Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo (omgeving) Amsterdam

<<

Anoniem56

Bericht 16 Jul 2014 16:07

Tattoo (omgeving) Amsterdam

Zelfde vraag als Koko, wat is een goede tattooshop omgeving Amsterdam? Ik heb ein-de-lijk genoeg gespaard en zodra de zomer voorbij is wil ik hem laten zetten. Dus kom maar op met de adresjes :D House of tattoos heb ik wel eens van gehoord? Spreken ze daar Nederlands, weet iemand dat?
<<

Anoniem222

Bericht 16 Jul 2014 16:09

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Ik heb mijne laten zetten bij Hollywood Mark door Mark. Die is echt heel goed en een leuke vent! Zit op de Elandsgracht.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 16 Jul 2014 16:09

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Wat voor iets wil je? :angel:
<<

Anoniem56

Bericht 16 Jul 2014 16:26

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Een lotus tattoo op m'n rug.. Maar ik wil hem laten tekenen.
<<

Anoniem156

Bericht 16 Jul 2014 16:34

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Cirene schreef:Een lotus tattoo op m'n rug.. Maar ik wil hem laten tekenen.


Tof! Ik heb een lotus en cherry blossoms op m'n rug/ zij en die is er free hand opgetekend.
Helaas niet in de buurt van Amsterdam, dus eigenlijk moet je m'n post maar negeren :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Jul 2014 17:13

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Waar heb jij het laten zetten Poubelle? En is free hand niet eng?
<<

Anoniem156

Bericht 16 Jul 2014 17:23

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Ik heb het bij Needle Art laten zetten, door een Argentijnse gast-artiest die drie woorden Engels sprak haha!
Bij het maken van de afspraak had ik uitgelegd hoe ik het wilde, de tekening die hij had gemaakt was precies wat ik wilde en toen hij het erop zette klopte alles precies. Ik vond het wel spannend, maar niet echt eng.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jul 2014 17:28

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Ik heb mijn tattoo laten zetten bij House of Tattoo.
Ze spreken er gewoon Nederlands.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem56

Bericht 16 Jul 2014 17:51

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Fijn om te horen Ooh la la! Door wie heb je hem laten zetten en ben je tevreden?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Jul 2014 18:07

Re: Tattoo (omgeving) Amsterdam

Volgens mij heette hij Henk. Zal even op de site kijken.
Ben heel tevreden. Ik heb hen uitgekozen aan de hand van hun letter werk. Dat hebben ze bij mij (en bij de foto's die ik gezien heb) heel erg mooi gedaan. Zelfs de allerdunste lijntjes zijn strak.

Wat voor tattoo wil je?

Edit: ja, het was Henk(ie).
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers