Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kindje naast een winkel laten plassen?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Jul 2014 17:54

kindje naast een winkel laten plassen?

Ik liep net in het winkelcentrum en er liet een mevrouw haar kindje van 3/4 denk ik, plassen op straat, nou ja meer op de stoep naast de muur van de winkel.
Nu is er markt en gok ik zo dat het kindje bij haar ouders op de markt was (ze liepen daarna weer terug naar het kraampje) Er stond een mevrouw naast toen het gebeurde, en die zat echt wel te mopperen dat ze het zo vies vond en echt niet vond kunnen.
Nu snap ik die mevrouw wel want ja naast een winkel plassen is gewoon niet echt prettig voor de rest, maar ja die moeder staat ws al de hele middag op de markt en dat kindje moet plassen....

Wat vind jij hier van?
:heart: :heart: 2011
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 17 Jul 2014 18:00

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Als er echt geen andere optie is om ergens naar het toilet te kunnen gaan en het is echt hoge nood dan zou ik eerder een boom opzoeken in de buurt dan hem tegen een muur bij de winkels te laten plassen.
Maar meestal kunnen mensen die op de markt staan wel ergens plassen dacht ik.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem75

Bericht 17 Jul 2014 18:05

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Als er echt nood is snap ik het maar ik zou zelf toch naar een café, een winkel of een ander openbaar toilet lopen. Maar als het zo zou zijn hoe jij het beschrijft zou ik dat toch wel aso vinden.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Jul 2014 18:05

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Dan vraag je het bij een winkel??
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2014 18:11

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Waar gaat die moeder zelf dan? :wink:
<<

Anoniem103

Bericht 17 Jul 2014 18:12

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Ik vind dat niet echt netjes. Als je de hele middag op die markt staat kun je ook zo'n draagbaar potje meenemen ofzo als je nergens anders kunt plassen. Ik deed mijn zoontje een luier om als hij echt heel nodig moest plassen en er was geen wc in de buurt.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Jul 2014 18:14

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Cotton schreef:Waar gaat die moeder zelf dan? :wink:



Jakkes nooit over nagedacht... en nu wel... :12:
:heart: :heart: 2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Jul 2014 18:27

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Het lijkt mij toch wel dat er een of andere toiletfaciliteit is voor mensen op de markt? Volwassenen op de markt plassen toch ook niet op straat?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jul 2014 19:22

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Ik heb nog nooit een toiletfaciliteit ergens op een markt gezien, eigenlijk... Ik ga altijd naar winkels als V&D en Hema als ik moet plassen. Maargoed, als dat kindje nodig moet en winkeliers weigeren, dan moet je toch wat.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Jul 2014 19:25

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Nee, maar misschien dat mensen op de markt wel afspraken hebben met bepaalde winkeliers of café's dat ze daar kunnen plassen. Het lijkt me wel logisch dat ze ergens gaan namelijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Jul 2014 19:30

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Dan neem je toch gewoon een potje oid mee?
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jul 2014 19:33

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Slakje schreef:Dan neem je toch gewoon een potje oid mee?

En dan gooi je hem leeg, waar? Ook naast de winkel? :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Jul 2014 19:36

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Dundas schreef:
Slakje schreef:Dan neem je toch gewoon een potje oid mee?

En dan gooi je hem leeg, waar? Ook naast de winkel? :)


Gewoon in een put en wat water er over heen?

Hier zie ik de mensen van de markt altijd bij een cafe gaan. En anders zou ik een dealtje sluiten met de Hema om voor een vast bedrag de hele dag te mogen plassen ofzo.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem126

Bericht 17 Jul 2014 19:38

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 21:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 17 Jul 2014 19:38

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Dundas schreef:
Slakje schreef:Dan neem je toch gewoon een potje oid mee?

En dan gooi je hem leeg, waar? Ook naast de winkel? :)

In de rioolput.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 17 Jul 2014 19:38

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Ohia, de put kan ook inderdaad.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Jul 2014 21:31

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Als ik met mijn kind op de markt zou staan, zou ik een potje meenemen.
Toen mijn dochter net zindelijk was en we een lange autorit hadden, namen we ook een potje mee in de auto. Als we op de bestemming waren, konden we haar meteen laten plassen.

Ik vind wel aso om je kind naast een winkel te laten plassen, dan zou ik eerder even een stukje lopen naar een park of iets, als er geen andere mogelijkheid is.
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Jul 2014 21:37

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

_Lana_ schreef:Als ik met mijn kind op de markt zou staan, zou ik een potje meenemen.
Toen mijn dochter net zindelijk was en we een lange autorit hadden, namen we ook een potje mee in de auto. Als we op de bestemming waren, konden we haar meteen laten plassen.

Ik vind wel aso om je kind naast een winkel te laten plassen, dan zou ik eerder even een stukje lopen naar een park of iets, als er geen andere mogelijkheid is.



+1 Dat doe ik met Ruben ook. Als het echt niet anders kan dan gaat hij in de bosjes, maar anders gewoon op een wc in een winkel of een openbare.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 17 Jul 2014 21:43

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Als er echt nood aan de man is dan snap ik het. Als het gewoon voor het gemak is dan vind ik het ronduit asociaal.
<<

Fiene

Bericht 17 Jul 2014 21:46

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Nee zoiets vind ik echt asociaal. Loop dan naar een winkel ofzo maar zo op straat...nee nooit. Ook niet wanneer hij net zindelijk was trouwens, dan zorgde ik dat ik een potje mee nam of extra kleertjes.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 17 Jul 2014 21:48

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Maar wat als er geen bosjes zijn of geen winkels waar je kindje mag? Ik kan me voorstellen dat je voor je zindelijke kind geen potje meer meeneemt (althans, ik niet :).
<<

Fiene

Bericht 17 Jul 2014 21:49

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Dan moet hij echt wachten, ik ga mijn kind niet leren dat je zomaar overal kan en mag plassen. Het idee alleen al.
<<

Anoniem86

Bericht 17 Jul 2014 21:56

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Hier staat zon dixie toilet op de markt, op de hoek voor marktliederen. ook al zit er ook een Hema en v&d enz.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 17 Jul 2014 21:58

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt maar als mijn kind het echt echt echt niet meer op kan houden en ik de keuze heb tussen een natte broek en ergens op de stoep dan kies ik toch echt voor de tweede optie. Maar ik hoop dat ik die keuze nooit hoeft te maken...
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 17 Jul 2014 23:09

Re: kindje naast een winkel laten plassen?

Hier zijn wel toiletten op de markt. Ook heb ik weleens in een busje achter een kraam zo'n campingtoilet zien staan, die hadden die mensen dus zelf meegenomen.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers