Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verstandskies getrokken

<<

Anoniem238

Bericht 16 Jul 2014 17:26

Verstandskies getrokken

Vanmiddag naar de tandarts geweest voor een reguliere controle.
Helaas zat er een gaatje in een van mijn verstandskiezen en deze kies heeft de tandarts getrokken.
Iemand dit ook gehad?
De verdoving is inmiddels uitgewerkt en ik heb wat drinken en een koekje op.
Lijkt nu wel of ik griep krijg...zwaar hoofd en een misselijk gevoel...
Iemand tips hoe ik mij beter kan gaan voelen?
<<

anoniem196

Bericht 16 Jul 2014 18:20

Re: Verstandskies getrokken

2 paracetamol nemen en even paar uurtjes rustig aan doen.
Voor de misselijkheid wat cola drinken.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jul 2014 19:29

Re: Verstandskies getrokken

Twee kiezen in één keer getrokken, daar heb ik ervaring mee. Maar pijn of een ziekig gevoel heb ik niet gehad. Ik zou gewoon een paracetamol of twee nemen en een bakje yoghurt of kwark eten.
<<

Anoniem238

Bericht 17 Jul 2014 09:56

Re: Verstandskies getrokken

Dubbel bericht!
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 17 Jul 2014 09:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem238

Bericht 17 Jul 2014 09:57

Re: Verstandskies getrokken

Dubbel bericht!
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 17 Jul 2014 09:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem238

Bericht 17 Jul 2014 09:58

Re: Verstandskies getrokken

Dames, bedankt voor de tips!

Gisteravond voor het eten en het slapen gaan een paracetamol genomen, en dat werkte goed. Het misselijke gevoel is gelukkig voorbij.
Voel het nu alleen nog in mijn kaak en met eten is het nog gevoelig en kan ik nu alleen nog met de andere kant in het begin goed kauwen, als het eten even in mijn mond zit, kan ik ook met rechterkant (kant waar de verstandkies is getrokken) kauwen.
Maar dat komt vast wel goed :smile:.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2014 10:07

Re: Verstandskies getrokken

3 weken terug zijn bij mij 2 verstandskiezen tegelijk getrokken. Dezelfde middag had ik veel pijn en de dagen erna alleen last van m`n kaak, maar wel heel erg last. Heb wel een paar dagen op paracetamol geleefd. Eten ging gelukkig wel goed vanaf de dag erna.
<<

Anoniem238

Bericht 17 Jul 2014 10:10

Re: Verstandskies getrokken

!
Cotton schreef:3 weken terug zijn bij mij 2 verstandskiezen tegelijk getrokken. Dezelfde middag had ik veel pijn en de dagen erna alleen last van m`n kaak, maar wel heel erg last. Heb wel een paar dagen op paracetamol geleefd. Eten ging gelukkig wel goed vanaf de dag erna.

Oh help...2 verstandskiezen tegelijk...respect :hulde: !
Fijn dat het eten wel goed ging, het is nu vooral de beweging van de rechterkant van de kaak die gevoel is.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2014 10:12

Re: Verstandskies getrokken

Ja inderdaad. Dat kan dus nog wel even aanhouden, maar het kan ook 'zo' weer over zijn.

Beterschap!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers