Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

<<

Anoniem260

Bericht 20 Jul 2014 21:39

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Buurjongetje hier vond het vanochtend om half 8 nodig om buiten met pannendeksels tegen elkaar te slaan...
<<

Anoniem74

Bericht 20 Jul 2014 22:21

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Ik woon midden in het centrum en 'de herrie' (niet van kinderen) begint hier altijd om 08.00u 's ochtends. De kinderen beginnen hier met spelen om 14.00u voor op het plein. Van mij mogen ze om 10.00u (Nette tijd, maar eigenlijk ook al gewoon om 08.00u samen met de overige herrie) al beginnen met spelen. Zolang ze maar niet gillen om het gillen en gewoon met een bal spelen of verstoppertje of wat kinderen dan ook maar graag doen.
<<

Anoniem131

Bericht 20 Jul 2014 22:45

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Hier begonnen ze vanmorgen om half 7 met gillen. Ik ben even naar buiten gestapt in m'n slaapkledij en heb die ouders uit bed gebeld. Volgens mij heeft het wel effect gehad want tot 11 uur was het stil. Tuig, die ouders!
<<

Anoniem113

Bericht 20 Jul 2014 23:19

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Normaal komt onze zoon voor 10'uur niet buiten in het weekend. Dit weekend mocht hij wel al vroeg in de tuin spelen omdat het buiten koeler was dan binnen. En echt, een kleintje van 2 uitleggen dat hij geen lawaai mag maken is lastig. Vooral omdat hij niet snapt dat het nog te vroeg is.
<<

Anoniem131

Bericht 20 Jul 2014 23:56

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Bij mij betreft het overigens geen tuin maar een openbare plek waar een trampoline staat (mag helaas). De tuin kun je zelf in de gaten houden, lijkt me. En er is een verschil tussen lawaai en gegil/gekrijs.
<<

Anoniem280

Bericht 24 Jul 2014 10:02

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

8 uur, half 9 vind ik prima in het weekend. Als ik kijk naar de buurtkinderen hier, zijn die allemaal rond die tijd aan het spelen in de tuin. Maar ja, buurvrouw hiernaast heeft een kinderopvang, dus die drukte ben ik wel gewend.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 24 Jul 2014 10:10

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Bij ons 2 deuren verder hebben ze 2 kinderen, 1 van 3 en 1 van 5 ofzo. Die kinderen zijn savonds tot 23u buiten en smorgens om 8u weer. Heel de dag horen we huilende kinderen en schreeuwende ouders. Die kinderen zijn vlgs mij gewoon oververmoeid ofzo. Die hebben toch veel meer slaap nodig?!
Bij ons mogen ze vanaf 9:30u - 10u buiten. Gillen mogen sowieso niet. Heb zoooooo'n hekel aan gillende mensen! Dan ga je maar op de markt staan als viswijf. Gewoon spelenderwijs geluid produceren is prima natuurlijk.
30-04-2017
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 28 Jul 2014 21:23

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Wickie schreef:Bij ons 2 deuren verder hebben ze 2 kinderen, 1 van 3 en 1 van 5 ofzo. Die kinderen zijn savonds tot 23u buiten en smorgens om 8u weer. Heel de dag horen we huilende kinderen en schreeuwende ouders. Die kinderen zijn vlgs mij gewoon oververmoeid ofzo. Die hebben toch veel meer slaap nodig?!
Bij ons mogen ze vanaf 9:30u - 10u buiten. Gillen mogen sowieso niet. Heb zoooooo'n hekel aan gillende mensen! Dan ga je maar op de markt staan als viswijf. Gewoon spelenderwijs geluid produceren is prima natuurlijk.


Pffff hier precies hetzelfde, echt vreselijk irritant he. Momenteel ook een geblèr en gegil nog buiten.
Afbeelding


Afbeelding
<<

Anoniem65

Bericht 29 Jul 2014 11:45

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Bij ons wordt er weinig gegild. Ik zou zeggen vanaf 8 uur door de weeks en vanaf 9 in het weekend. Ik heb meer last van een overbuurman die elk weekend om 8 uur met zijn bladblazer/hogedrukspuit/enz aan de gang gaat en mijn buurman (die aan mijn huis vast zit) die op zondagochtend om 8 uur gaat trompet/saxofoon/piano spelen. Ik woon nagenoeg tegenover een basisschool en dat hoor ik wel een beetje als ik op woensdag vrij ben (andere dagen ben ik om 7,30 toch al de deur uit) maar het stoort me niet. Ik vind het wel altijd raar dat ze daar het groen gaan snoeien (de school staat in een park) op een moment dat de kinderen naar school moeten. Dat is toch super storend? Doe dat dan op woensdagmiddag ofzo.
<<

Anoniem260

Bericht 04 Aug 2014 07:07

Re: Weekend: Buurkinderen in de tuin smorgens

Om 8uur 's ochtends op zondag trompet gaan spelen? Heb je daar al weleens wat van gezegd? Vind ik niet echt heel erg netjes en denkend-aan-de-buren...
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers