Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wasbare zwemluiers

<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 18 Jul 2014 00:13

Wasbare zwemluiers

Iemand ervaring met wasbare zwemluiers?
En tips welke ik zou moeten nemen die ook leuk geprijsd zijn? :)
Zag ze van pandababy, 9,95 incl verzenden, maar wat zijn die witte rondje? Waterafvoer?

Er gaan hier op het moment meerdere zwemluiers op een dag doorheen..
Ene kant denk ik, we zijn al weer halverwege de vakantie en volgend jaar zal hij wel zindelijk zijn, maar dit kost ook een vermogen aan zwemluiers!
December 2009
juli 2012
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 18 Jul 2014 06:48

Re: Wasbare zwemluiers

Geen ervaring nog met wasbare zwemluiers, dan komt wellicht over aantal jaar wel. ;) Maar als ik zo kijk lijkt het me dat je ze met die witte drukknopen op maat kunt maken..?
<<

Anoniem123

Bericht 18 Jul 2014 07:02

Re: Wasbare zwemluiers

Ik laat siem thuis gewoon in zijn blootje in bad zitten. Zo heeft hij wel leren plassen op het potje en wc. Scheelt zwemluiers. En anders zou ik er wel 1 aanschaffen, is het niets is het misschien wel weer iets om door te verkopen.
<<

Anoniem97

Bericht 18 Jul 2014 07:06

Re: Wasbare zwemluiers

Die rondjes zijn knoopjes zodat je de luier kan aanpassen en kleiner of groter maken :)

Mijn kids zijn al zindelijk dus geen luier meer nodig maar bij de derde komt er zeker een wasbare zwemluier, niet voor ons eigen badje maar voor het zwembad is dat wel handig :)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 18 Jul 2014 08:02

Re: Wasbare zwemluiers

Ja, hier. Ik heb er één van Bumgenius en 1 van Charlie Banana. Ik vind het veel leuker eruit zien en Louise vind het ook prettiger zitten dan we wegwerpzwemluiers. Werkt gewoon als andere zwemluiers :-)
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 18 Jul 2014 09:34

Re: Wasbare zwemluiers

T. heeft van imse vimse gehad. Ik vond het echt super makkelijk.
in mijn woonplaats zit een kennis die ze verkoopt. www . bum around . nl (zonder de spaties)
<<

Anoniem186

Bericht 18 Jul 2014 09:41

Re: Wasbare zwemluiers

Ik bestel ze altijd hier:
http://www.zwemluiers.nl
Goede ervaring mee. Ik kijk gewoon naar het gewicht en welke zwembroek daarbij hoort
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 18 Jul 2014 09:42

Re: Wasbare zwemluiers

Is er niet 1 luier voor alle leeftijden, de oudste is zindelijk, voor de jongste vind ik het wel wat.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem 82

Bericht 18 Jul 2014 10:16

Re: Wasbare zwemluiers

Ik heb een wasbare luier van Totsbots. Gewoon gekeken welke ongeveer bij zijn gewicht past. Lijkt mij ideaal, we gaan binnenkort op vakantie en dan gaan we voor het eerst zwemmen, dus dan kan ik hem pas testen.

Al gaf ik A thuis vaak niet eens een zwemluier (toen gebruikte ik wel wegwerp). Ja, in het begin wel, maar op een gegeven moment niet meer. Poepen deed ze sowieso al nooit in het water, en plassen begon ze daardoor op een gegeven moment te merken. Ok, soms kwam er wat in het water, maar die zwemluiers houden ook alleen poep tegen. Als we naar een zwembad gingen deed ik er wel altijd een om, want ik wilde daar geen risico lopen.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 18 Jul 2014 13:39

Re: Wasbare zwemluiers

Bedankt voor de tips, ga ze vanavond eens bekijken.
In een klein badje mag hij wel zonder luiers. Maar niet in het grote bad en daar gaan ze nu zo'n 2 tot 3 keer per dag in.
Als hij daar in poept kunnen we 2000 liter water vervangen..
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem 82

Bericht 18 Jul 2014 14:15

Re: Wasbare zwemluiers

Oei, 2000 liter water vervangen zou ik ook niet doen! Dan zou ik voor een wasbare zwemluier kijken, zeker eentje die je nog kunt verstellen met bijvoorbeeld drukknoopjes kan hij vast nog even aan.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers