Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met Sunjets.be?

<<

caribbeanlover

Bericht 20 Jul 2014 01:47

Iemand ervaring met Sunjets.be?

Is er iemand die er ooit geboekt heeft als nederlanders zijnde? Ik zie nergens een ANVR en SGR teken staan, maar dat komt wellicht omdat het daar anders heet. Klopt dat? Zo ja, hoe heet het dan bij hun? Geld dat dan ook voor nederlanders mocht er wat gebeuren?
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jul 2014 20:19

Re: Iemand ervaring met Sunjets.be?

Niemand?
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 21 Jul 2014 20:48

Re: Iemand ervaring met Sunjets.be?

Heb geen ervaring, maar ik las dat ze onderdeel zijn van TUI. Hier staat waar ze bij zijn aangesloten:

https://www.sunjets.be/nl/sunjets-bedrijfsinfo
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Jul 2014 22:26

Re: Iemand ervaring met Sunjets.be?

Dank je. Dat had ik inmiddels gelezen zolang ze bij TUI zijn aangesloten is er niks aan de hand. Eigenlijk gek, want ik wil weten of het ANVR en SGR daarbij is aangesloten en zo niet hoe het dan heet in Belgie en of het dan ook voor mij zou gelden.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 21 Jul 2014 22:36

Re: Iemand ervaring met Sunjets.be?

caribbeanlover schreef:Dank je. Dat had ik inmiddels gelezen zolang ze bij TUI zijn aangesloten is er niks aan de hand. Eigenlijk gek, want ik wil weten of het ANVR en SGR daarbij is aangesloten en zo niet hoe het dan heet in Belgie en of het dan ook voor mij zou gelden.

Staat ook op die pagina :)

In België heet dat het Garantiefonds Reizen, http://www.gfg.be. Er staat dat ze daar lid van zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Jul 2014 09:50

Re: Iemand ervaring met Sunjets.be?

Had ik nog niet gezien, maar bedankt iig. Had het even aan mijn man gevraagd of hij vanaf Brussel wil vliegen en dat vond hij niet erg ook niet toen ik er achteraan zei dat de reis dan bij een belgische reisorganisatie geboekt zal worden mocht het doorgaan.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers