Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Deventer op Stelten

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Jul 2014 18:33

Deventer op Stelten

Ik had het in het datetopic al gevraagd, maar daar komt natuurlijk maar een select groepje, dus vandaar dat ik een topic open. Zijn hier mensen wel eens naar Deventer op stelten geweest? Heb er wel goede verhalen van gehoord, maar is het leuk om naartoe te gaan? Moet je lang in de rij staan om naar binnen te komen (ik weet dat de rijen bij Dickens wel 1,5 uur duren soms) of hoef je niet in de rij te staan en is het "gewoon druk" in de stad? Is het gewoon in de binnenstad of is het op bepaalde locaties?
Is het een aanrader?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Jul 2014 19:32

Re: Deventer op Stelten

Ik ben gisteravond geweest. Het is niet dat je ergens hoeft te wachten zoals bij Dickens. Op de site www.deventeropstelten.nl staan het programma en ze delen ook boekjes uit. We zijn eerst naar het Grote Kerkhof geweest om daar de voorstelling Beau Geste te zien. We waren om ca. 19.30 uur in Deventer, even op de Brink gekeken en toen besloten om eerst de voorstelling op het Grote Kerkhof te bekijken, daar was een grote kring met bankjes en wij waren ruim op tijd voor een zitplekje, anders kun je de voorstellingen natuurlijk staand bekijken.

Collectif Malunes op de Nieuwe Markt is ook een aanrader, heb deze gisteren niet gezien maar wel onlangs op het straattheaterfestival in Detmold.

We zijn vervolgens naar de Brink gelopen waar eigenlijk doorlopend wel voorstellingen zijn, je kunt ze bekijken vanaf de vele terrasjes (omdat het op stelten is, zie je veel dingen wel boven de mensen uit) of beide kanten van de Brink die iets hoger liggen zodat je ook wat over de mensen heen kijkt.

Gisteravond was het gewoon gezellig druk en zeker niet te massaal.

Wat jaren geleden ben ik ook op een middag geweest en toen was het wel veel drukker ivm ook winkels geopend. Maar op zich ook wel goed te doen en niet dat je hoeft te wachten, gewoon ergens op tijd proberen te zijn voordat een voorstelling begint.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Jul 2014 19:37

Re: Deventer op Stelten

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Jul 2014 19:40

Re: Deventer op Stelten

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem74

Bericht 12 Jul 2014 20:10

Re: Deventer op Stelten

Wij hebben getwijfeld om vandaag te gaan, maar niet gedaan. Morgen wordt het ook niet wat, zoon al beloofd om te gaan zwemmen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Jul 2014 21:34

Re: Deventer op Stelten

Thanks! Dan gaan we er wel naartoe
Ik ken Deventer niet zo goed, dus we gaan dan denk ik maar gewoon naar de Brink. Of is het Kerkhof en nieuwe Markt wel op loopafstand?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 12 Jul 2014 21:44

Re: Deventer op Stelten

Ja, is allemaal op loopafstand van elkaar, paar straten door.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 12 Jul 2014 21:44

Re: Deventer op Stelten

Leuk! Ben heel benieuwd!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers