Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


vragenlijst kleding kids

<<

Anoniem74

Bericht 13 Jul 2014 19:48

vragenlijst kleding kids

Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?

Welke kleur staat jouw kind echt niet?

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
<<

Anoniem74

Bericht 13 Jul 2014 19:55

Re: vragenlijst kleding kids

Ig-Nore schreef:Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)

Jas, 49,50

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?

Ik houd van overhemdjes, dus die heb ik het meest. Maar die zijn niet zo duur. Broeken koop ik minder, maar zijn wel duurder vaak.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?

Beide jongens : geel

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?

Een shirt" i love venezuela" . Souvenir van schoonouders. Leuk, maar wat heeft mijn zoon met dat land.... :confused:
En nog een soortgelijk shirt uit corfu, als kraamcadeau van een oom en tante. :confused:
Sowieso heb ik een hekel aan dat soort shirts.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?

Ik ga geen uitgebreide passessies houden. Maar een jas pas ik wel. En ik houd het wel voor om in te kunnen schatten (bijv. kruis van de broek ivm lengte).

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Meerdere malen. Maar meest nog bij de babykleertjes waar ineens allemaal gele vlekken zitten :nopompom:
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Jul 2014 20:01

Re: vragenlijst kleding kids

[quote="Ig-Nore"]Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)

Ik denk een Schotch Shrunk winterjas van Ezra, die was rond de 150 euro ongeveer. Hij heeft ook een keer een winterjas gehad van Gaastra, die kostte ook wel zoiets.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?

Jassen, broeken, soms ook wel jurkjes.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Ik weet geen specifieke kleur. Ik hou over het algemeen niet zo van die fluorescerende kleuren, dus dat zou ik niet snel kopen.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Heel ouderwetse babykleding en een keer van die Chinese pakjes, maar dat waren denk ik eerder souvenirs dan dat er werd verwacht dat we Ezra dat echt gingen aantrekken.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok het erop. Bij twijfel ga ik altijd voor de grootste maat.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja, ik had laatst een heel mooi tuniekje gekocht voor Yrsa, dat kostte ook wel rond de 70 euro, dat was na twee keer dragen kapot. Een flinke scheur, wel ongeveer op de naad, maar net niet zo dat het onzichtbaar gerepareerd kon worden. Ik had er eigenlijk mee terug moeten gaan, vind ik achteraf. En ik heb een heel mooi vest voor Ezra gekocht waar nog het antidiefstaldingetje in bleek te zitten, en we komen verder nooit in die winkel, is in een stad waar we niet wonen en niet veel komen. Dus het zit er nog steeds in, maar ik wil het wel voor de winter een keer ergens laten verwijderen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 13 Jul 2014 20:04

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Een broek van Z8 volgens mij was die 49,95

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Broeken

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Licht geel

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Een heel lelijk gebreid boxpakje met een aap voorop, het was al 10 jaar oud maar nog nooit gebruikt dus zo goed als nieuw..... :eyes:

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Meestal pas ik het wel even, we wonen in de stad dus dat maakt het wel wat makkelijker we kunnen snel even heen en weer om iets te kopen en passen.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja best wel vaak... maar het hoort erbij gelukkig koop ik meestal niet zo dure kleding
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem162

Bericht 13 Jul 2014 20:11

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Een polo 25 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
broeken

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
zwart vind ik gewoon saai maar verder staat hem alles eigenlijk wel. Vooral echte kleuren (rood, groen, geel)

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Geen idee. De buurjongen draagt leuke kleding dus wat hij daarvan krijgt is ook echt leuk.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Nee hij past niks. Hij is 2. Ik zie het echt niet zitten om hem in een pashok iets te laten passen. Misschien een jas (en schoenen natuurlijk) maar verder niet. Ik koop gewoon op de gok, ik kan goed gokken :P

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja 1 shirt zitten banaanvlekken in en die krijg ik er niet uit.
Wat ik nog erger vind is dat mijn man het eerste pakje heeft verprutst, hij heeft er heel hard aan getrokken en het uitgerekt om aan te doen, het is nooit meer terug in vorm gegaan.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 13 Jul 2014 20:14

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? Een jas, 45 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? Ik geef maximum 10/15 euro uit per kledingstuk, aan T-shirts niet meer dan 5 euro

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Geen idee.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Ik heb een doos gekregen met kleding uit de jaren stillekes, die waren echt niet om aan te zien.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Louise gaat soms mee winkelen, verder gok ik.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?Ja
AfbeeldingAfbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Jul 2014 20:16

Re: vragenlijst kleding kids

Oh, ze passen soms wel schoenen, maar ik koop ze ook wel eens als ze er niet bij zijn en dan breng ik ze terug als het niet goed is (maar schoenen tellen niet mee). Een jas passen heb ik ook wel eens gedaan, maar niet echt kleding passen in een hokje. Het meeste koop ik waar ze niet bij zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Jul 2014 20:18

Re: vragenlijst kleding kids

Ig-Nore schreef:Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :) Jas, 90 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? Broeken

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Rood

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Broeken met patches.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Hij past in de winkel

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had? Nee, niet echt.:)
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Jul 2014 20:20

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Winterjas. Ik denk 60/70 euro?

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Winterjas

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Rood

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Zo'n badstof boxpakje

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok het er op

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Nee. Kleding is om in te spelen en als daar iets mee gebeurd is het pech voor mij.
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Jul 2014 20:28

Re: vragenlijst kleding kids

Annie24 schreef:Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Nee. Kleding is om in te spelen en als daar iets mee gebeurd is het pech voor mij.


Kleding is inderdaad om in te spelen, juist daarom vind ik het klote als er in een relatief nieuw kledingstuk al een enorm gat zit. Kinderkleding moet in mijn ogen wel ergens tegen kunnen. Ik baal wel als het vervolgens totaal niet stevig blijkt te zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Jul 2014 20:30

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :) Zomerjas, 25 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? Shirts

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Geel niet echt

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Vroeger een boxpakje en een shirt van Cars waar hij nu in past, maar ik vind Cars echt lelijk als het op kleding staat.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Als hij erbij is, altijd passen.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had? Ja
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Jul 2014 20:35

Re: vragenlijst kleding kids

Susan; dat is logisch. Ik koop voor Y. mede daarom geen dure kleding meer.Toen hij nog klein was had hij dat wel, maar nu hij ook veel buiten speelt e.d. niet. Broeken zijn max 15 denk ik en shirts max 10. Het is vervelend als er dan iets stuk gaat of er een vlek in zit die ik er niet uitkrijg, maar dan is het helaas pindakaas. Van een broek van bv 35 euro verwacht ik meer kwaliteit dan een broek van 15 euro.

Door zijn eczeem heeft hij trouwens 9 van de 10 keer joggingbroekjes van 4 euro van de Zeeman aan. We hebben ze in allerlei kleuren en die zijn nog steeds heel ondanks dat hij buiten altijd op zijn knietjes zit.
Afbeelding
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 13 Jul 2014 20:37

Re: vragenlijst kleding kids

Annemie schreef:Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Vroeger een boxpakje en een shirt van Cars waar hij nu in past, maar ik vind Cars echt lelijk als het op kleding staat.


Gebruik hem dan als pyama :ja:
Afbeelding
<<

Anoniem286

Bericht 13 Jul 2014 20:39

Re: vragenlijst kleding kids

duurste kledingstuk: Het boxpakje van Tommy Hilfiger, rond de 50 euro. Qua setje een set van Mói, daarvoor was ik 60 euro kwijt.
Meest uitgeven: ik geef het meeste uit aan broeken en tzt vast aan jassen en schoenen. Maar haar winterjas heb ik in de sale gescoord voor 15 euro (van Lief) en schoenen draagt ze nog niet.
Kleur: rood staat haar niet zo goed,terwijl ik dat juist een hele leuke kleur vind.
meest lelijk: Echt iets lelijks niet, wel een jongensshirtje waar ze in past tegen de tijd dat ze 4-5 jaar is, van mijn schoonvader
passen: Ik heb nog nooit wat bij haar in de winkel gepast. Lijkt me erg onhandig met zo'n kleintje. Misschien dat als ze zelf kan staan dat ik het wel ga doen.
balen: jawel, ze heeft het dure tommy hilfiger pakje ondergepoept met van die gele bv poep. Werd helaas een vlek die ik er niet meer uit heb gekregen.
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Jul 2014 21:01

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Ik zou het niet eens meer weten, maar qua kleding zal het hooguit een euro of vijftig geweest zijn voor de oudste. Jongste minder, denk een euro of 20.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Niet aan een specifieke kledingsoort denk ik. Ze heeft van alles eigenlijk wel een beetje teveel :redface: Maar als ik moet schatten denk ik dat ik het meest uitgeef aan broeken, omdat die per stuk wat duurder zijn dan bijvoorbeeld een t-shirt.
Voor de jongste heb ik nog niet heel veel uitgegeven aan een bepaald soort kledingstuk, volgens mij is het redelijk in balans. Al heeft ook hij in het algemeen veel. En ben ik bij hem constant aan het shoppen omdat hij zo enorm hard groeit.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Hele lichte kleuren, zoals pasteltinten (bij de oudste). Heb ik zelf trouwens ook, dat maakt ons bleek. Behalve in de zomer, ze wordt snel bruin en dan kan ze zulke tinten al wat beter hebben. De jongste weet ik nog niet zo heel goed, maar ik denk tot nu toe geel en soms ook lichte kleuren (al had hij vandaag babyblauw aan en dat stond heel leuk).

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Kan me niet zo gauw een specifiek kledingstuk voor de geest halen, maar het zal ongetwijfeld een boxpakje geweest zijn. Hoewel ik ze niet per definitie lelijk vind, en er zelf ook gekocht heb, heb ik wel een aantal dubieuze exemplaren gekregen bij beide kinderen. Vaak gebruik ik zoiets dan wel, maar als pyjama.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok het erop. Sowieso bestel ik vaker online dan dat ik ga winkelen, laat staan winkelen samen met haar. Al doen we het wel, maar dan laat ik vaak niet passen. Tot nu toe kan ik de maat goed inschatten. Bij de jongste pas ik sowieso nog niks in een winkel.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja, meerdere keren zelfs! Vooral een jurkje dat ze op haar derde verjaardag voor het eerst aan had, en na die dag een enorme vlek ergens van had en die ging er niet meer uit.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Jul 2014 21:02

Re: vragenlijst kleding kids

Annie24 schreef:
Annemie schreef:Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Vroeger een boxpakje en een shirt van Cars waar hij nu in past, maar ik vind Cars echt lelijk als het op kleding staat.


Gebruik hem dan als pyama :ja:


Wat slim van je, dat ik daar niet aan gedacht heb :-D
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 13 Jul 2014 21:02

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Ik koop bijna nooit heel dure kleding, denk dat het duurste kledingstuk zo'n 30-35 euro was (winterjas)

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Jassen dus want die zijn vaak wat duurder en die heeft hij ook elke dag aan Verder koop ik vaak een paar wat duurdere items omdat ik die echt heel mooi vind (van rond de 20 euro p.s.) en verder vooral goedkope dingen

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Ecru maakt hem flets

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
een vormloze broek, en ik hou niet van kleding met Cars en dat soort printjes. Maar goed, mijn zoon vindt dat inmiddels wél leuk dus misschien moet ik er toch aan geloven? (pyama of sokken misschien.. :P )

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok het erop en gaat bijna altijd goed. Bij twijfel koop ik de grotere maat

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja! Ik probeer het dan nog wel te maken of schoon te krijgen maar anders wordt het een kledingstuk om lekker mee in de zandbak / buiten te spelen
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 13 Jul 2014 21:31

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :) Ehm, dat zal wel een winterjas geweest zijn, ik denk 60 euro.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? aan winterjassen

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Bij mijn dochter staat lila niet en mintgroen ook niet zo, maakt haar erg bleek. Bij mijn zoon staan tot nu toe alle kleuren wel.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Een lichtroze minnie mouse joggingpak

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Mijn dochter past nu af en toe wel eens iets, verder gok ik het erop.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had? Nee niet echt flink gebaald, wel eens dat ik het jammer vond als na 1 of een paar keer dragen er een gat in zat.
<<

Anoniem275

Bericht 13 Jul 2014 21:40

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
twee setjes van z8 voor de bruiloft van hun oom en tante, anders vind ik die kleding echt veel te duur. eigenlijk nu nog, maarja.. broek en blouse samen waren voor T €90 (€10 korting door verkeerd prijskaartje) en voor L €80 :eyes:

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
spijkerbroeken koop ik best vaak van name it (soms ook wel tweedehands), dus daar geef ik waarschijnlijk het meeste aan uit.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
geel of zo..?

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
een boxpakje en vestje van een achternichtje uit canada, lief bedoelde maar de mode loopt daar een héél klein beetje achter.. :nerd: ze heeft het gestuurd toen ik zwanger van van T, hij heeft het 1x aan gehad voor de foto (alleen het vestje, die was al bijna te klein toen ik me bedacht dat ik dat toch echt wel moest doen), en daarna ging ie gelijk uit!

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
meestal gok ik het erop, ruilen kan vaak wel.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
ja, ik heb 1x een heel leuk shirtje gewassen met een rode sjaal. niet aan gedacht dat die sjaal af zou geven.. het shirtje was blauw/wit gestreept (hele dunne streepjes) en de boord bij de hals en onderaan waren wit, maar hierna dus roze.. oh wat baalde ik :thumbdown:
<<

Anoniem75

Bericht 13 Jul 2014 21:48

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Ik denk een winterjas van Noppies die ik in de sale heb gekocht voor 45 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Shirts en longsleeves. Oh en sokken die heeft hij echt een mandje vol want zijn sokken moeten altijd matchen met zijn bovenkleding vind ik ;)

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Geel en oranje

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
En zelf gebreiden trui door een tante van mijn man. Met een puntmuts capuchon :omg:

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok erop

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Nee eigenlijk hiet
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 14 Jul 2014 00:09

Re: vragenlijst kleding kids

Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Ik ben geen type van de dure kleding en daar komt bij dat hij tot dusver erg snel uit zijn kleding groeide. Volgens mij was een broek in de aanbieding: 10 euro, het duurste kledingstuk tot nu toe.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Broeken omdat die over het algemeen wat duurder zijn dan shirts en de rest van de kleding.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Geel vind ik niet echt bij hem passen.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Een tuinbroek (ik vind dat zulke lelijke dingen) en geruitte blouses.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Hij is nu 1,5 jaar dus dat durf ik nog wel te gokken qua maat. Het kan hooguit te groot zijn en dan past hij het later wel.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Te vaak.
Afbeelding
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Jul 2014 07:21

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :) Z8 winterjas voor komende winter, 50 euro.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? Redelijk evenredig, shirts misschien net wat meer.

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Geen idee, hij draagt alle kleuren.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Een babytuinbroek van corduroy .

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Nee, ik gok het er nog op.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had? Ja, een aantal keer (zeker toen D nog veel kroop).
D. 16-8 en J. 27-11
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 14 Jul 2014 08:48

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Een winterjas. Die zijn altijd wel duurder dan E50. De duurste was denk ik E75.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Voor zoon broeken, die zijn het duurst. Buiten de winterjassen om dan.
Dochter broeken of een mooi jurkje.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Geel en wit

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Een box pakje van fluweel achtige stof. In hele felle kleuren. Maat 86/92.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ligt er aan. Jassen pas ik zoizo wel. Verder gok ik het meestal en pas ik het thuis wel even voor ik de kaartjes eraf haal.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?
Ja ik baal wel als er een heel nieuw iets is, wat na 1x dragen al een gat heeft.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Patsy

Bericht 14 Jul 2014 09:04

Re: vragenlijst kleding kids

Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
T shirt, 35 euro

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....? Shirts

Welke kleur staat jouw kind echt niet? Tot nu toe staat hem alles wel

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding? Een polyester setje van een tshirt met korte broek met een hele lelijke auto print.

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop? Hij is 4, 5 maand, dus ik gok alles

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had? Ja, in zijn mooie shirt van z8 zit een vlek die ik er niet uit krijg. Ik baal er nu nog van.
<<

Anoniem57

Bericht 14 Jul 2014 09:16

Re: vragenlijst kleding kids

Ig-Nore schreef:Puur kleding, dus geen schoenen.




Wat is het duurste kledingstuk voor jouw kind geweest? En hoe duur uiteraard :)
Poeh, ik denk haar winterjas van afgelopen jaar, die was 70 euro.

Waar geef je het meest aan uit? Shirts, broeken, .....?
Shirts, ze heeft maar een paar broeken maar wel veel keuze voor erop.

Welke kleur staat jouw kind echt niet?
Ik vind zwart niet zo leuk bij kinderen, en pastelkleuren zijn ook niet helemaal ons ding.
In principe heeft ze niet echt een kleur die haar helemaal niet staat, maar knallende kleuren geven haar meer weer.

Wat is het meest lelijke dat je hebt gekregen qua kleding?
Een paars corduroy broekpak!

Past jouw kind de kleding in de winkel? Of gok je het erop?
Ik gok het erop, passen in de winkel ga ik niet aan beginnen.

Heb je weleens flink gebaald nadat een mooi kledingstuk ineens een gat of een niet uitwasbare vlek had?

Ik vond het wel zonde dat de befaamde stippenjurkjes van z8 ineens qua stippen aan elkaar plakte.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers