Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Jul 2014 10:35

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Studiebol schreef:Ja maar je ziet er dus niks door heen, dat wat je ziet, ligt op de grond in de kamer, want ja we zijn aan het opruimen :-)


Oh haha, sorry. Dan vind ik het helemaal een mooie kast!
Afbeelding
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Jul 2014 13:40

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Huh, ik kan de indeling van je kast volgens mij toch zien door de deur? Links is hang en hangen er blousen/colberts en recht zijn allemaal vakken.. Toch?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem287

Bericht 17 Jul 2014 13:42

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

_Lana_ schreef:
Studiebol schreef:Ja maar je ziet er dus niks door heen, dat wat je ziet, ligt op de grond in de kamer, want ja we zijn aan het opruimen :-)


Oh haha, sorry. Dan vind ik het helemaal een mooie kast!


Dat klopt niet wat je zegt Studiebol, want je kunt wel degelijk door deze deuren heenkijken. Je ziet inderdaad ook reflecties van de dingen die in de kamer zelf staan (zoals het schoolbord en het raam met de potten en planten), maar je ziet van buitenaf gewoon dat de kast is opgedeeld in een meter en 2 x 50 cm. Je ziet de planken met kleding er doorheen aan de rechterkant, en aan de linkerkant zie je dat er bovenin een hanggedeelte is met hangkleding. Onderin de kast staan oranje schoenendozen (? iets oranje in ieder geval) en met daarboven op waarschijnlijk schoenen. Dit is allemaal het bewijs dat de deuren wel degelijk doorschijnend zijn. Is het anders niet een idee om deze deurenset op marktplaats aan te bieden (deze deuren zijn inmiddels uit het assortiment en af en toe komen er mensen die deze deuren bij willen kopen voor een tweede kast) en dan simpele strakke witte deuren ervoor te doen? Op die witte deuren kun je dan van die leuke decoratiestickers plakken. Ik denk dat deze huidige kast er nog onrustiger uit gaat zien als je er ook nog eens stickers op gaat plakken. Je ziet dan namelijk en de reflectie van wat er in de kamer staat, en je ziet er doorheen wat er in de kast zit en je hebt er dan nog een sticker op zitten.
<<

Anoniem74

Bericht 17 Jul 2014 14:03

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Ik vind het idee van siamsa wel goed, witte rustige deuren ervoor,
<<

Anoniem287

Bericht 17 Jul 2014 14:12

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Een nieuwe witte deurenset zou 149 euro kosten. Op Marktplaats staan de schuifdeuren die jullie nu hebben ook te koop (ook dezelfde maat), en de hoogste bieder heeft daar momenteel 90 euro voor geboden. Stel dat je daar dus 90 euro voor zou krijgen, heb je voor 60 euro een nieuwe deurenset.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 17 Jul 2014 15:10

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Ig-Nore schreef:Ik vind het idee van siamsa wel goed, witte rustige deuren ervoor,



Ik ook!
Wij hadden in ons oude huis ook zulke deuren (in een muur ipv kast) maar man, wat staat dat snel rommelig.
Toen we gingen verkopen hebben we de muur dicht gezet en gestuukt, een hele verbetering.
Ik zou dus hier ook witte, dichte deuren kiezen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Jul 2014 17:49

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Nou blijkt wel weer dat ik mijn eigen foto helemaal niet zo goed heb bekeken,want je ziet idd wel wat dingen er door heen. Maar ik refereer meer naar alle troep die je goed onderaan de kast ziet, want dat ligt dus wel op de grond :-) HEt is mij nooit zo opgevallen dat je er dus wel door heen kan kijken, maar goed ik zit ook niet dagelijks in die kamer dus dat kan ook wel daar door komen. Goed dat ik daar dan dus nu op gewezen wordt.

Andere deuren heb ik ook al naar gekeken, maar dan zit je dus idd weer met deze deuren.. geen idee wat ik daar dan weer mee moet. Maar dan kan ik eens kijken of ik ze kan verkopen op marktplaats.. als dat niet kan weet ik niet of ik het doe, want ik weet dan dus niet waar ik die deuren weer moet laten.

Siamsa, jij weet er veel van af :-) Hebben deze deuren ook nog een speciale naam?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem287

Bericht 17 Jul 2014 19:03

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Ik ben heel hard aan het nadenken, maar die deurset is er al meer dan een jaar uit. Ik zal het morgen even op mijn werk vragen, als ik het dan nog niet weet. Die deurenset op Marktplaats waar ik naar refereerde wordt door de verkoper Sekken genoemd, maar Sekken is de naam van de nieuwe versie van die deuren. Ze heten dus geen Sekken in ieder geval. Maar die verkoper had al een bieder van 90 euro, en er zijn meerdere mensen die erop geboden hadden, dus ik denk wel dat het moet lukken de deuren te verkopen hoor! Dit is de link: http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inrichting/kasten-kledingkasten/m812297957-schuifdeuren-ikea-pax-sekken-met-frame.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 17 Jul 2014 21:34

Re: kinderkamer inrichting, ik weet het niet..

Waarom wil je trouwens perse iets met die deuren en die kast doen? In een kinderkamer kun je toch ook gewoon neutrale dingen hebben staan? Er hoeft toch niet altijd een sticker oid op?
Ik vind het er echt prima uitzien, niks mis mee toch?
Afbeelding
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny