Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voor wie scheer jij je benen?

<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 16:08

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Mijn buurmeisje vroeger had prachtig goudblond haar met gitzwarte wenkbrauwen en ook hele zwarte beenharen. Zij had daar ook echt veel moeite mee.
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jul 2014 16:08

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Dan ben ik die uitzondering.
Ik ben van mijzelf behoorlijk blond, de haren op mijn armen zijn blond, maar op de rest van mijn lichaam echt niet :cry:
<<

Anoniem103

Bericht 15 Jul 2014 16:11

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Lampenkapje schreef:
Whatever schreef:Ik wilde net zeggen, het zijn geen abnormale beharingspatronen hoor, zeker niet als je kijkt en ziet dat het inderdaad vrouwen met donker haar zijn.

Het is natuurlijk niet zo leuk om voor zo'n rubriek hoogblonde dames te nemen die op hun bovenbenen en knieën niet eens haar hebben en daaronder blond en nauwelijks zichtbaar. Ik weer niet, maar ik ben weer van nature lichtblond en dat gaat nu eenmaal weer samen met een lichter beharingspatroon.
Ik heb zelf ook donker haar, maar mijn benen zijn wel blond, of in ieder geval heel licht. Daar heb ik dus kennelijk gewoon heel veel geluk mee. Nu snap ik ook waarom sommige vrouwen dagelijks moeten scheren!


Dacht je tot nu toe dan echt dat alle vrouwen blond haar hadden op hun benen?
<<

Anoniem130

Bericht 15 Jul 2014 16:12

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Alibi schreef:Dan ben ik die uitzondering.
Ik ben van mijzelf behoorlijk blond, de haren op mijn armen zijn blond, maar op de rest van mijn lichaam echt niet :cry:

Awww, balen! Overigens bedoelde ik meer qua hevigheid (en kleur) van beharingspatroon op de benen hoor!

Bij de meeste vrouwen is beharing in oksel/bikinilijn sowieso meestal juist niet lichter dan hun eigen haarkleur. En benen doen ook lang niet altijd mee. Maar over het algemeen is het wel heel duidelijk zo dat vrouwen met donkerder haar ook meer en donkerder lichaamshaar hebben. En zoals Carrie al eerder opmerkte, ook bepaalde mediterraanse etniciteiten (turks of marokkaans en ik geloof ook midden oosters) hebben ook vaker weer andere (meestal zwaardere) beharingspatronen.
<<

Anoniem286

Bericht 15 Jul 2014 16:24

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Vooral voor mezelf, ik vind het een akelig gevoel die haartjes. Mijn man maakt het niet zoveel uit maar ik heb dan ook niet zoveel haargroei op de benen. je ziet het niet, je voelt het alleen maar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 15 Jul 2014 16:27

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Ik vooral voor mezelf, maar ook wel voor hoe het er voor anderen uitziet, het voelt fijner en het is mooier.
Overigens vind ik het niet vies, alleen minder mooi. Bij mannen is het ook niet vies, dus waarom bij vrouwen wel.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jul 2014 16:34

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Tania schreef:
Lampenkapje schreef:
Whatever schreef:Ik wilde net zeggen, het zijn geen abnormale beharingspatronen hoor, zeker niet als je kijkt en ziet dat het inderdaad vrouwen met donker haar zijn.

Het is natuurlijk niet zo leuk om voor zo'n rubriek hoogblonde dames te nemen die op hun bovenbenen en knieën niet eens haar hebben en daaronder blond en nauwelijks zichtbaar. Ik weer niet, maar ik ben weer van nature lichtblond en dat gaat nu eenmaal weer samen met een lichter beharingspatroon.
Ik heb zelf ook donker haar, maar mijn benen zijn wel blond, of in ieder geval heel licht. Daar heb ik dus kennelijk gewoon heel veel geluk mee. Nu snap ik ook waarom sommige vrouwen dagelijks moeten scheren!


Dacht je tot nu toe dan echt dat alle vrouwen blond haar hadden op hun benen?
... Ik werk in de zorg, dus nee ik wist best dat het bij sommige mensen donkerder was. Maar ik wist niet dat vrouwen hun beenhaar zo lang konden laten groeien als bij mannen. Hoewel, ik wist het wel, maar ik heb er nooit bij stil gestaan omdat ik het nog nooit heb gezien.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Jul 2014 16:48

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Ik doe het eigenlijk alleen in de zomer. In de winter heb ik er geen zin in. De haartjes bij mij zijn ook blond, maar ik kan wel echt een teddybeer afscheren als ik het lang niet gedaan heb! Haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 15 Jul 2014 16:48

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mijzelf omdat ik geschoren mooier vind, maar vind behaard niet onfris hoor. Wel denk ik dat die foto een man is met gelakte nagels. Die haren lijken wel erg lang en veel.
Zo niet dan vraag ik mij af 'waarom wel nagellak,maar niet scheren. Vind ik persoonlijk wel een grappige tegenstrijdigheid.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Jul 2014 16:49

Re: Voor wie scheer jij je benen?

luisa schreef:Zo niet dan vraag ik mij af 'waarom wel nagellak,maar niet scheren. Vind ik persoonlijk wel een grappige tegenstrijdigheid.

Huh hoezo? Scheren staat toch helemaal los van nagellak dragen.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 15 Jul 2014 16:54

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Nagellak en scheren vallen onder verzorgd,althans worden vaak zo aangemerkt toch. Vind het daarom wel grappig.wel moeite nemen om te lakken, niet om te scheren.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 15 Jul 2014 17:11

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Vooral voor mezelf maar ook voor de buitenwereld. Vind het netter en verzorgder staan. In de winter doe ik het wel minder vaak.
Vies vind ik het ook niet om te zien maar geschoren benen staan verzorgder.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 15 Jul 2014 17:39

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Vooral voor mijzelf, ik vind het niet prettig aanvoelen, lelijk staan en ik wil geen chimpansee lijken. Ook voor mijn man vind ik het wel prettig om er glad en verzorgd uit te zien.
Helaas groeit het nogal hard en nu ik niet zo goed kan bukken, voel ik mij dan ook niet zo prettig met mijn benen.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 15 Jul 2014 17:46

Re: Voor wie scheer jij je benen?

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 20:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6128

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 15 Jul 2014 17:52

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mezelf! Ik zou niet eens weten hoe ik er behaard uitzie.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 15 Jul 2014 17:59

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mijn partner en de buitenwereld.
Als ik met blote benen de straat op ga vind ik geschoren benen wel wat mooier en anders heb ik toch een soort schaamtegevoel. Maar ik voel me echt niet onverzorgder of viezer met wat haar op m'n benen. Ik snap überhaupt niet wat er vies is aan beenhaar :confused:
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Jul 2014 18:17

Re: Voor wie scheer jij je benen?

@Jorja: kan me voorstellen dat je vriendin dat vervelend vindt, een vriendin van me heeft dat ook en ik heb het zelf ook een klein beetje; op zich kan je dat gewoon harsen of epileren toch?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5497

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Jul 2014 18:57

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mezelf, vriend en voor anderen. In de winter houd ik mijn benen niet altijd zo goed bij hoor, die zitten dan toch altijd verstopt in broeken.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Jul 2014 19:34

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Ik scheer het voor mijzelf.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 15 Jul 2014 19:39

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mezelf, ik vind het niet mooi lijken en niet fijn voelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25126

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Jul 2014 19:44

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mezelf en de buitenwereld (en in het geval van een bedpartner: ook voor diegene). Benen doe ik altijd maar half-half, ik zie nooit iets onder de douche en daardoor blijft de helft zitten haha. Valt gelukkig nauwelijks op. Oksel doe ik elke dag wel ff en bikinilijn een keer of twee per week meestal.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem162

Bericht 15 Jul 2014 20:27

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mijn man en de buitenwereld. Ik heb zelf geen last van mijn haren op mijn benen maar de buitenwereld vind het mooier zonder.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Jul 2014 21:06

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Ik heb hele lichte blonde haartjes, dus scheren hoeft niet voor het oog van de mensen om me heen. Ik doe het dus voor mezelf.
<<

Anoniem147

Bericht 15 Jul 2014 21:09

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Voor mezelf en mijn zelfvertrouwen.

Ik voel mezelf dan vrouwelijker en frisser. Ik heb wel donkere haartjes maar ze stoppen op een moment met groeien lijkt wel. Nu heb ik ze nooit langer dan 2.5 maand niet geschoren dat speelt misschien wel mee. Maar zulke lange beenharen bij vrouwen wist ik eigenlijk ook niet dat dat 'kon'.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 15 Jul 2014 21:13

Re: Voor wie scheer jij je benen?

Wow wat erg hee die foto's :palm:
Sommige hebben net zo veel haar op de benen als mijn vriend..
Maar ik hou het bij voor mezelf en mijn vriend.
Voelt toch een stuk zelfverzekerder.
Maar goed zie sowieso ook wel eens vrouwen met okselhaar blehh dat vind ik nog veeel erger!!
Helemaal nu in de zomer en dan tóch een hempje aan doen :omg:
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers