Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 20 Jul 2014 20:39

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

R. Zei altijd tegen mij. Mama ik wordt werkmeneer (iemand op een bulldozer, kiepauto, schepauto en dergelijke) en J. Wordt brandweerman. :)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:33

Bericht 20 Jul 2014 21:34

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

D wil elke dag iets anders worden, vuilnisman, basketballer, kassameisje, mama, kabouter. Ze zegt altijd: mama later als ik groot ben kan ik alles worden wat ik wil toch? Dat zegt ik altijd dat ze idd zelf mag kiezen en als ze goed haar best doet op school ze alles kan worden wat ze wil. Haar leidster van het kdv denkt dat ze later de politiek in zal gaan. Zelf denk ik wel iets leidingevends, aangezien ze in haar spel met andere kindjes ook vaak de leider is.

F gaat vast iets technisch doen, alle elektronika vind ze super interessant. Of danseres want bij elk muziekje dat ze hoort gaat ze dansen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 20 Jul 2014 21:39

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Dochter wordt diva, actrice, stuntvrouw en manager.

Zoon wordt kogelstoter, speerwerper en kat-uit-de-boom-kijker en groupie van dochter.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 21 Jul 2014 07:30

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn dochter krijgt een functie waarbij ze kan leidinggeven/delegeren. Ze vindt het leuk om op het podium te staan en ze werkt graag met andere mensen/in een team. Dus ik denk dat ze een beroep krijgt waar dat allemaal in terug komt.

Mijn zoon is gek op vliegtuigen, ik zie hem wel op kantoor bij een luchtvaartmaatschappij werken later.
<<

Anoniem110

Bericht 21 Jul 2014 08:22

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Ik kan mijn zoon echt totaal niet peilen hierin. Hij heeft veel uitlopende interesses. Enorme muziek liefhebber want hij wilt samen met mama gaan zingen.
Maar ook is het graag een leider. Hij spreekt zelf ook weer over kapper worden. Dus ik heb totaal geen idee.

Het enige wat ik hoop diep in mijn hart, dat zowel zijn vader als ik hem een goede en zorgeloze jeugd kunnen bieden en hij zichzelf als persoon kan ontwikkelen en een richting uit zal gaan waar zijn eigen hart ligt.
Wat het ook is, ik zal er altijd achter staan.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 21 Jul 2014 15:11

Re: Wat stel je je voor bij de toekomst van je kind?

Mijn zoontje is al een hele ontdekker, hij zit niet stil en is ook wel een heel gevoelig kindje. Kan dus alle kanten op. Zou het leuk vinden als hij net als mij ook interesse heeft in dieren en de natuur. Ik voed hem vegetarisch op, maar als hij oud genoeg is dat hij ook snapt waarom en wat dat inhoudt.
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers