Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

<<

Anoniem127

Bericht 19 Jul 2014 22:22

Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Zoals de titel al zegt: wat stel je je voor bij de toekomst van je kind? Denk je wel eens na over wat hij / zij later voor een werk zal doen, in het leven zal staan enzovoorts?

Mijn oudste is nogal beschouwend en wil van alles weten hoe het precies zit, misschien wordt ze wel onderzoekster op een bepaald gebied.

Mijn tweede dochter durft veel en is motorisch handig, ik zie haar wel in een of ander typisch mannenberoep, automonteur of zo.

Derde: nog geen idee.
<<

Anoniem331

Bericht 19 Jul 2014 22:26

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik denk dat de oudste bioloog gaat worden, of kapster, of danseres, of juist iets heel anders. Oftewel, ze heeft zoveel dingen die ze leuk vind, wat haar interesse heeft of gewoon wat ze graag doet, dat ik echt denk dat het alle kanten op kan gaan.
<<

Anoniem186

Bericht 19 Jul 2014 23:24

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn dochter wordt directrice of ze gaat het leger in (commandeur ofzo). :laughcry:
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 20 Jul 2014 00:09

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn oudste gaat in de handel werken, en mijn jongste in de kunst o.d.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Jul 2014 00:25

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Yrsa gaat in ieder geval Engels studeren. Misschien gaat ze net als een goede vriendin van mij wel promoveren en daarna in het onderwijs werken. Ze is nu in elk geval al heel goed in Engels, ze kan al hele volzinnen zeggen. Vandaag zei ze nog tijdens een spelletje tegen mijn moeder: 'I am gonna win this time!' Ze zegt heel vaak dat soort zinnen.

Van Ezra weet ik het niet, misschien gaat hij wel op een zorgboerderij werken, dat lijkt me iets waar hij gelukkig van zou worden, lekker buiten en tussen de dieren, maar ergens zou het me ook niet verbazen als er nog een bijzonder talent bij hem naar boven komt en dat hij daar iets mee gaat doen. Voor mijn gevoel kan er nog van alles gebeuren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem58

Bericht 20 Jul 2014 09:28

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Christian gaat hopelijk een fijn leven leiden, en iets doen wat hij echt leuk vind. Wat dat is maakt mij geen fluit uit.
<<

Anoniem171

Bericht 20 Jul 2014 09:36

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Jans schreef:Mijn dochter wordt directrice of ze gaat het leger in (commandeur ofzo). :laughcry:


Hahaha samen met mijn dochter zeker :P
<<

Anoniem112

Bericht 20 Jul 2014 10:28

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Nana schreef:
Jans schreef:Mijn dochter wordt directrice of ze gaat het leger in (commandeur ofzo). :laughcry:


Hahaha samen met mijn dochter zeker :P



Haha mag mijn zoon er ook nog bij :yes:
<<

Anoniem286

Bericht 20 Jul 2014 10:53

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik gok dat ze actrice wordt, of professioneel aanstelster :palm:
<<

Anoniem85

Bericht 20 Jul 2014 11:44

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Dirigent, danser, machinist of buschauffeur.
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 20 Jul 2014 11:49

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn oudste dochter wil graag een prinses worden zegt ze :love: . :smile:
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 20 Jul 2014 11:58

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

De oudste word bakker of poetsvrouw en de jongste word boer of iets met grote machines zoals een shovel oid of stuntman :palm:
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 20 Jul 2014 12:34

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik denk dat V misschien wel iets technisch gaat doen, met auto's, haha ze luistert altijd heel aandacht als mijn vriend ze wat vertelt/uitlegt.

L... ik weet het niet
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem123

Bericht 20 Jul 2014 12:45

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Siem is een echte jongen en gek op auto's, trekkers, bussen, etc. Maar of daar later wat mee gaat doen, geen idee.
Hij is heel lief en zorgzaam, gek op opruimen en heel secuur met dingen. Kan daar wel heel veel beroepen bij bedenken :smile: Dus we wachten het maar gewoon af. Ik hoop wel dat hij na de middelbare wil doorleren en diploma's wil gaan halen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2014 12:50

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Voor nu ga ik voor actrice whahahaha :D

En om even serieus antwoord te geven.. Pfoe, lastig. B is wel echt een meisje meisje. Bezig met zorgen, en haren kammen en 'mooi er uit zien' enzo. Ze is ook wel goed in commanderen trouwens.
<<

Anoniem75

Bericht 20 Jul 2014 13:08

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

S. is helemaal idolaat van auto's dus ik gok automonteur, vuilnisman, vrachtwagen chauffeur oid. De jongste nog geen idee.

Maar stiekem hoop ik toch dat er een van hun kok wordt en straks heerlijk voor zijn mama kan koken :angel:
<<

Anoniem272

Bericht 20 Jul 2014 13:34

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

T. wordt een jongen met een rijk sociaal leven denk ik. Veel vrienden, een groot gezin etc. En ik zie hem wel voor me op kantoor. Of in de politiek. Hij is goed in debatteren, nu al.
I. is rustiger. Ze heeft een fascinatie vopr knoopjes, touwtjes, draadjes etc. Dus misschien gaat ze kleding maken/ontwerpen?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 20 Jul 2014 13:41

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Bolletje schreef:Christian gaat hopelijk een fijn leven leiden, en iets doen wat hij echt leuk vind. Wat dat is maakt mij geen fluit uit.


Tuurlijk, logisch. Dit is ook meer wat je denkt dat ze gaan doen. Het is niet dat ik diep teleurgesteld ben als Yrsa geen Engels gaat studeren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Jul 2014 13:43

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Susan schreef:
Bolletje schreef:Christian gaat hopelijk een fijn leven leiden, en iets doen wat hij echt leuk vind. Wat dat is maakt mij geen fluit uit.


Tuurlijk, logisch. Dit is ook meer wat je denkt dat ze gaan doen. Het is niet dat ik diep teleurgesteld ben als Yrsa geen Engels gaat studeren.


Dat is inderdaad wel de basiswens van iedereen ja hahaha
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 20 Jul 2014 13:48

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

H. is heel erg van de technische snufjes (knopjes, boutjes en moertjes losdraaien, spijkers slaan) en van auto's dus misschien iets daarmee? Maar ik zie het wel, hij mag wat mij betreft doen wat hem gelukkig maakt.
<<

Anoniem58

Bericht 20 Jul 2014 15:17

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Het staat er allemaal zo definitief, ik heb werkelijk waar geen idee wat Christian later zou kunnen gaan doen aan de hand van zijn interesses.
<<

Anoniem272

Bericht 20 Jul 2014 18:16

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Het kan toch leuk zijn om erover te fantaseren? 'Definitief'? Nee joh.
<<

Callie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:22

Bericht 20 Jul 2014 20:27

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn oudste wordt, net als mama, verpleegkundige denk ik! Zelf zegt ze: ik word dokter! Dus iets in de zorg zou maar zo kunnen! En ook een 'echte mama'. Ze vind zorgen voor en tutten met baby's erg leuk!

De jongste doet haar naam eer aan; Nina! Ze kan zo als stand-in voor Nina uit gtst doorgaan! Een echte drama-queen! ;-) Actrice lijkt me wel wat voor d'r!
I. juni '10 - N. mei '12 - J. augustus '16
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 20 Jul 2014 20:44

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik heb werkelijk geen idee. R. is een kleine druktemaker, wil overal haar zin in en gaat heeeel lang door. Ze is dol op klimmen en klauteren. Ik denk dat ze nu vooral een dreumes is ;).
<<

Fiene

Bericht 20 Jul 2014 21:20

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik denk dat R ook best eens het onderwijs of de zorg in kan gaan. Hij is lief, sociaal en erg zorgzaam. Hij wil alles leren en kan goed aan anderen uitleggen hoe iets in elkaar zit. Ik hoop wel dat hij dan ietsje minder gevoelig wordt later, het is en blijft een enorm gevoelig ding.

N wordt acrobaat oid. Zij kent geen gevaar en klimt overal op/in/tussen/over... ook gevoel voor drama heeft ze genoeg. Dus een dramatische acrobaat;) Aan de andere kant is het ook wel echt een meisje meisje en kan ze, nu al, goed haar broer commanderen. Dus ook een juf denk ik zo;)
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers