Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bioscoop

<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 14 Jul 2014 23:25

Bioscoop

Op welke leeftijd kan je met een kindje naar de bioscoop? Snap dat dat natuurlijk per kind verschillend is, maar hoe oud was jullie kindje?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Jul 2014 23:27

Re: Bioscoop

Toen ze drie was zijn we voor het eerst in de kerstvakantie geweest naar een film van K3, maar daar vond ze nog niet zoveel aan. Een jaar daarna naar Frozen, dat vond ze wel echt geweldig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 14 Jul 2014 23:28

Re: Bioscoop

Ik lees mee, wil binnenkort met M. ook eens naar de film.
M:21072011
J :08012014
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 14 Jul 2014 23:30

Re: Bioscoop

Oké. Dus met mijn neefje van bijna 4 moet het lukken? Hij is nog nooit naar de bios geweest. Maar kijkt graag filmpjes op de iPad. Hoopt dat ie een hele film volhoudt!
<<

Anoniem103

Bericht 14 Jul 2014 23:31

Re: Bioscoop

Met allebei voor het eerst toen ze twee waren. Met J. naar de Nijntje film en voor M. was K3 het dierenhotel de eerste film. Ze vinden het allebei heel leuk om naar de bioscoop te gaan.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Jul 2014 23:38

Re: Bioscoop

Ik denk dat Yrsa ook wel eerder naar de film had gekund als het een andere was geweest, achteraf denk ik dat ze gewoon niet zoveel heeft met K3. Ze keek toen al wel naar hele films van Disney. Als Assepoester toen had gedraaid of Rapunzel dan denk ik dat ze het een stuk leuker had gevonden.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem123

Bericht 15 Jul 2014 06:46

Re: Bioscoop

Wij gaan zaterdag met Siem naar de bios. Wij gaan naar pieter post. Hij is bijna 2,5 jaar. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat zo voor het eerst.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Jul 2014 10:26

Re: Bioscoop

Ik ben met dochter geweest toen ze 3,5 was ongeveer. Naar Tinkerbell en de Piraten. Ze heeft de hele film met haar handen over haar oren gezeten en/of bij mij op schoot tegen mijn borst aan en mijn hand over haar andere oor. Ze wilde geen seconde missen, maar ze is erg gevoelig voor geluid. Bepaalde geluiden komen vrij hard binnen bij haar. Maar ze vond het dus erg leuk! Binnenkort gaan we weer, naar Planes 2, maar dan zorg ik voor oordoppen om het geluid wat te dempen.
<<

Anoniem73

Bericht 15 Jul 2014 11:16

Re: Bioscoop

De eerste film was Nijntje de film, dat was vorig jaar volgens mij! Super vond ze dat.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 15 Jul 2014 11:45

Re: Bioscoop

Toen ze 3,5jr was naar Nijntje in de kleuterbios van Pathé.
Bij Pathé heb je de speciale kleuterbios.
Dan staat het geluid wat zachter, de lichten niet helemaal uit, en er word niet raar gekeken als de kindjes tussendoor aan de wandel gaan. Ik vond het ideaal. We waren met ons neefje van toen 2,5 en ook met hem ging het prima.
Toen ze 4,5u zijn we naar frozen geweest in de normale bios. Dat ging ook goed.

http://www.pathe.nl/special/Kleuterbios.

T is bijna 3 maar heeft echt het geduld nog niet om naar de bios te gaan en lang stil te zitten.
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 15 Jul 2014 12:58, in totaal 3 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 15 Jul 2014 12:32

Re: Bioscoop

Hier een week of 5 geleden naar Pim en Pom.

Ik zou ook graag naar Planes willen met 'm, maar die duurt 90 minuten en dat is gewoon te lang op dit moment. Bij Pim en Pom was hij er de laatste 10 minuten klaar mee en die duurde maar 70 minuten.
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers