Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak alcohol?

Hoe vaak nuttig jij alcohol?

Nooit
19
16%
Dagelijks
10
9%
Alleen in de weekenden
35
30%
Alleen op feestjes
15
13%
Eens per maand
9
8%
Enkele keren per jaar
27
23%
Alleen met kerst of oud&nieuw
1
1%
 
Aantal stemmen : 116
<<

Anoniem74

Bericht 31 Jul 2014 12:03

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb wel geklikt, maar niet gereageerd. Ik heb hem staan op 'alleen feestjes', maar je kunt beter zeggen 'alleen als er iemand bij is' en niet meer dan twee, want bij anderhalf veranderd mijn gedrag al. Het viel me laatst zelf op, nadat een ander mij er eerder op had gewezen, en ik vond mezelf niet leuk toen. Maar af en toe een biertje is echt lekker.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 31 Jul 2014 12:15

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik drink helemaal geen alcohol.
<<

Anoniem97

Bericht 31 Jul 2014 12:28

Re: Hoe vaak alcohol?

Nu natuurlijk niet en t eerste jaar tijdens de bv ook niet, daarna is het op 1 hand te tellen wat ik drink.
Als ik wat drink is t een wijntje/rose op een terrasje/bij uiteten.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 14:07

Re: Hoe vaak alcohol?

Toet schreef:7 mensen op dagelijks en niemand die dat ook in z'n reactie zet. HAHA. Nouja, ik heb in ieder geval op dagelijks geklikt maar ik drink niet dagelijks alcohol maar ook niet alleen in de weekenden.Gemiddeld denk ik zo'n 4 dagen per week. Nu in de zomer echt heel vaak tot elke dag en als de vakantie er dadelijk weer op zit een stuk minder.

+1!
<<

Anoniem287

Bericht 04 Aug 2014 14:12

Re: Hoe vaak alcohol?

Nooit, ik vind het vies.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 14:14

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb gekozen voor 'alleen in de weekenden', alleen klopt dat niet helemaal. Aangezien wij flexibel werken is het niet altijd in het weekend, maar niet vaker dan 1 a 2x per week in ieder geval. Nu ik zwanger probeer te worden drink ik steeds twee weken lang helemaal niet en dan - nadat ik ongesteld ben geworden - twee weken wel weer een beetje.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Aug 2014 01:10

Re: Hoe vaak alcohol?

Alleen in de weekenden heb ik aangevinkt. Nu is het wel zo dat als door de week vrienden langs komen er hier echt wel eens alcohol genuttigd word (zeker in de zomer) maar over het algemeen is het alleen in de weekenden.
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 16:41

Re: Hoe vaak alcohol?

Caulfield schreef:Ik ben voor 'dagelijks' gegaan, want in deze periode komt het daar wel op nee, al drink ik ook wel eens een dag niet. Normaal gesproken, buiten de vakantie om drink ik alleen in het weekend, maar dan wel ieder weekend, en met feestjes enzo ook stevig. Ik hou erg van wijn en whisky. Als ik uitga drink ik vaak wodka met ijs en citroen.

Ja dit! Alleen geen whisky, verder is bovenstaande precies hoe het bij mij ook is.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 06 Aug 2014 16:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem313

Bericht 06 Aug 2014 16:47

Re: Hoe vaak alcohol?

Gezellig :)
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 06 Aug 2014 16:48

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb gekozen voor 1x per maand, daar kom ik wel gemiddeld op uit. Meestal drink ik op feestjes en gelegenheden en af en toe neem ik thuis een wijntje.
<<

Henque

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 06 Aug 2014 17:55

Re: Hoe vaak alcohol?

Toet schreef:7 mensen op dagelijks en niemand die dat ook in z'n reactie zet. HAHA. Nouja, ik heb in ieder geval op dagelijks geklikt maar ik drink niet dagelijks alcohol maar ook niet alleen in de weekenden.Gemiddeld denk ik zo'n 4 dagen per week. Nu in de zomer echt heel vaak tot elke dag en als de vakantie er dadelijk weer op zit een stuk minder.


Hier hetzelfde!
<<

Anoniem185

Bericht 06 Aug 2014 22:07

Re: Hoe vaak alcohol?

Alleen op feestjes heb ik gekozen, maar vaak ook niet op feestjes. En soms ook wel eens gewoon door de weeks. En soms gewoon een jaar niets.
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 23:28

Re: Hoe vaak alcohol?

Caulfield schreef:Gezellig :)

:wink:

Haha nu ik mijn reactie lees linkt het net alsof ik er trots op ben!
<<

Anoniem 69

Bericht 07 Aug 2014 14:36

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik drink alcohol enkele keren per jaar. Het is bij mij op 1 hand te tellen. Ik heb er gewoon niet zo'n behoefte aan.
<<

Anoniem 63

Bericht 09 Aug 2014 15:17

Re: Hoe vaak alcohol?

Nu ff niet natuurlijk, maar normaal gesproken drink ik alleen in de weekenden. Uitzonderingen daargelaten en ik drink ook niet ieder weekend, maar gemiddeld komt 't daar wel op neer. Per keer dat ik drink is het vaak niet meer dan 2 glazen.
<<

Anoniem147

Bericht 09 Aug 2014 15:19

Re: Hoe vaak alcohol?

Teveel op het moment haha.

Eigenlijk drink ik alleen alcohol als ik met (een van de) de 'bitterballen' ben hahahahaha. Zij hebben een slechte invloed op mij ;)

Ik drink nauwelijks alcohol bij het eten met familie en thuis met mijn vriend samen drink ik echt maar 2x per jaar ofzo.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Aug 2014 15:29

Re: Hoe vaak alcohol?

Momenteel zit ik dagelijks aan de vino, lang leve vakantie :D
❤ 7 juni 2018
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 09 Aug 2014 17:38

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb gekozen voor Alleen in de weekenden, maar ik drink vooral als ik met anderen ben. Als ik doordeweeks bij een vriendin ben, drink ik wel wijn, maar ik zou niet zo snel zelf een fles wijn open doen als ik alleen ben. Hoewel ik het wel heel erg lekker vind als ik eenmaal drink.
Op feestjes drink ik zeker wel en dan houd ik het niet bij 1 of 2. Klinkt heel slecht, maar het gevoel na een paar wijntjes vind ik eigenlijk wel lekker.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Aug 2014 18:08

Re: Hoe vaak alcohol?

Heb alleen in het weekend gestemd, maar als ik het weekend moet werken(ochtendiensten)dan drink ik niet, maar dan neem ik vaak wel 1/2 glaasjes op de doordeweekse dagen dat ik dan vrij ben. Maar dat is dan mijn weekend. En als ik avonddiensten heb dan neem ik ook vaak wel een glaasje. Ik drink wel de sterkere dranken omdat ik wijn niet lust. Denk dan aan de likeurtjes.
D. 💙14-01-2019💙
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 09 Aug 2014 19:48

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb ook voor de feestjes-optie gekozen. Maar soms ook op het terras of als ik ergens een hapje ga eten. Meestal in het weekend dus.. Thuis/dagelijks drinken vind ik niet nodig.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 09 Aug 2014 20:10

Re: Hoe vaak alcohol?

Mizz_S schreef:Ik denk gemiddeld een keer of 5/6 per jaar. Ik heb ook gestemd op alleen op feestjes, want dat komt nog het meest in de buurt. Maar nu ik er over nadenk klopt dat eigenlijk ook helemaal niet, want er zijn meer feestjes waar ik niet drink dan wel, en ik drink ook wel eens thuis als er vrienden komen of met uitgaan.


Hier precies als bij jou.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 09 Aug 2014 20:39

Re: Hoe vaak alcohol?

Ik heb de weekenden aangeklikt, al klopt dat niet helemaal. Soms drink ik elk weekend, maar ik heb weken dat ik helemaal niet drink en soms zit er een week tussen van 3-4x in de week.
Soms hou ik het bij 1-2 wijntjes maar ook wel vaak wat meer (vooral als ik uitga).
Alleen drinken doe ik niet, maar het is ook niet zo dat ik altijd drink als ik samen met iemand ben.
<<

Anoniem216

Bericht 10 Aug 2014 11:32

Re: Hoe vaak alcohol?

...
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers