Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen?

<<

Anoniem187

Bericht 14 Jul 2014 14:23

Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen?

Als jij nu alleen op vakantie zou mogen gaan, waar zou je dan heel willen? En wat voor vakantie? Geld speelt even geen rol, gewoon even dromen :)
<<

Anoniem173

Bericht 14 Jul 2014 14:27

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou dan het liefste backpacken in Australië of zuid post Azië oid. In hostels leer je altijd wel mensen kennen dus ideaal!
Anders alleen een citytrip doen naar new york bijvoorbeeld.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 14:31

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik denk dat ik op het vliegtuig zou stappen naar Hong Kong of Shanghai.
En dan in een mooie hotelkamer ergens hoog in een hoteltoren met een fantastisch uitzicht over de stad, lijkt me geweldig!
Als afsluiter misschien nog even chillen op Bali ofzo..
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 14 Jul 2014 16:22

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou de hele wereld rond gaan!
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2014 16:33

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Amerika Hahaha. Dat blijft toch echt mijn land en nog genoeg te ontdekken voor me.
<<

Anoniem117

Bericht 14 Jul 2014 16:37

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Engeland, Schotland, Ierland
<<

Anoniem205

Bericht 14 Jul 2014 17:52

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou naar Zuid-Amerika gaan. Op dat continent voel ik mij het prettigste. Lekker Spaans praten de hele dag, genieten van de mensen en plezier hebben in wat ik zie. :love:
<<

Anoniem198

Bericht 14 Jul 2014 18:36

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Oreo schreef:Ik zou naar Zuid-Amerika gaan. Op dat continent voel ik mij het prettigste. Lekker Spaans praten de hele dag, genieten van de mensen en plezier hebben in wat ik zie. :love:


Dit zou ook mijn keuze zijn!
<<

Anoniem125

Bericht 14 Jul 2014 19:02

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Op dit moment Azië, maakt niet eens zo gek veel uit waar naartoe, gewoon omdat ik het momenteel vreselijk mis. Ik kan met vlagen echt heimwee hebben. Het eten, de geuren, de chaos, alles.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 14 Jul 2014 19:26

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou heel graag nog een keer een trektocht te paard maken. Geen grote droom, gewoon op stappen, weg rijden en zien waar je uit komt.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 14 Jul 2014 20:36

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Een Engelse stad, Londen, York, Oxford o.i.d. Ik hou van Engeland! En dan lekker in een luxe hotel, lekker winkelen en museums bekijken.. een boek lezen in een van de parken daar..ik zou me wel vermaken!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 14 Jul 2014 20:47

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Australië! Daar dan het hele land doortrekken.

en de westkust van Amerika staat ook nog hoog op mijn wishlist.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Jul 2014 21:07

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

India zeker omdat ik mijn vriend daar nooit naar toe zou krijgen. wel naar alle andere landen overigens, dus ik mag niet klagen hoor!
Afbeelding
<<

Jip

Bericht 14 Jul 2014 21:19

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Azië, eigenlijk om dezelfde reden als ZM.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 14 Jul 2014 22:27

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou naar de Galapagos eilanden gaan dan, lijkt me zo gaaf! Of Antarctica, kan niet kiezen!
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Jul 2014 22:33

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik ga volgende week naar Japan, ok, is niet helemaal alleen want ik ga georganiseerd met een groep maar er is genoeg tijd om dingen alleen te doen.

Stel dat ik onbeperkt tijd, geld ed. had dan lijkt het me best wel eens een ervaring om eens met een vrachtschip mee te varen ah la Floortje Dessing en bv eerst naar New York, vervolgens over land naar het zuiden, weer met een schip door het Panama kanaal, daarna Ecuador en de Galapagos eilanden bezoeken, vervolgens op een vrachtschip mee en dan diverse afgelegen eilanden te bezoeken in de verre Zuidzee (Frans Polynesië, Cook eilanden, Samoa. Fiji etc), daarna door Nieuw Zeeland en Australië te reizen, vanaf daar naar Antarctica en dan weet ik even niet meer via welke landen ik thuis wil komen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 14 Jul 2014 22:39

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Niet. Ik zou denk ik niet heel snel alleen op vakantie gaan, maar dan zou ik met een groepsreis meegaan. Ik zou me denk ik snel eenzaam gaan voelen.
Als ik echt zou moeten kiezen, zou ik naar Azie (oa Thailand) gaan backpacken of naar de westkust van Amerika. Of naar een leuke stad.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 15 Jul 2014 22:37

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Naar Nieuw-Zeeland of naar New York
<<

Anoniem122

Bericht 16 Jul 2014 07:13

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Zure Mat schreef:Op dit moment Azië, maakt niet eens zo gek veel uit waar naartoe, gewoon omdat ik het momenteel vreselijk mis. Ik kan met vlagen echt heimwee hebben. Het eten, de geuren, de chaos, alles.


Herkenbaar! Ben nu sinds gister terug, maar het was ZO gek om mijn saaie dooie dorp in te rijden.. Pff wat mis ik Bangkok.. Idd de geur, het eten, de chaos :heart:
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jul 2014 10:44

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ooh ben je alweer terug, TukTuk. Jeetje wat is dat snel gegaan! Ga je nu alsnog proberen daar een baan te krijgen of eerst maar even rustig bij komen? En ben je nou bijna afgestudeerd?
<<

Anoniem122

Bericht 16 Jul 2014 10:55

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ja gister aangekomen! Had maandag op dinsdagnacht om 03:00 uur vlucht naar Abu Dhabi en daarna door naar Dusseldorf.
Het is idd enorm snel gegaan.. Veels te snel! Ik ga nu eerst proberen hier een baan te vinden waar ik ook mijn scriptie kan doen, anders moet ik een soort extra stage gaan doen want ik moet toch mijn scriptie kunnen maken en een onderzoek kunnen doen met patiënten.. En dan als alles goed gaat studeer ik in januari af, en dan is het even afwachten of en wanneer ik kan beginnen in Bangkok!
Misschien dat ik dus gelijk na mijn afstuderen daar kan beginnen, of dat ik eerst nog wat meer werkervaring op ga doen als daar een beter salaris tegenover staat.
Maar al mijn directe collega'ms willen me in ieder geval terug hebben:D Echt iedereen zo van "i'm not gonna say goodbye, it's see you later!!" Maandag was dus mijn laatste dag en ik was 's morgens naar het bedrijf toe gegaan en nog hele dag daar rondgehangen en was echt super fijn om na een maand weer terug te zijn :D
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jul 2014 11:30

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ah wat lief, volgens mij had je echt hele leuke collega\s en zat je echt op je plek daar. Nou, zou heel mooi zijn als je daar naar toe kan gaan werken.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 16 Jul 2014 22:57

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Een rondreis naar wildlife parken in afrika.
<<

Anoniem147

Bericht 19 Jul 2014 18:20

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Niet. Ik zou met een vriendin ofzo gaan.

En anders een citytrip in Europa. Maar echt alleen lang weg, zou ik niet doen denk ik.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 19 Jul 2014 20:10

Re: Als jij alleen op vakantie zou gaan, waar ga je dan heen

Ik zou niet alleen gaan..maar samen met mijn vriend; naar Canada of Ierland.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers