Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Jurkje gezocht!

<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 09:26

Jurkje gezocht!

Het is een beetje last minute, maar als ik vandaag bestel... Dan kan het vrijdag in huis zijn en zaterdag mee op vakantie!

Ik wil een jurkje! Ik ben niet zo erg van de jurkjes...en de meeste zomerjurkjes die ik pas zijn te kort of doen mijn figuur geen goed. Maar ik vind het wel een uitdaging om toch eens een jurkje aan te trekken (en te houden ;-))

Ik ben lang 1m83 en dun, weinig borst. En ik wil niet dat het als een hobbezak valt. Ook wil ik er niet te veel aan uitgeven, omdat ik nog niet weet of ik jurkjes fijn vind.

Heb net op de site van H&M gekeken, maar zag daar niet echt wat tussen.

Willen jullie mij helpen?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2014 09:27

Re: Jurkje gezocht!

Op H&M hoef je iig niet te kijken als je het vrijdag in huis wilt hebben :wink:.
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 09:30

Re: Jurkje gezocht!

oh, zijn die zo traag?
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jul 2014 09:42

Re: Jurkje gezocht!

Haha ja dat duurt meestal wel een paar weken, ook omdat ze nooit wat op voorraad hebben.

Misschien Zalando? Wil je iets zomer flodderigs?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2014 09:50

Re: Jurkje gezocht!

H&M duurt meestal wel 1-2 weken als het niet langer is ja.

Zalando ga je waarschijnlijk ook niet redden. Dat duurt ook 3 dagen meestal.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 559

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:19

Bericht 16 Jul 2014 09:53

Re: Jurkje gezocht!

ik zou eens op wehkamp kijken, daar spreek je een afleverdatum en tijdvak af, dan loop je het risico minder dat je het te laat krijgt. Is een maxidress niks voor jou, als je zo groot bent?

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... fd&IsSeg=0

http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken- ... fd&IsSeg=0
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 16 Jul 2014 09:56

Re: Jurkje gezocht!

Heb je geen mogelijkheid vrijdagavond nog naar wat winkels te gaan? Dan kun je meteen passen en heb je sowieso op tijd een jurkje.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 09:58

Re: Jurkje gezocht!

Ik wil inderdaad een beetje een luchtig 'flodderig' zomerjurkje.
Een maxidress maakt me nog langer en vind ik niet zo leuk. Wil juist blote benen :-)

Ik ga ff kijken bij Wehkamp. Denk dat het krap wordt om vrijdag nog naar winkels te gaan. En anders komt het erna wel, de zomer duurt nog lang!
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 16 Jul 2014 10:26

Re: Jurkje gezocht!

Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 16 Jul 2014 10:27

Re: Jurkje gezocht!

Jip schreef:Ik wil inderdaad een beetje een luchtig 'flodderig' zomerjurkje.
Een maxidress maakt me nog langer en vind ik niet zo leuk. Wil juist blote benen :-)

Ik ga ff kijken bij Wehkamp. Denk dat het krap wordt om vrijdag nog naar winkels te gaan. En anders komt het erna wel, de zomer duurt nog lang!


Volgens mij staat een maxidess je wel echt heel erg mooi! :ja:

Ik wil heel graag een maxidress, maar daar ben ik te klein en te breed voor denk ik. Zal het eens proberen als ik in de stad ben!
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 10:28

Re: Jurkje gezocht!

Heel leuk, voor een feestje. Denk voor mij te netjes voor 'zomaar'.
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 10:31

Re: Jurkje gezocht!

Heb het nooit gepast overigens, een maxidress. Maar dat komt ook omdat ik een ander beeld jurkje in mijn hoofd heb. Bij maxidress denk ik meer dat het voor in de avond is?
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jul 2014 10:35

Re: Jurkje gezocht!

Moet ik even in m'n kledingkast kijken? :angel: Ik heb veel jurkjes, waarschijnlijk in jouw maat.. Ik wil wel even een fotootje maken :thumbup:
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 10:41

Re: Jurkje gezocht!

Haha, jaaa! Goed idee Exo!
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jul 2014 10:49

Re: Jurkje gezocht!

Cerise-kleurig jurkje (Bon Prix, maat 36):

Afbeelding


Zwierig jurkje (H&M, maat 34, zit veel rek in) en zwart wit gestreept jurkje met knopen op buste (Skooter, maat S denk ik.., stretch-gedeelte op rug).
Afbeelding

Ik heb nog wel meer hoor, maar dit zijn de 'zwierigste'. Ik heb bijvoorbeeld ook 2 strapless jurkjes, met een riempje er om (een donkerblauwe en een witte met sterretjes) en strakkere jurkjes.
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 11:07

Re: Jurkje gezocht!

Het zwart wit gestreept jurkje met knopen op buste...wil je daar vanaf? Die is erg leuk!

Die andere ook! Vind de eerste erg feestelijk. Wil je daar ook vanaf?
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jul 2014 11:16

Re: Jurkje gezocht!

Doe een goed bod en ik doe 't op de post :ja:
<<

Anoniem315

Bericht 16 Jul 2014 11:18

Re: Jurkje gezocht!

De eerste heb ik gekocht voor een bruiloft, maar nooit aan gehad, omdat het een koude dag werd en ik dit jurkje toen moeilijk te combineren vond met iets warms. Echt zonde, want het is een heel mooi, stevig stofje.
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 11:22

Re: Jurkje gezocht!

Ik heb je een PM gestuurd.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 16 Jul 2014 11:27

Re: Jurkje gezocht!

Ik denk dat die 2e van Exo je heel mooi staat Jip!
30-04-2017
<<

Jip

Bericht 16 Jul 2014 13:50

Re: Jurkje gezocht!

Ik krijg nu de zwart witte opgestuurd! Duimen dat ie leuk staat. Vind dat wel het leukste vrijetijdsjurkje!
<<

Jip

Bericht 17 Jul 2014 21:00

Re: Jurkje gezocht!

Qua maat om het lijf zit het jurkje goed! Maar in de lengte is het meer een tuniekje voor mij...valt net over mijn billen.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jul 2014 21:19

Re: Jurkje gezocht!

Noooo, meen je niet!! :( Wat jammer... :(
<<

Jip

Bericht 17 Jul 2014 21:26

Re: Jurkje gezocht!

Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken. Misschien met een strakke short eronder dat het wel kan?
<<

Anoniem315

Bericht 17 Jul 2014 21:28

Re: Jurkje gezocht!

Ja, ben benieuwd! En anders moet je hem maar terugsturen en dan krijg je je geld terug uiteraard.
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers