Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Privacy in je relatie

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 18 Jul 2014 16:08

Privacy in je relatie

Vinden jullie privacy in je relatie belangrijk? En waar gaat de grens?

Ik wil niet dat mijn vriend mijn post openmaakt, ook al krijg ik nooit post die hij niet mag lezen. Zelfde met email en facebook, hij heeft mijn wachtwoorden niet daarvan en ik wil ook niet dat hij in mijn inbox kijkt als hij daar geen reden voor heeft. Hij weet wel dat ik op een forum kom, maar ik zou het niet tof vinden als hij hier mijn reacties zou gaan lezen. Ik hecht eigenlijk best wel aan privacy, vraag me af of anderen daar makkelijker in zijn.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jul 2014 16:15

Re: Privacy in je relatie

Ik ben er iets losser in dan jij. Een aantal wachtwoorden heeft mijn vriend juist, mocht er iets gebeuren. Ik geef hem het vertrouwen dat hij niet in m'n e-mail gaat lezen, hoewel hij dat best zou mogen, daar staat niets bijzonders in. Ik vind het juist wel prettig dat ie bijvoorbeeld een wachtwoord van m'n e-mail en Facebook heeft. Mocht er iets ernstigs met me gebeuren (realiseer ik me nu des te meer weer met de vliegtuigramp), dan zou ik dat juist prettig vinden als hij contact met mensen op kan nemen die hij anders niet kan bereiken.

Maar post inderdaad vind ik privé, niet dat ik nou zoveel privé post krijg, maar het is gewoon niet nodig om dat te openen.

Op het forum leest ie alleen mee als ik 'm een link stuur over een bepaald onderwerp wat interessant is voor 'm (soms leuke kook of fototopics of bijvoorbeeld het topic na onze verloving vond ie leuk om te lezen). Of ie verder mee leest weet ik niet. Ik denk het niet.

Ik ben meer op m'n privacy gehecht in de zin van dat ik af en toe een momentje alleen nodig heb. En dat ik dan gewoon kan doen wat ik wil. De hele avond SATC of Friends kijken, of suffe bruidsshows of films, lekker bankhangen in m'n eentje en even een momentje alleen zijn. Andersom heeft hij dat ook. Gelukkig krijgen we daar af en toe wel de mogelijkheid voor. Dat vind ik wel lekker. We vinden 't heerlijk om samen te zijn, maar soms is alleen zijn ook wel even lekker.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 18 Jul 2014 16:16

Re: Privacy in je relatie

Wij hebben precies hetzelfde.
Nooit over na gedacht eigenlijk voor ons is het heel normaal om dingen voor jezelf te hebben en te houden. Er zit ook niets stiekems aan, als mijn vriend mijn wachtwoorden wil mag dat, maar ik zou niet weten waarom hij die zou willen?
Afbeelding
<<

Anoniem222

Bericht 18 Jul 2014 16:17

Re: Privacy in je relatie

Mijn vriend kent al mijn wachtwoorden en mag prima mijn post open maken, hij doet het alleen niet. Dat is de kortste omschrijving die ik kan geven haha.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jul 2014 16:21

Re: Privacy in je relatie

We hebben alle wachtwoorden van de ander en kunnen in principe alles inzien, maar privacy en vertrouwen gaan hand in hand. We vertrouwen elkaar en daardoor hebben we voldoende privacy.
<<

Anoniem234

Bericht 18 Jul 2014 16:50

Re: Privacy in je relatie

Harrison schreef:Mijn vriend kent al mijn wachtwoorden en mag prima mijn post open maken, hij doet het alleen niet. Dat is de kortste omschrijving die ik kan geven haha.


Dat is hier ook zo.
<<

Anoniem88

Bericht 18 Jul 2014 17:18

Re: Privacy in je relatie

De voorbeelden die jij aankaart Jente, vind ik geen probleem. Niet dat ik hem te pas en t onpas mijn mail, post en Facebook mag laat lezen, maar áls het een keer gebeurt, ik heb niets te verbergen en daarom is het voor mij oke. Ik zoek meer privacy in de zin van dat we allebei af en toe tijd voor onszelf hebben, los van elkaar met onze eigen vrienden. Dat we een band kunnen opbouwen/onderhouden met onze eigen vrienden en dingen kunnen ondernemen die voor onszelf belangrijk zijn, zonder dat de ander daartussen staat.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Jul 2014 17:36

Re: Privacy in je relatie

Harrison schreef:Mijn vriend kent al mijn wachtwoorden en mag prima mijn post open maken, hij doet het alleen niet. Dat is de kortste omschrijving die ik kan geven haha.


Hier inderdaad hetzelfde.
10-08-2017 ♥
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Jul 2014 17:49

Re: Privacy in je relatie

Mijn vriend weet al mijn WW en ik die van hem. Hij mag mijn post wel open maken.
2014 2016
<<

Anoniem86

Bericht 18 Jul 2014 17:51

Re: Privacy in je relatie

We weten alles van elkaar, maar doen er niks mee. Post maak ik open als het er belangrijk uitziet, maar opzich hecht ik daar hier zoveel waarde aan, heb geen geheimen ofzo voor m'n vriend, en andersom ook niet. Meer privacy in de zin van poepen met de deur dicht? Haha!
<<

Anoniem273

Bericht 18 Jul 2014 18:11

Re: Privacy in je relatie

Mijn man mag m'n post openmaken, weet al m'n wachtwoorden en weet dat ik hier op het forum kom. Hij leest m'n mail niet maar mocht het nodig zijn dan weet hij m'n wachtwoord en hij opent m'n post trouwens ook niet. Maar het mag wel. Hij opent z'n eigen post amper :)
Als ik het over het forum heb dan zegt hij dat het zelf wel even gaat bekijken met z'n account DarkAngel78 (heeft ie niet hoor, en ja ik heb gecheckt haha). Of als hij iets te zeuren heeft o.i.d. en ik luister niet dan roept hij dat hij wel een topic gaat openen hier en dat het tijd is om DarkAngel78 weer van stal te halen.
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 18 Jul 2014 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 18 Jul 2014 18:31

Re: Privacy in je relatie

Hahaha zoiets zegt mijn vriend ook altijd, Azi. Over een account dat ie gaat openen met een mega foute naam en dan stiekem meeschrijven.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 18 Jul 2014 18:51

Re: Privacy in je relatie

Wij hebben elkaars wachtwoord niet, en ik vind het ook niet perse nodig eigenlijk. Het is alleen niet zo dat we alles echt van elkaar afschermen, ik lees weleens op zijn FB en ik laat mijn mail ook gewoon openstaan als ik op zijn laptop werk, zo ook met telefoons.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Jul 2014 18:54

Re: Privacy in je relatie

Haha mijn vriend wilde zich ook aanmelden, omdat ik altijd terecht kan op 't forum en hij jaloers is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 18 Jul 2014 19:49

Re: Privacy in je relatie

Sugarfall schreef:Wij hebben elkaars wachtwoord niet, en ik vind het ook niet perse nodig eigenlijk. Het is alleen niet zo dat we alles echt van elkaar afschermen, ik lees weleens op zijn FB en ik laat mijn mail ook gewoon openstaan als ik op zijn laptop werk, zo ook met telefoons.


Hé, ik vroeg me van de week nog af hoe het met jou in de liefde is! Goed dus, zo te lezen :D Vertel!
❤ 7 juni 2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 18 Jul 2014 20:45

Re: Privacy in je relatie

Wij kennen geen enkel wachtwoord van elkaar, maar hebben daar beiden geen problemen mee. Het is niet zo dat we het verbergen. Er is gewoon nog nooit een van ons die er naar heeft gevraagd. Verder doen we ook miet moeilijk over het in telefoons kijken.

Ook als een van de twee ergens Naar toe wil zonder de ander is dat geen probleem. We hebben beiden dus best wat privacy maar ergens ook weer helemaal niet.
2015 💙
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 18 Jul 2014 21:01

Re: Privacy in je relatie

Ik heb hier gewoon nooit zo over na gedacht... ik weet zijn wachtwoorden niet, en hij de mijne niet. Hij maakt mijn post niet open, maar ik krijg niet echt spannende post dus zou wel mogen. Als hij lang weg is maak ik soms wel post van hem open, maar vaak genoeg ligt het gewoon weken dicht hier.

Hij weet denk ik ook niet dat ik hier kom.

Ik dacht laatst wel dat ik wat telefoonnummers van zijn werk moet hebben van een baas ofzo want soms zit hij hele dagen ergens onderin in een hoekje in zo'n boot met nul komma nul bereik en kan ik hem dus pas savonds spreken. Als er nou iets heel belangrijks zou zijn is dat wel vervelend.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem185

Bericht 18 Jul 2014 22:33

Re: Privacy in je relatie

Mijn vriend weet mijn facebook wachtwoord en volgens mij eigenlijk wel al mijn wachtwoorden. Hij doet er alleen niets mee (behalve op facebook iemand eens opzoeken, want hij heeft zelf geen account). Ik weet zijn wachtwoorden niet en heb daar ook geen behoefte aan. Als er post komt maakt het me niet uit wie dat open maakt.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 18 Jul 2014 22:38

Re: Privacy in je relatie

Mijn vriend weet mijn wachtwoorden niet, maar kan alles zo openen op tablet/laptop. Andersom ook.

Als hij weg is moet ik zijn post wel openmaken, is bij ons geen probleem.

Als we elkaar maar alleen laten met douchen en naar de wc gaan, meer privacy is niet nodig.
<<

Anoniem127

Bericht 18 Jul 2014 23:10

Re: Privacy in je relatie

Ik heb volgens mij meer dan gemiddeld behoefte aan privacy in een relatie, als ik het zo lees.

Mijn wachtwoorden houd ik prive, ik slaap eigenlijk liever alleen dan met zijn tweeen en heb ook best veel tijd voor mezelf nodig.
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Jul 2014 23:11

Re: Privacy in je relatie

Post van een ander maken we niet open. Hij weet de code van mijn telefoon maar niet het ww van mijn mail.
in principe mag hij van mij overal in kijken, geen geheimen voor elkaar, maar het is niet nodig.
verder zijn er genoeg momenten van privacy, we doen genoeg dingen apart van elkaar. En hebben we privacy op het toilet ;-)
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 18 Jul 2014 23:15

Re: Privacy in je relatie

Wij weten ondertussen de wachtwoorden wel van elkaar, maar kijken eigenlijk nooit in elkaars mail of telefoon.
We laten het alles wel gewoon openstaan op de computer.
Post van elkaar wordt niet opengemaakt, maar het is niet iets bijzonders ofzo, we weten prima wat er van elkaar binnenkomt.
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 19 Jul 2014 00:29

Re: Privacy in je relatie

Bij ons hetzelfde als de meesten hier, hij kent het wachtwoord wel, maar zal het nooit gebruiken. Andersom is het makkelijk: mijn naam is overal zijn wachtwoord haha. Maar post is iets anders, die maak ik altijd voor beiden open, want ik doe alle financien, het is gewoon overzichtelijker.
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 19 Jul 2014 02:12

Re: Privacy in je relatie

Wachtwoorden kent hij wel en zal hij alleen gebruiken als het nodig is (bijvoorbeeld een bepaalde mail die hij op dat moment nodig is en naar mijn account is verstuurd) Verder weet hij de code van mijn telefoon en de post is gewoon voor de eerste die bij de brievenbus komt. Wij hebben geen geheimen voor elkaar dus ik zou niet weten waarom hij mijn post niet zou mogen openen of in mijn e-mailaccount zou mogen komen. Maar nogmaals qua email-account, facebook en telefoon gebeurd dat alleen als het echt nodig is maar de post? die beland hier op één grote stapel.
Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jul 2014 09:47

Re: Privacy in je relatie

Van mij mag hij alles lezen als hij dat wil. Hij weet mijn wachtwoorden denk ik ook allemaal. Al weet ik de helft soms zelf niet meer haha. Wij krijgen echt nooit post en als het iets is staat het op mijn of zijn naam omdat het nou eenmaal alleen op 1 naam kan. (Internet, belasting e.d.)

Ik hecht mijn privacy meer aan andere dingen, zoals alleen naar de WC willen, geen teennagels knippen onder mijn neus en dat soort dingen. Doe dat maar lekker als ik er niet bij ben haha.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers