Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Airco

<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Jul 2014 11:52

Airco

Heb jij airco in huis of loop je de hele dag te puffen?
Ik heb er al weleens eerder aan gedacht om airco aan te schaffen maar omdat het meestal maar voor een paar dagen per jaar is twijfel ik elke keer weer.

Voor de mensen met airco:
* waar heb je hem gekocht en hoe duur was hij ongeveer?
* in welke ruimte heb je hem staan?
* hoevaak gebruik je hem?
<<

Bibi

Noob

Berichten: 197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:17

Bericht 19 Jul 2014 13:29

Re: Airco

Ilovethe90s schreef:Heb jij airco in huis of loop je de hele dag te puffen?
Ik heb er al weleens eerder aan gedacht om airco aan te schaffen maar omdat het meestal maar voor een paar dagen per jaar is twijfel ik elke keer weer.

Voor de mensen met airco:
* waar heb je hem gekocht en hoe duur was hij ongeveer? Bij hebben hem bij Mikro electro gekocht en was volgens mij ongeveer €600. Het is wel een split airco, dus de kast buiten en dan binnen hangt er een deel boven aan de muur.
We hadden eerst een losse airco maar dan moet er een buis naar buiten, dat vonden we niet handig, omdat je de hele tijd dat ding aan het verplaatsen bent.
* in welke ruimte heb je hem staan? Woonkamer
* hoevaak gebruik je hem? Zodra het warmer is of benauwd, hier binnen is het vrij snel warm dus wij hebben hem regelmatig aan staan. Je kunt hem evt ook gebruiken om extra te verwarmen in de winter. Wij hebben er zeker geen spijt van, in een volgend huis komt er weer een airco.
<<

Anoniem85

Bericht 19 Jul 2014 15:00

Re: Airco

Wij hebben ook een split unit airco, gekocht 5 jaar geleden bij de gamma. Hij kostte 400 euro. (Prijs ligt aan de grootte van de ruimte die je wilt verkoelen) we hebben hem in de slaapkamer en gebruiken hem nu met het warme weer. We hebben er geen spijt van gehad. Soms heerlijk om even boven op bed te liggen met de airco aan en s nachts gewoon lekker te kunnen slapen.
<<

Anoniem121

Bericht 19 Jul 2014 15:06

Re: Airco

Wij hebben een LG Plasma unit volgens mij was ie 1600 euro inkoop via het werk van m'n vriend. Hij hangt boven op de slaapkamer en als de deuren in huis open staan is het beneden ook nog goed te doen. Hij staat hier eigenlijk de hele zomer aan (wij slapen ook nog onder een 4 seizoenen dekbed) en in de winter gaat hij als het echt koud is even op verwarmen zodat de ergste kou eruit is.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 19 Jul 2014 19:54

Re: Airco

Wij hebben een split unit op de zolderkamer, want dat is de werkkamer van mijn man en daar is het in de zomer anders zo warm. Hij kostte 800 euro en het ophangen en aansluiten kosten ook nog 200 euro, maar het is het zeker waard.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 19 Jul 2014 20:10

Re: Airco

We hebben zo'n mobiele unit geprobeerd maar waren niet tevreden. We zouden graag een split unit willen, maar dan krijgen we de verantwoordelijkheid voor de gevel erbij (VvE). Aangezien we in een jaren 40 flat wonen en weleens lekkage hebben gehad, durven we het niet aan aangezien we bang zijn dat ze alles aan de unit zullen gaan herleiden. Overigens geldt dat dus ook voor een zonnescherm.
L2014 & H2017
<<

Anoniem198

Bericht 20 Jul 2014 12:20

Re: Airco

Wij hebben vorig jaar een mobiele airco gekocht voor Max 300 euro. Weet het exacte bedrag niet meer.
Bij Hornbach we hebben hem toen regelmatig gebruikt.
Dit jaar nog niet omdat wij zeer beperkte ruimte hebben nu met baby en anders wordt het te vol.
In ons nieuwe huis willen we een split unit dit had mijn vriend ook in zijn oude huis. Heel fijn!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 21 Jul 2014 00:27

Re: Airco

Wij hebben ook een split unit airco.
Hij hangt op onze slaapkamer, we slapen op zolder. Met temperaturen zoals afgelopen dagen ben ik er zó blij mee! We zetten 'm meestal een uurtje voor we naar bed gaan alvast aan.
Hij kostte 4 jaar geleden €1000,- met installatie erbij. Kado van mijn vader :hulde:
<<

Anoniem104

Bericht 21 Jul 2014 11:19

Re: Airco

.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers