Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen? - Tinder

<<

Anoniem156

Bericht 20 Jul 2014 12:34

Wat zou jij doen? - Tinder

Sinds gisteren ben ik weer een beetje aan het tinderen en ik kwam een bekende jongen tegen. Iemand waarvan ik weet dat hij een vriendin heeft. Ik ken ze niet goed genoeg om er iets over te zeggen, vind ik.
Zou jij het tegen het meisje zeggen, als je haar vriend bent tegengekomen op tinder?
Of als je de vriend van een forummer herkent, zou je de forumster dan een berichtje sturen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Jul 2014 12:40

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Nee, zou ik niet doen denk ik. Er zijn genoeg mannen die gewoon ff hun marktwaarde willen checken en er verder niks op uit doen volgens mij. Misschien weet zijn vriendin er wel van (en/of zit ze er zelf ook op).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem222

Bericht 20 Jul 2014 12:58

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Nou ik zou het wel willen weten als mijn vriend op Tinder zit. Dan zou ik het prima vinden, als hij er zelf gewoon open over is. Tenzij er dan uitgebreide contacten uit ontstaan.

Dus ik denk dat ik het wel zou zeggen. Zeker als het om een vriendin gaat.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 20 Jul 2014 13:01

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Als het om een vriendin gaat, zou ik het zeker zeggen, maar Poubelle geeft aan dit stel niet zo goed te kennen.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jul 2014 13:02

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Hee bedoel je toevallig mijn vriend?

Mijn vriend en ik verveelden ons gisteren, dus we zijn allebei gaan Tinderen, gewoon naast elkaar op de bank. Gewoon grappig, om eens te zien wat dat nou precies was. Hij werd ook aangesproken door een meisje, bleek ook een oud forumster te zijn die hem herkende en bang was dat ie vreemd ging. Nee dus, ik zat er gewoon naast. ;) Pas toen ik haar (via m'n vriend op Tinder dus) kon zeggen hoe haar zoontje heette, geloofde ze dat ik er echt naast zat.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Jul 2014 13:03

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Haha nee dat zou ik niet doen. Het hoeft niets te betekenen he. Ik heb ook een paar weekjes op tinder gezeten, en ik heb een man en kind. Was gewoon nieuwsgierig naar de app.
#teammaple🍁
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 20 Jul 2014 13:07

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Ik heb dat al eens meegemaakt op Relatieplanet. Kwam ik ineens een bekende tegen, waarvan ik zeker wist dat hij een vriendin had. Nu kende ik hem wel redelijk goed, maar zijn vriendin bijna niet. Ik heb dus niks gezegd.
Ik heb ook al eens met iemand gezoend waarvan ik er later achter kwam dat hij een vriendin had. Ik kende die vriendin niet (ben laatst bij toeval haar fb profiel gevonden) en heb niks gezegd.
Als het om vrienden gaat zou ik er wel anders over denken, maar met bekenden ga ik mij er niet in mengen.

Wel lief dat die oud-forumster je wilde "beschermen" Marin!
<<

Anoniem119

Bericht 20 Jul 2014 13:09

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Hij kwam zelf ook nog een forummer tegen ;)
<<

Anoniem222

Bericht 20 Jul 2014 13:15

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Nee het hoeft inderdaad niks te betekenen dus dan is het toch ook prima als je er over begint?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 20 Jul 2014 13:16

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Als het een goede bekende is, zou ik dat wel laten weten ja. Andersom zou ik dat ook waarderen.

Jaren geleden kwam ik op RP de vriend van een vriendin van mij tegen. Ik schrok me kapot maar heb het haar dezelfde dsg nog laten weten. Ze bleken een relatiedip te hebben en hij wilde blijkbaar weten of hij nog wel in de markt lag. Mijn telefoontje was de aanleiding tot een goed gesprek en ze zijn er samen gelukkig uitgekomen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 20 Jul 2014 13:19

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Als je een match met hem hebt (geen idee eigenlijk hoe Tinder werkt) kan je hem dan niet gewoon een berichtje sturen met he, dacht dat je een vriendin had? Zoiets zou ik denk ik doen. Als het een vriendin was zou ik het wel aan haar vertellen, maar bij een kennis hem dus zo'n berichtje sturen denk ik. En anders niks, kan me voorstellen dat iemand daar voor de gein op kijkt en het dus niks te betekenen heeft.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 20 Jul 2014 13:30

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Ik ken best wel veel mensen die in een relatie zitten en gewoon actief zijn op Tinder. Persoonlijk zou ik dat zelf niet doen maar het hoeft dus niets te betekenen. Of ik het zou zeggen bij de persoon in kwestie ligt er aan hoe goed ik die persoon ken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 20 Jul 2014 13:31

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Harrison schreef:Nee het hoeft inderdaad niks te betekenen dus dan is het toch ook prima als je er over begint?

Ja lijkt me prima idd. Ik zou het zelf dus niet doen, dan zou wat gek zijn.
#teammaple🍁
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 20 Jul 2014 13:32

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Bliss schreef:Nee, zou ik niet doen denk ik. Er zijn genoeg mannen die gewoon ff hun marktwaarde willen checken en er verder niks op uit doen volgens mij. Misschien weet zijn vriendin er wel van (en/of zit ze er zelf ook op).

Dit dus.

Als het een hele goede vriendin is, dan zou ik wel wat zeggen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 20 Jul 2014 13:33

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Wat is Badoo trouwens voor site? Daar kwam bij= bij googlen = een collega op tegen. Zat me af te vragen of ik er een opmerking over zou maken naar hem toe, maar heb dit maar niet gedaan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 20 Jul 2014 13:41

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Esperanza schreef:
Bliss schreef:Nee, zou ik niet doen denk ik. Er zijn genoeg mannen die gewoon ff hun marktwaarde willen checken en er verder niks op uit doen volgens mij. Misschien weet zijn vriendin er wel van (en/of zit ze er zelf ook op).

Dit dus.

Als het een hele goede vriendin is, dan zou ik wel wat zeggen.


Mee eens.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jul 2014 10:17

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Marin schreef:Hee bedoel je toevallig mijn vriend?

Mijn vriend en ik verveelden ons gisteren, dus we zijn allebei gaan Tinderen, gewoon naast elkaar op de bank. Gewoon grappig, om eens te zien wat dat nou precies was. Hij werd ook aangesproken door een meisje, bleek ook een oud forumster te zijn die hem herkende en bang was dat ie vreemd ging. Nee dus, ik zat er gewoon naast. ;) Pas toen ik haar (via m'n vriend op Tinder dus) kon zeggen hoe haar zoontje heette, geloofde ze dat ik er echt naast zat.


Haha ik zag hem gisteren ook voorbij komen :P
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2014 10:20

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Haha en jij was degene die hij tegenkwam. En intussen kwam ie zusje ook al tegen en is ie mee in gesprek. Zie je. Hij zou niet eens vreemd kunnen gaan als ie zou willen. :razz: maar we zijn allebei wel klaar mee geloof ik. Zo leuk is t niet als je bezet bent maar t was wel grappig om eens te zien wat de fuzz about was.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2014 10:23

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

rapa nui schreef:Wat is Badoo trouwens voor site? Daar kwam bij= bij googlen = een collega op tegen. Zat me af te vragen of ik er een opmerking over zou maken naar hem toe, maar heb dit maar niet gedaan.

Badoo is enorm ku.t en bijna onmogelijk om vanaf te komen.

Volgens mij was het eerst een andere site die wel vrij bekend was, echt vroeger hoor, een jaar of 8 geleden en dan kreeg je e-mail als 'je hebt een bericht ontvangen van *naam bekende* op Badoo. Als je daarop klikte kreeg je direct een account en onmogelijk om er weer af te komen. Heb laatst, na jaren eindelijk mijn account kunnen verwijderen. :face:
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2014 10:24

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Ik zou het tegen een vage bekende niet zeggen denk ik, tegen een forumster die ik 'ken' wel. Ik zou het zelf ook wel graag willen weten. Zo blij zou ik er niet van worden namelijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Jul 2014 10:27

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Marin schreef:Haha en jij was degene die hij tegenkwam. En intussen kwam ie zusje ook al tegen en is ie mee in gesprek. Zie je. Hij zou niet eens vreemd kunnen gaan als ie zou willen. :razz: maar we zijn allebei wel klaar mee geloof ik. Zo leuk is t niet als je bezet bent maar t was wel grappig om eens te zien wat de fuzz about was.


Ha ik had al zo'n vermoeden ja. Jouw zusje kwam ie tegen bedoel je? En ben jij nog bekenden tegengekomen?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem66

Bericht 22 Jul 2014 10:30

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Harrison schreef:Nee het hoeft inderdaad niks te betekenen dus dan is het toch ook prima als je er over begint?


Precies.

Ja, ik zou het wel zeggen
<<

Anoniem66

Bericht 22 Jul 2014 10:31

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Joan schreef:Ik ken best wel veel mensen die in een relatie zitten en gewoon actief zijn op Tinder. Persoonlijk zou ik dat zelf niet doen maar het hoeft dus niets te betekenen. Of ik het zou zeggen bij de persoon in kwestie ligt er aan hoe goed ik die persoon ken.


Waarom zou je dat doen? Vraag ik me dan af inderdaad. Het is gewoon een datingapp.
<<

Anoniem66

Bericht 22 Jul 2014 10:33

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Cotton schreef:
rapa nui schreef:Wat is Badoo trouwens voor site? Daar kwam bij= bij googlen = een collega op tegen. Zat me af te vragen of ik er een opmerking over zou maken naar hem toe, maar heb dit maar niet gedaan.

Badoo is enorm ku.t en bijna onmogelijk om vanaf te komen.

Volgens mij was het eerst een andere site die wel vrij bekend was, echt vroeger hoor, een jaar of 8 geleden en dan kreeg je e-mail als 'je hebt een bericht ontvangen van *naam bekende* op Badoo. Als je daarop klikte kreeg je direct een account en onmogelijk om er weer af te komen. Heb laatst, na jaren eindelijk mijn account kunnen verwijderen. :face:


Nou, dat heb ik dus ook!

Ik krijg mijn profiel niet verwijderd. En ik heb al een aantal mensen gehad die zeiden: 'huh jij hebt toch een relatie?'. Haha, ik krijg het gewoon niet voor elkaar! Niet dat mijn vriend er mee zit, maar toch. Vreemd is het wel?
<<

Anoniem119

Bericht 22 Jul 2014 10:34

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Bliss schreef:
Marin schreef:Haha en jij was degene die hij tegenkwam. En intussen kwam ie zusje ook al tegen en is ie mee in gesprek. Zie je. Hij zou niet eens vreemd kunnen gaan als ie zou willen. :razz: maar we zijn allebei wel klaar mee geloof ik. Zo leuk is t niet als je bezet bent maar t was wel grappig om eens te zien wat de fuzz about was.


Ha ik had al zo'n vermoeden ja. Jouw zusje kwam ie tegen bedoel je? En ben jij nog bekenden tegengekomen?


Nee zusje met wie we vroeger borrelen in Den Haag. Van t forum..

Ja ik kwam een oud collega tegen met wie ik erg leuk gekletst heb. Hij was ook bezet dus gewoon leuk over werk gekletst.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers