericht 20 Jul 2014 23:36

Re: Wat te doen met mijn haar?

Ja heb ik wel, alleen een beetje onscherp:

*weg*

M'n haarkleur is dus momenteel iets lichter, echt lichtblond. Ik vind het zelf wel iets te licht.
Laatst gewijzigd door Anoniem87 op 22 Jul 2014 12:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Jul 2014 11:08

Re: Wat te doen met mijn haar?

Ja! Jij bent echt een leukerd zeg haha.

Volgens mij staat een midden scheiding jou echt heel erg mooi en qua kleur zou ik gewoon iets 'opfrissen'. Tintje lichter of donkerder.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jul 2014 20:29

Re: Wat te doen met mijn haar?

Heb jij niet ook wel eens een pony gehad?? Zo ja, dan vond ik je dat vet goed staan! Maar toen had je dacht ik ook donkerder haar. Als jij het niet was; dan heb ik niks gezegd haha!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 21 Jul 2014 20:32

Re: Wat te doen met mijn haar?

Ik zou het rood maken.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 21 Jul 2014 20:53

Re: Wat te doen met mijn haar?

Ik zou voor een mooie donkere (bruine) kleur gaan in plaats van naar het lichtere. Maar misschien is dat in deze periode niet zo'n goed idee, want zou het snel vaag kunnen worden?
Wat betreft model, weet ik niet. Vind ik zelf ook altijd lastig.
<<

Anoniem87

Bericht 21 Jul 2014 21:52

Re: Wat te doen met mijn haar?

Zora schreef:Heb jij niet ook wel eens een pony gehad?? Zo ja, dan vond ik je dat vet goed staan! Maar toen had je dacht ik ook donkerder haar. Als jij het niet was; dan heb ik niks gezegd haha!


Haha ja dat was ik, goed onthouden! Dat maakte me alleen heel erg bleek in de winter, zo jammer. In de zomer was het wel leuk:


*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem87 op 22 Jul 2014 12:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem87

Bericht 21 Jul 2014 21:54

Re: Wat te doen met mijn haar?

Marni, een middenscheiding lukt niet echt bij mij, m'n haar valt altijd één kant op, heel irri :thumbdown:

Bacio, rood vind ik mooi! Maar dat is net weer iets té denk ik. Daarom dacht ik misschien roodblond? Of roodbruin? Dan is het niet zo super fel rood hoop ik.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Jul 2014 21:55

Re: Wat te doen met mijn haar?

Jaaa idd! Ik vind het op deze foto wat minder 'vlot' (haha!) maar kan me echt wel foto's herinneren dat het je supertof stond! Wellicht toch met je blonde haar een lok/pony. Stond goed!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers