Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'stekels' nog een beetje hip? *update

<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 08:22

'stekels' nog een beetje hip? *update

Anderhalf jaar geleden heb ik een kapsel gehad met een geschoren stukje
Een beetje zoals hieronder (maar dan niet geblondeerd met donker stukje :P, heb donker haar, dus het lijkt niet of ik dan kaal ben ofzo )
Afbeelding

Daarna ben ik naar helemaal kort gegaan en inmiddels is het weer half-lang. Telkens als ik foto's van mezelf zie met mn geschoren-stukje-kapsel vind ik het toch wel superleuk en had 't er gister met m'n vriend over en die vond 't ook superleuk.

Nou zit ik erover na te denken dit weer te doen, maar is dit nog wel een beetje hip? :confused:
Laatst gewijzigd door Anoniem260 op 17 Nov 2013 15:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 13 Sep 2013 08:24

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Wat maakt het uit of het hip is?
Ik denk dat bij zo'n specifiek kapsel je toch wel mensen hebt die het of helemaal geweldig vinden of helemaal niks.
Als je t zelf leuk vindt, gewoon doen.
<<

Anoniem17

Bericht 13 Sep 2013 08:33

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik vind het ontzettend lelijk, maar volgens mij is het inmiddels wel weer hip. Ik zie er best veel mensen mee lopen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Sep 2013 08:50

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik ben er een liefhebber van. Heb er zelf ook weer de tondeuse in gezet maar dan aan 2 kanten.
Ik zeg dus DOEN!
30-04-2017
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 08:53

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Marin, true en meestal volg ik de latest trends niet op de voet, maar wil voorkomen dat ik straks met stekels rondloop en vervolgens hoor 'dat kan écht niet meer', want 't duurt ongeveer 'n jaar voordat er weer een beetje lengte aan zit :P

Meestal neem ik dit soort rigoureuze besluiten als ik in de kappersstoel zit, maar nu wilde ik het eens anders doen en er goed over nadenken :P
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 08:54

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

COW schreef:Ik ben er een liefhebber van. Heb er zelf ook weer de tondeuse in gezet maar dan aan 2 kanten.
Ik zeg dus DOEN!


Doe jij het zélf?! :shock:

En twee kanten wordt 'm bij mij echt niet. Als ik het dan 'n keer zat ben, kan ik m'n haar niet de andere kant opflippen...
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Sep 2013 09:10

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Haha nee niet zelf. Ik laat het de kapper doen.
30-04-2017
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 09:17

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

COW schreef:Heb er zelf ook weer de tondeuse in gezet


In láten zetten :nerd:
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Sep 2013 09:40

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

jaaaa..... :nerd:
30-04-2017
<<

Anoniem7

Bericht 13 Sep 2013 09:46

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Een wat korter kapsel met geschoren stuk kan ik wel leuk vinden, maar bij lang haar echt niet. Ik kan me ook niet heugen dat dat ooit hip geweest is, eigenlijk :razz:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Sep 2013 09:47

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik vind het niet mooi, je moet echt wel een heel, heel, heel mooi, lief en meisjesachtig gezichtje hebben om dat te kunnen hebben. En dan nog zijn er wel leukere kapsels.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Sep 2013 09:49

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Maple schreef:Een wat korter kapsel met geschoren stuk kan ik wel leuk vinden, maar bij lang haar echt niet. Ik kan me ook niet heugen dat dat ooit hip geweest is, eigenlijk :razz:


Het doet mij denken aan de tijd nadat ik aan mijn hoofd was geopereerd (twee keer), toen had ik dat namelijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem124

Bericht 13 Sep 2013 09:52

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik geloof dat het hip-af is.
<<

Anoniem7

Bericht 13 Sep 2013 09:55

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Oh, ik kan me nog wel heugen dat het hip was in combi met lang haar, maar dat is toch echt al bijna 20 jaar geleden, in de jaren 90 :P

(20 jaar alweer :pale: )
<<

Anoniem12

Bericht 13 Sep 2013 10:00

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Je ziet het toch juist de laatste jaren weer Maple?

Welke zangeres of actrice 'begon' er ook alweer mee..
<<

Anoniem124

Bericht 13 Sep 2013 10:00

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Rihanna toch.
<<

Anoniem12

Bericht 13 Sep 2013 10:02

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Lol, wel heel slecht dit, das mijn avatar.

Ik weet het niet meer haha. Maar in mijn woonplaats hebben ook een paar meiden zo`n kapsel. En dan vinden ze het vreemd dat ze geen baantje kunnen vinden..
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 13 Sep 2013 10:04

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik heb het ook aan 2 kanten gehad, en toen dat weer was aangegroeid nam ik een undercut. Deed ik gewoon zelf met de tondeuse, of mijn vriend deed het bij me. Intussen is dat ook al weer aangegroeid en nu heb ik saai lang haar.
Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 10:52

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Dan doen we even een foto van vorig jaar *eerste keer ever dat ik een foto post :angel: *

*weg*

Zo gaat 't dan worden... (al is 'de rest' van m'n haar iets korter dan op de foto, maar plan is om dat te laten groeien)

* niet quoten*
Laatst gewijzigd door Anoniem260 op 25 Sep 2013 21:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Sep 2013 10:58

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Leuk Jerry!! En je haar ook :P
Het voordeel van haar is dat het weer aangroeit....en heb je er even geen zin in dan doe je je scheiding aan de andere kant.
30-04-2017
<<

Anoniem260

Bericht 13 Sep 2013 11:04

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Thanks :)
Dat met die scheiding vind ik inderdaad het grote voordeel. Ik wissel weleens van kant qua scheiding en heb 'm nu veel aan de rechterkant. Dus als ik een stuk kort doe en 't even zat ben, of aan wil laten groeien, kan ik de scheiding zo de andere kant op doen en zie je er niet zoveel meer van :razz:
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2013 11:07

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Susan schreef:Ik vind het niet mooi, je moet echt wel een heel, heel, heel mooi, lief en meisjesachtig gezichtje hebben om dat te kunnen hebben. En dan nog zijn er wel leukere kapsels.

Ik zag ooit een heel heel heel mooi lief en meisjes-achtig meisje in de disco met dat haar. Ik vond het geweldig en zei mijn vriendin (die kapster is) dat ze dat ook bij mij moest doen. Maar toen was ik dronken. later heb ik me bedacht. Ik vind het wel heel gaaf staan!
<<

Anoniem301

Bericht 13 Sep 2013 11:10

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Leuk Jerry! Mooi hoofd heb je ook. En ogen.
<<

Anoniem26

Bericht 13 Sep 2013 11:25

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Ik vind het je ook goed staan!
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 13 Sep 2013 11:41

Re: 'stekels' nog een beetje hip?

Wat nu dan hip is.. Is dat je het wel opscheert maar dat je er een stuk overheen laat vallen.
Ik kan geen heel duidelijk plaatje vinden maar dit is een beetje het idee, dat bovenste laagje valt er dan overheen.

Afbeelding
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers