Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo Eindhoven

<<

Anoniem147

Bericht 16 Jul 2014 16:32

Re: Tattoo Eindhoven

Haha door jou topic wil ik er ook weer een. Bij mij gaat het op en af.

Maar heb nu via Etsy temporary tattoo's gezien en dat ga ik eerst eens uitproberen haha. Het is vooral mijn vriend die mij tegenhoud (niet letterlijk hoor), maar hij vindt het niets (tattoo's in het algemeen) en ik vind zijn mening toch wel belangrijk hierin.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Jul 2014 17:18

Re: Tattoo Eindhoven

Misschien kan jij ook nog even wachten tot na je bruiloft :dance: Met al die blote jurken zie je dat natuurlijk heel snel duidelijk op foto's.
<<

Anoniem147

Bericht 16 Jul 2014 17:46

Re: Tattoo Eindhoven

Tabbie schreef:Misschien kan jij ook nog even wachten tot na je bruiloft :dance: Met al die blote jurken zie je dat natuurlijk heel snel duidelijk op foto's.


Ik ga met de bruiloft juist een temporary tattoo op doen haha. Een hele lieve van een hartje ofzo :smile:

Of een rondje en mijn vriend een kruisje... euhhhh hahaha no way dat hij daar aan mee doet haha.
<<

Anoniem273

Bericht 16 Jul 2014 17:50

Re: Tattoo Eindhoven

Tabbie schreef:Misschien kan jij ook nog even wachten tot na je bruiloft :dance: Met al die blote jurken zie je dat natuurlijk heel snel duidelijk op foto's.


Dat is toch juist de bedoeling, dat je een tattoo ziet? :ja:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Jul 2014 18:31

Re: Tattoo Eindhoven

Aziraphale schreef:
Tabbie schreef:Misschien kan jij ook nog even wachten tot na je bruiloft :dance: Met al die blote jurken zie je dat natuurlijk heel snel duidelijk op foto's.


Dat is toch juist de bedoeling, dat je een tattoo ziet? :ja:


Soms is die natuurlijk voor jezelf en hoeft dat niet.

Maar ik doelde er meer op dat haar vriend er niet echt dol op is en ik kan me voorstellen dat hij het dan niet op de bruidloftfotos wilt hebben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Jul 2014 18:31

Re: Tattoo Eindhoven

Marni schreef:
Tabbie schreef:Misschien kan jij ook nog even wachten tot na je bruiloft :dance: Met al die blote jurken zie je dat natuurlijk heel snel duidelijk op foto's.


Ik ga met de bruiloft juist een temporary tattoo op doen haha. Een hele lieve van een hartje ofzo :smile:

Of een rondje en mijn vriend een kruisje... euhhhh hahaha no way dat hij daar aan mee doet haha.


grappig idee!
<<

Anoniem65

Bericht 16 Jul 2014 18:42

Re: Tattoo Eindhoven

S is trouwens S.omeren, ligt er ook niet echt tussenin maar ik leg dat wel altijd zo uit, dan weten mensen ongeveer waar het is.
Ik heb een klein sterretje aan de binnenkant van mijn enkel en die lijntjes zijn ook echt wat uitgelopen . Ik heb hem nu een jaar of 3 en hij is traditioneel met bamboe gezet. Dat gaat schijnbaar minder diep (was ook geen wondje en ik voelde er niks van) dus misschien kun je dat niet vergelijken.
Ik wil er ook nog een (hoop-geloof-liefde, hartje-ankertje-kruisje en dan als 1 teken op mijn zij/rug of onderarm) maar mijn vriend vindt het ook niks.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 16 Jul 2014 21:50

Re: Tattoo Eindhoven

Ik heb een ster bij dragon tattoo laten zetten maar ik ben er niet tevreden over. Je zou zeggen dat er aan een ster weinig fout kan gaan maar in 1 streep zit een knikje en een punt in binnenin (moeilijk te omschrijven) is niet mooi scherp. Ook vond ik 'm erg duur. Voor 5 min werk van een ster moest ik rond de 80 euro betalen.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2014 22:03

Re: Tattoo Eindhoven

Starttarief ligt vaak tussen de 80 en 100 euro, dus dat is vrij normaal.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 17 Jul 2014 15:40

Re: Tattoo Eindhoven

Jaa dat is zeker normaal, ik verwacht ook niet dat ik voor een paar tientjes een tattoo kan laten zetten! Maar dat hoeft ook niet; is een cadeautje van mij aan mij, dat mag wel wat kosten :ja:

Ik ben trouwens veranderd; ik wil hem op mijn onderarm!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 17 Jul 2014 17:24

Re: Tattoo Eindhoven

SuzieQ schreef:S is trouwens S.omeren, ligt er ook niet echt tussenin maar ik leg dat wel altijd zo uit, dan weten mensen ongeveer waar het is.
Ik heb een klein sterretje aan de binnenkant van mijn enkel en die lijntjes zijn ook echt wat uitgelopen . Ik heb hem nu een jaar of 3 en hij is traditioneel met bamboe gezet. Dat gaat schijnbaar minder diep (was ook geen wondje en ik voelde er niks van) dus misschien kun je dat niet vergelijken.
Ik wil er ook nog een (hoop-geloof-liefde, hartje-ankertje-kruisje en dan als 1 teken op mijn zij/rug of onderarm) maar mijn vriend vindt het ook niks.



Heej dan woon jij in dezelfde gemeente :P Ik woon in L.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Jul 2014 18:14

Re: Tattoo Eindhoven

Goed overna denken Kowalski.

Anders kan je straks met mij meepraten over het weglaseren ervan :P
<<

Anoniem148

Bericht 17 Jul 2014 19:34

Re: Tattoo Eindhoven

D'n Ibbel schreef:
SuzieQ schreef:S is trouwens S.omeren, ligt er ook niet echt tussenin maar ik leg dat wel altijd zo uit, dan weten mensen ongeveer waar het is.
Ik heb een klein sterretje aan de binnenkant van mijn enkel en die lijntjes zijn ook echt wat uitgelopen . Ik heb hem nu een jaar of 3 en hij is traditioneel met bamboe gezet. Dat gaat schijnbaar minder diep (was ook geen wondje en ik voelde er niks van) dus misschien kun je dat niet vergelijken.
Ik wil er ook nog een (hoop-geloof-liefde, hartje-ankertje-kruisje en dan als 1 teken op mijn zij/rug of onderarm) maar mijn vriend vindt het ook niks.



Heej dan woon jij in dezelfde gemeente :P Ik woon in L.

En als mij :smile:

is makkies tattoo niets?
<<

Anoniem149

Bericht 17 Jul 2014 19:48

Re: Tattoo Eindhoven

Kowalski schreef:@Cotton: Dat is dus Dragon tattoo waar je meteen binnen kunt lopen. Maar ik vind t gewoon eng en dacht neeeee toen ik er langs liep. Maar misschien als ik er goede verhalen over hoor...

Ik heb mijn eerste tatoeage laten zetten bij dragon tattoo. Inderdaad een hele goede shop. Paar weken geleden ging ik daar weer heen voor een nieuwe tatoeage. Het is daar zo, wie het eerst komt wie het eerst maalt. Ik was op tijd, maar voelde me totáal niet serieus genomen. Wil een tekst die heel belangrijk voor me is, dat vrouwtje keek me al aan met zo'n blik van 'hoe durf je te vragen of we dit zetten'. Zei ze ook letterlijk 'ja ik weet niet of hij (de tatoeerder) dit wil zetten'. Uiteindelijk wilde hij het wel maar moest ik 250 euro neertellen, voor één simpel zinnetje. Daar heb ik voor bedankt en ben weg gegaan.

Ik vind ze heel arrogant geworden vergeleken met de eerdere keren dat ik er ben geweest. Of het komt omdat ze bekendheid hebben door Tattoo Stories weet ik niet, maar ik vond het heel jammer en ook niet gepast.
<<

Superwoman

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 13 Sep 2013 20:13

Bericht 17 Jul 2014 23:38

Re: Tattoo Eindhoven

Toen man en ik onze tattoos lieten zetten en dat is dus ruim 10 jaar geleden. Toen zaten ze ook nog niet op deze plek, toen was het daar allemAal heel relaxed. Maar van de originele "crew" die daar toen zat zijn er nog maar 2 over volgens mij...greg de eigenaar, maar die doet idd geen kleine tattoos denk ik. En Sasha,was ook een toffe gast.
Ik kan me zomaar voorstellen dat het er idd niet leuker op geworden is.. Jammer.
Want een goede naam hebben ze wel..
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 17 Jul 2014 23:44

Re: Tattoo Eindhoven

Ik ken nog een goede tatoeëerder in Oss. Hij heeft thuis allesingericht en heeft zijn papieren, dus helemaal goedgekeurd. Hij zet nooit 2 dezelfde tatoo's en kan super goed ontwerpen. Het heet Arguseye tattoo Oss (op google invoeren en je vind zijn Facebook).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 17 Jul 2014 23:52

Re: Tattoo Eindhoven

Superwoman schreef:Toen man en ik onze tattoos lieten zetten en dat is dus ruim 10 jaar geleden. Toen zaten ze ook nog niet op deze plek, toen was het daar allemAal heel relaxed. Maar van de originele "crew" die daar toen zat zijn er nog maar 2 over volgens mij...greg de eigenaar, maar die doet idd geen kleine tattoos denk ik. En Sasha,was ook een toffe gast.
Ik kan me zomaar voorstellen dat het er idd niet leuker op geworden is.. Jammer.
Want een goede naam hebben ze wel..

Ik ben in 2007 geweest, ook al jaren terug dus. Als ik het me goed herinner ben ik toen door Greg getatoeëerd, terwijl dat ook maar een kleine tatoeage was. Ik vind dit wel jammer hoor, als ik een kleine tatoeage wil die voor mij een betekenis heeft kunnen ze dat toch zomaar niet weigeren? Of een tatoeage niet zetten omdat 'een hele hoop mensen dat al hebben'. Dat zei een van die tatoeëerders daar over het Infiniti teken, dat ze dat bij voorbaat al niet zetten in die shop.

Misschien kunnen ze het maken, omdat ze door tv bekendheid toch wel klanten genoeg hebben. Maar dat is een aanname van mij, geen idee of dat echt zo is.
<<

Anoniem286

Bericht 19 Jul 2014 01:30

Re: Tattoo Eindhoven

Ik heb vrij kleine letters op mijn pols, hier was hij nog vers.
*weg*
Veel kleiner was lastig, ik vond dit wel een mooie grote. Ongeveer een cm. Ivm mogelijk verloop de e meteen dichtgelaten
Ben benieuwd naar wat je uiteindelijk laat zetten.
<<

Anoniem144

Bericht 22 Jul 2014 12:36

Re: Tattoo Eindhoven

B.elle n.ouvelle op de kruisstraat is een erg fijne tattooshop. Schoon en hij is erg goed vind ik.
Ik heb er 2 daar laten zetten. 1 staat op de fb pagina..de tattoo met een kruis-hartslag- hartje .. faith hope love.
<<

Pietje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 134

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:52

Bericht 24 Jul 2014 16:25

Re: Tattoo Eindhoven

Ik heb tattoos gezien die gezet zijn bij tattoo arie ( niet door hemzelf) deze zijn echt goed. Zelf bij Dragon ( toen nog magic cherry ) geweest, ziet er netjes uit. Sfeer vond ik achteraf iets minder. 2e laten zetten bij Fu , ook mooi gezet, en voelde mezelf daar veel meer op mijn gemak.

Bij b.elle van de kruisstraat, vind ik niet alles even mooi gezet op de foto's.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers