Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend: Klussende mensen buiten

<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2014 09:18

Weekend: Klussende mensen buiten

Vanaf hoe laat vind jij dat je buren buiten mogen gaan klussen?
Dan denk ik aan grasmaaien, kozijnen schuren, schuttingen plaatsen etc.
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 09:21

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Op zaterdag vanaf een uur of 8/half 9. Hoewel, grasmaaien hoeft niet persé dan, maar als je een schutting wilt plaatsen wil je wel ook op tijd klaar zijn, dus logisch dat je dan vroeg begint.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Jul 2014 12:24

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

zaterdag vanaf 8 uur. Zondag niet boren en andere lawaai dingen
Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 14 Jul 2014 12:33

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Gewoon grasmaaien, iets zagen oi op zaterdag vanaf 09.30 uur - 10.00 uur. En dan bedoel ik dat voor mensen die er al langer wonen. Schuttingen zetten. bestraten oid wat echt eenmalig is of tijdens een verbouwperiode dan kan ik me voorstellen dat ze mensen inhuren/regelen en dat ze om 08.00 uur beginnen. Ik vind die tijd dan logisch maar zou er wel wat van balen als ik er van wakker wordt. Op zondag zullen ze dit soort dingen bij mij in de buurt niet zo snel doen. Als ze dit wel zouden doen dan zou ik 10.uu acceptabel vinden maar dan wel eenmalig en niet standaard elke zondagochtend grasmaaien want dan zou ik er wel wat van zeggen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem321

Bericht 14 Jul 2014 14:22

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Ik vind het geluid van een grasmaaier dan weer totaal niet storend. Het is een eentonig geluid waar ik heerlijk op kan slapen :-)
<<

Anoniem173

Bericht 14 Jul 2014 14:24

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Zaterdag vanaf 8 uur half 9.
Zondag vanaf 10 uur
Door de weeks 7 uur

Zeker in een grote verbouwing heb je niet altijd de keuze. Da ben je afhankelijk van de uren in het weekend en allang blij als je niet teveel vertraging oploopt.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Jul 2014 17:33

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Ik vind het allemaal helemaal prima, zolang ze maar niet om 7-8u 's morgens bezig zijn met de drilboor tegen ons huis aan waardoor we allemaal ons bed uittrillen en de werkmannen in de namiddag geen hol meer te doen hebben. Nee, daar kan ik me absoluut niet in vinden, ook niet in de week.

Verder kan ik met veel lawaai leven.
AfbeeldingAfbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 15 Jul 2014 01:02

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Als ik dat zou mogen bepalen dan liever niet voor 9.30/10.00 uur. Ik vind de buurman die inmiddels zijn terras al 23 keer overnieuw heeft gelegd dit jaar best vervelend om 8.30 in de ochtend maar gras maaien vind ik weer niet zo storend. Voornamelijk timmer en boorwerkzaamheden vind ik best vervelend zo vroeg in de ochtend.
Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jul 2014 15:27

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

In het weekend vind ik 09.30 een normale tijd. Door de weeks 9.00. Eerder vind ik geen probleem als het om eenmalige dingen gaat zoals een verbouwing o.i.d. Echter heb ik een achterbuurman die iedere dag als het lekker weer is al vanaf 7.00 staat te timmeren en te zagen en te boren en te slijpen. Die kan ik soms wel eens wurgen op mijn vrije dag.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 15 Jul 2014 15:30

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

rapa nui schreef:Gewoon grasmaaien, iets zagen oi op zaterdag vanaf 09.30 uur - 10.00 uur. En dan bedoel ik dat voor mensen die er al langer wonen. Schuttingen zetten. bestraten oid wat echt eenmalig is of tijdens een verbouwperiode dan kan ik me voorstellen dat ze mensen inhuren/regelen en dat ze om 08.00 uur beginnen. Ik vind die tijd dan logisch maar zou er wel wat van balen als ik er van wakker wordt.
Dit.
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jul 2014 15:30

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Wij hebben blijkbaar ook klusserige burgen. Elke zaterdag om 7 uur is er wel iemand in de tuin/schuur bezig. :palm:
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jul 2014 15:33

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Alibi schreef:Wij hebben blijkbaar ook klusserige burgen. Elke zaterdag om 7 uur is er wel iemand in de tuin/schuur bezig. :palm:

Verschrikkelijk is dat he!

Mijn buurman is dus ook zo... De achterbuurman is het ergste, in de zomer overdag kan ik de schuifpui niet open zetten omdat er altijd wel klusgeluiden zijn, altijd wel getimmer of gesnoei of wat dan ook. Zodra de zon schijnt is iedereen de pineut. De buurman naast me heeft al de bijnaam Jaap Schraap gekregen, omdat hij zodra er nog maar één sneeuwvlokje valt hij klaar staat met zijn sneeuwschep... En dan sérieus om 6.00! Verder kunnen hun zeer luidruchtig de oprit schoonmaken/spuiten/vegen/DWEILEN... en dat dan minstens vijf keer op een dag... :eyes:
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 19 Jul 2014 09:58

Re: Weekend: Klussende mensen buiten

Lampenkapje schreef:
Alibi schreef:Wij hebben blijkbaar ook klusserige burgen. Elke zaterdag om 7 uur is er wel iemand in de tuin/schuur bezig. :palm:

Verschrikkelijk is dat he!

Mijn buurman is dus ook zo... De achterbuurman is het ergste, in de zomer overdag kan ik de schuifpui niet open zetten omdat er altijd wel klusgeluiden zijn, altijd wel getimmer of gesnoei of wat dan ook. Zodra de zon schijnt is iedereen de pineut. De buurman naast me heeft al de bijnaam Jaap Schraap gekregen, omdat hij zodra er nog maar één sneeuwvlokje valt hij klaar staat met zijn sneeuwschep... En dan sérieus om 6.00! Verder kunnen hun zeer luidruchtig de oprit schoonmaken/spuiten/vegen/DWEILEN... en dat dan minstens vijf keer op een dag... :eyes:



O dat is wel vroeg, vanaf 9 uur is wel oke. Ik draai nachtdiensten en ik slaap met oordoppen vanwege klussende/tuinieren buren.
M:21072011
J :08012014

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers