Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zou jij doen? - Tinder

<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2014 10:39

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Luce schreef:
Cotton schreef:
rapa nui schreef:Wat is Badoo trouwens voor site? Daar kwam bij= bij googlen = een collega op tegen. Zat me af te vragen of ik er een opmerking over zou maken naar hem toe, maar heb dit maar niet gedaan.

Badoo is enorm ku.t en bijna onmogelijk om vanaf te komen.

Volgens mij was het eerst een andere site die wel vrij bekend was, echt vroeger hoor, een jaar of 8 geleden en dan kreeg je e-mail als 'je hebt een bericht ontvangen van *naam bekende* op Badoo. Als je daarop klikte kreeg je direct een account en onmogelijk om er weer af te komen. Heb laatst, na jaren eindelijk mijn account kunnen verwijderen. :face:


Nou, dat heb ik dus ook!

Ik krijg mijn profiel niet verwijderd. En ik heb al een aantal mensen gehad die zeiden: 'huh jij hebt toch een relatie?'. Haha, ik krijg het gewoon niet voor elkaar! Niet dat mijn vriend er mee zit, maar toch. Vreemd is het wel?

Ja vreemd een heel irritant. Na tig keer wachtwoord opvragen en omslachtig ergens account te verwijderen (moest er gewoon om Googlen) is het gelukt. Ik durf er nu niet eens meer heen te surfen om te kijken hoe ik het gedaan heb. :laughcry:
<<

Zero

Bericht 22 Jul 2014 11:14

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Ik ben ook wel eens bekenden tegen gekomen die bezet waren.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er soms een beetje chagrijnig van wordt, mensen die een relatie hebben die gaan zitten Tinderen om te kijken hoe leuk ze gevonden worden.
Alsof ik nog niet genoeg moeite heb met een vent vinden :12: denk je een match te hebben, heeft ie een vriendin.
Als ik afgewezen wil worden, kan ik dus net zo goed naar de kroeg gaan en met iemand flirten zonder te weten dat ie single is. Ik zit niet voor jan lul op een dating app.

Daarom ben ik ook weer klaar met tinder eerlijk gezegd. Dating sites / apps zijn ook niet meer wat het geweest is.
<<

Anoniem66

Bericht 22 Jul 2014 16:24

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Haha, ik had gehoopt dat je mij een link kon sturen Cotton!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Jul 2014 16:25

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Ik was juist heel snel van Badoo af. Was 1x afmelden en 't was klaar.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem304

Bericht 22 Jul 2014 16:26

Re: Wat zou jij doen? - Tinder

Luce schreef:Haha, ik had gehoopt dat je mij een link kon sturen Cotton!

Ik heb het wel met deze hulp gedaan; http://badoo.com/nl/help/

En dan onderaan, hoe je je profiel kunt verwijderen. En toen tig keer, zeg maar. :face:
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers