Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

<<

Fiene

Bericht 14 Jul 2014 20:12

Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

We willen heel graag nog op vakantie. Naast dat we al jaren niet meer geweest zijn, zijn we er nu ook echt aan toe.
Nu hoorden/lazen we over D-reizen die 'geheime' bestemmingen aanbiedt, de eis is dat je die week ook kan vertrekken. Ik heb een chatsessie met D-reizen gehad net en de prijzen liggen tussen de 300-650 pp ( allemaal vliegreizen)

Heeft iemand hier ervaring mee? Het klinkt best aantrekkelijk allemaal maar ik weet natuurlijk helemaal niet wat we kunnen verwachten.

Je kunt het overigens ook alleen via zo'n reisassistent boeken.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Jul 2014 20:13

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Geen ervaring mee, maar ik zou toch echt wel willen weten waar ik naartoe ga, zeker als ik met mijn kinderen ga.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 14 Jul 2014 20:18

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Je hoort het volgens mij dus een paar dagen van tevoren. Maar ik weet het niet precies vandaar mijn vraag hier.
<<

Anoniem85

Bericht 14 Jul 2014 20:21

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Voor 650 euro kan je ook wel gewoon een last minute vakantie boeken, wat je dan zelf kiest.

Ik zou veel te bang zijn ergens te komen wat niet bevalt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 14 Jul 2014 20:22

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ja, maar ik neem aan dat je dan niet kunt zeggen: 'Oh, die bestemming wil ik niet, ik wacht de volgende af.'
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fiene

Bericht 14 Jul 2014 20:23

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Sun; ik heb nog geen last minute gevonden voor dat geld, of in ieder geval dan zijn het hotels met logies en dat vind ik niet goed genoeg.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Jul 2014 20:24

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Zou niets voor mij zijn. Ik wil van te voren weten waar ik zit. Straks zit ik compleet afgelegen in een saai hotel. Nee, niets voor mij.
<<

Fiene

Bericht 14 Jul 2014 20:25

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Susan schreef:Ja, maar ik neem aan dat je dan niet kunt zeggen: 'Oh, die bestemming wil ik niet, ik wacht de volgende af.'


Zoals ik het begrepen heb boek je het samen met een reis assistent die schijnbaar meekijkt wat er bij je past. Maar ik zal anders nog eens zo'n chatsessie beginnen want ik weet idd niet zeker of dat zo werkt.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 14 Jul 2014 21:27

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Zou dit ook een beetje te onzeker vinden, maar het moet toch wel mogelijk zijn om voor 650 een lastminute te boeken waarbij je wel weet waar je naar toe gaat en meer dan alleen logies / ontbijt?
<<

Anoniem85

Bericht 15 Jul 2014 17:18

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Waar wil je graag heen Fiene of waar absoluut niet? Dan ga ik zoeken voor je, vind ik leuk :)
Zou je dan graag half, vol pension of All incl?
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 15 Jul 2014 17:38

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ik zou het ook niet doen. Wanneer willen jullie gaan? Kijk eens op ticketspy.nl of op weflycheap.nl. staan goede last minute aanbiedingen op.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 15 Jul 2014 18:54

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ik heb daar ook over zitten twijfelen.
Wij willen ook nog graag weg, maar weten het ook niet.
💜💜💙💙
<<

Fiene

Bericht 15 Jul 2014 19:38

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Sun; wat lief zeg. We willen het liefste vliegen en een hotel met of half pension of all incl. Niet naar Turkije maar voor de rest maakt het niet zoveel uit eigenlijk.

Bedankt voor de tip Laced.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 15 Jul 2014 21:11

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Oh ik had net een hele leuke gevonden voor je, maar dat is Turkije. Dat gaat 'm niet worden dus ;).

Ik zou het zelf niet doen, omdat wij altijd eerst Zoover uitpluizen of het een goed hotel is of niet. Maar als je zelf niet zo kritisch bent en je vooral voor zon en zee gaat, dat kun je het wel doen natuurlijk.
Maar ze sturen je dan niet naar Turkije? Kun je dat uitsluiten?
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Jul 2014 12:26

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ik prijs het hier al tijden aan: holidaypirates, super aanbiedingen. Kijk gewoon even, dan snap je wat ik bedoel.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem162

Bericht 16 Jul 2014 22:01

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

holidaypirates/urlaubspiraten/vakantiepiraten, daar kijken wij veel voor een goede aanbieding. We hebben gisteren geboekt via een aanbieding van vakantiepiraten.
<<

Anoniem85

Bericht 17 Jul 2014 20:49

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Fiene, ik ben druk geweest sorry. Morgen ga ik zoeken!
Waarom niet Turkije als ik vragen mag?
En perse vliegen of is auto/bus ook een optie?
<<

Fiene

Bericht 17 Jul 2014 20:55

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ik vind Turkije te warm en meerdere mensen die ik ken zijn er doodziek vandaan gekomen dus ik wil er niet heen, puur een gevoelsding denk ik.

We willen het liefste vliegen eigenlijk.
<<

Anoniem85

Bericht 18 Jul 2014 07:00

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Vanaf de tablet kan ik geen links kopiëren. Maar het volgende

Via neckermann, sun city hotel, Bulgarije, 661 euro, 8 dagen, half pension

Ik Zoek vanmiddag nog even verder, maar toen ik zei dat dat wel ging lukken, had ik Turkije nog in mijn achterhoofd :nerd:

Ik denk voor dat budget dat je of moet over stappen naar logies, of met de auto moet gaan, of toch Turkije, maar als je gevoel daar niet lekker bij zit moet je daar niet heen gaan natuurlijk. Maar als Turkije per definitie afvalt, zou ik ook geen mystery boeken via d reizen.
<<

Anoniem123

Bericht 18 Jul 2014 08:24

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Ik zou het zo aandurven als we met ons tweetjes zouden gaan, maar met kinderen zou ik het niet zo 1,2,3 durven. Ik heb er geen ervaring mee..

Ik hoop dat je een leuke bestemming gaat vinden :thumbup:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 18 Jul 2014 12:23

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Het lijkt mij dat je voor dat bedrag ook zelf een vakantie vind. En iets van kroatië, spanje, portugal, griekenland?

Zie op de website bij neckermann al vakanties vanaf 108 euro voor 6 dagen in Griekenland.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 18 Jul 2014 14:02

Re: Iemand bekend hiermee.. geheime bestemmingen D reizen

Bloemetjesgordijn schreef:Het lijkt mij dat je voor dat bedrag ook zelf een vakantie vind. En iets van kroatië, spanje, portugal, griekenland?

Zie op de website bij neckermann al vakanties vanaf 108 euro voor 6 dagen in Griekenland.


Daar moet wel een addertje onder het gras zitten.
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron