Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zuid-Limburg meeting

<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Dec 2013 20:59

Re: Zuid-Limburg meeting

Penélope schreef:Jammer genoeg is er nog geen meeting van de grond gekomen. Heb er zelf ook niet meer aan gedacht.
Wie weet in nieuwe jaar:)


Zou leuk zijn! :thumbup:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Dec 2013 00:59

Re: Zuid-Limburg meeting

Ik wil ook wel meeten! Woon op de grens van noord en midden Limburg.

Edit..ik kijk eigenlijk nooit in deze pijler..willen jullie me een pm sturen als er iets geregeld wordt?
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 27 Dec 2013 02:02

Re: Zuid-Limburg meeting

Teddyaapje schreef:Ik wil ook wel meeten! Woon op de grens van noord en midden Limburg.

Edit..ik kijk eigenlijk nooit in deze pijler..willen jullie me een pm sturen als er iets geregeld wordt?


Wat leuk! Ik wil je best een bericht sturen, maar ben enerzijds bang dat ik het vergeet. Hoop dat nog iemand zich aanbevolen houdt. :redface:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 27 Dec 2013 12:17

Re: Zuid-Limburg meeting

Zullen we een lijstje met data maken? Naar welke dag gaat de voorkeur uit?
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 27 Dec 2013 19:43

Re: Zuid-Limburg meeting

Siem schreef:Zullen we een lijstje met data maken? Naar welke dag gaat de voorkeur uit?



Voor mij is dat vrijdag (avond) of zaterdag (dag/avond).
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 28 Dec 2013 22:48

Re: Zuid-Limburg meeting

Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijdagmiddag/avond of zaterdag overdag/avond. Het ligt er ook wel een beetje aan hoe laat als het 's avonds is omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 03 Jan 2014 11:31

Re: Zuid-Limburg meeting

Peyton schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijdagmiddag/avond of zaterdag overdag/avond. Het ligt er ook wel een beetje aan hoe laat als het 's avonds is omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.


Ik ook, of ik zou al met de fiets moeten gaan, maar dat vind ik minder prettig in de avond uren.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 26 Jan 2014 15:55

Re: Zuid-Limburg meeting

Sheherazade schreef:
Peyton schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijdagmiddag/avond of zaterdag overdag/avond. Het ligt er ook wel een beetje aan hoe laat als het 's avonds is omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.


Ik ook, of ik zou al met de fiets moeten gaan, maar dat vind ik minder prettig in de avond uren.


Nee dat zou ik niet doen zo laat nog op de fiets! Voor mij is op de fiets niet te doen want doe er met de bus al een uurtje over naar Maastricht haha.

We kunnen wel een lijstje maken met data en dan kijken op welke datum de meeste dames kunnen?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 08 Mrt 2014 17:09

Re: Zuid-Limburg meeting

Peyton schreef:
Sheherazade schreef:
Peyton schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar een vrijdagmiddag/avond of zaterdag overdag/avond. Het ligt er ook wel een beetje aan hoe laat als het 's avonds is omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.


Ik ook, of ik zou al met de fiets moeten gaan, maar dat vind ik minder prettig in de avond uren.


Nee dat zou ik niet doen zo laat nog op de fiets! Voor mij is op de fiets niet te doen want doe er met de bus al een uurtje over naar Maastricht haha.

We kunnen wel een lijstje maken met data en dan kijken op welke datum de meeste dames kunnen?


Goed idee! Mijn dochter is om het weekend bij papa. Dus ben benieuwd welke data eruit komen.
Al heb ik het idee dat het niet echt van de grond komt aangezien er de laatste keer is gepost in januari.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Mrt 2014 18:13

Re: Zuid-Limburg meeting

Ja ik heb ook het idee dat het niet echt van de grond komt. Jammer want het lijkt me erg leuk! Ik heb sowieso nog interesse dus mochten er meer zijn buiten Sheherazade en mij, laat het maar weten :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 15 Mrt 2014 19:10

Re: Zuid-Limburg meeting

Jaaa, ik wil ook wel meeten!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 15 Mrt 2014 19:33

Re: Zuid-Limburg meeting

Ik wil ook nog steeds meeten maar het hangt af van de datum
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Mrt 2014 20:29

Re: Zuid-Limburg meeting

Leuk :D Dan zijn we al met vier!
Siem, welke datum(s) kan jij dan? We kunnen er ook gewoon rekening mee houden :) Ik kan zelf een aantal data in april en mei niet.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 15 Mrt 2014 20:37

Re: Zuid-Limburg meeting

Mijn agenda staat over het algemeen ook vaak snel vol.. Dus voor mij idd ook afhankelijk van dag, en locatie (ivm vervoer). Vrijdagen en weekenden komen best uit over algemeen. :)
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 16 Mrt 2014 16:49

Re: Zuid-Limburg meeting

April is al redelijk vol bij mij maar het ligt ook wel aan de dag dus kom maar door met wat data!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 16 Mrt 2014 20:54

Re: Zuid-Limburg meeting

Siem, welke dagen (vrijdag, zaterdag, zondag) hebben jouw voorkeur of maakt het niet uit?

En doen we data in april, mei of juni of kijken we in al deze maanden?
En welke locatie? Maastricht of liever een andere plaats? Op vrijdag kan ik wel enkel tot vroeg in de avond (moet met ov terug naar België) en datzelfde geldt ook voor het hele weekend, wil het dan niet te laat maken dus mijn voorkeur gaat uit naar 's middags en eventueel vroeg in de avond.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 17 Mrt 2014 11:39

Re: Zuid-Limburg meeting

Qua locatie is maastricht voor mij het handigst, maar ik weet niet waar de rest vandaan komt :)
En qua tijdstip vind ik middag/vroeg avond helemaal prima! Merk trouwens dat ik vooral vrijdagen kan, weekenden staan toch vaak al plannen haha!

Zal ik gewoon wat datums neerzetten dat we invullen? Eerst eens even mei? Anders vult iemand anders voor april maar in als we dat ook willen! ;) en juni is nog zo ver weg, mochten we nu geen datum vinden is dat voor poging twee?

Dit weekend ben ik jarig dus veeeeeel bezoek, maar stel jullie kunnen wel.. Dan vooral gaan!
2 mei:
3 mei:
4 mei:

9 mei: Ellusss
10 mei:
11 mei:

Als we het ritme van nu aanhouden, dan ben ik dit weekend wrs bij mn familie in de achterhoek, dus even ovb.
16 mei:
17 mei:
18 mei:

23 mei: Ellusss
24 mei:
25 mei:

30 mei: Ellusss (deze komt me eigenlijk heel goed uit haha!)
31 mei: Ellusss (ovb)
1 juni:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 17 Mrt 2014 22:39

Re: Zuid-Limburg meeting

2 mei: Peyton
3 mei:
4 mei:

9 mei: Ellusss, Peyton
10 mei:
11 mei:

Als we het ritme van nu aanhouden, dan ben ik dit weekend wrs bij mn familie in de achterhoek, dus even ovb.
16 mei: Peyton
17 mei: Peyton
18 mei:

23 mei: Ellusss, Peyton
24 mei:
25 mei:

30 mei: Ellusss (deze komt me eigenlijk heel goed uit haha!), Peyton
31 mei: Ellusss (ovb), Peyton
1 juni:

Ben benieuwd! Mocht mei toch lastig worden dan kunnen we altijd nog data in juni erbij zetten :) 30 mei komt mij ook goed uit eigenlijk!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 17 Mrt 2014 23:06

Re: Zuid-Limburg meeting

2 mei: Peyton, Sheherazade
3 mei:
4 mei:

9 mei: Ellusss, Peyton
10 mei:
11 mei:

Als we het ritme van nu aanhouden, dan ben ik dit weekend wrs bij mn familie in de achterhoek, dus even ovb.
16 mei: Peyton, Sheherazade
17 mei: Peyton, Sheherazade
18 mei:

23 mei: Ellusss, Peyton
24 mei:
25 mei:

30 mei: Ellusss (deze komt me eigenlijk heel goed uit haha!), Peyton , Sheherazade
31 mei: Ellusss (ovb), Peyton, Sheherazade
1 juni:


Als er niks tussen komt wat mijn dochter betreft (héél soms wisselen mijn ex en ik een weekend door omstandigheden, maar ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit) dan zou het de opgegeven datums moeten lukken. :)
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 18 Mrt 2014 12:09

Re: Zuid-Limburg meeting

Ik heb t super druk deze weekenden. De dagen dat ik niks heb breng ik graag samen met mn gezin door. Maar als jullie een datum en plek hebben kijk ik even of ik kom, lijkt me toch wel erg leuk!

Bedankt voor je berichtje Ellusss!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 18 Mrt 2014 20:33

Re: Zuid-Limburg meeting

Ik zou ook graag mee willen gaan. Maastricht is fine by me!

2 mei: Peyton, Sheherazade
3 mei:
4 mei:

9 mei: Ellusss, Peyton
10 mei:
11 mei:

Als we het ritme van nu aanhouden, dan ben ik dit weekend wrs bij mn familie in de achterhoek, dus even ovb.
16 mei: Peyton, Sheherazade
17 mei: Peyton, Sheherazade
18 mei:

23 mei: Ellusss, Peyton
24 mei:
25 mei:

30 mei: Ellusss (deze komt me eigenlijk heel goed uit haha!), Peyton , Sheherazade, Natural
31 mei: Ellusss (ovb), Peyton, Sheherazade, Natural
1 juni:
<<

Anoniem111

Bericht 19 Mrt 2014 14:54

Re: Zuid-Limburg meeting

Ha, er komt schot in de zaak, leuk! Aangezien wij druk aan het klussen zijn, wil ik niet te veel vastleggen, maar ik houd het topic in de gaten. Misschien dat ik me bij jullie aansluit als het uitkomt op die datum!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 19 Mrt 2014 18:10

Re: Zuid-Limburg meeting

Fijn he! Ik denk dat het 30 of 31 mei gaat worden!
En als locatie doen we dan Maastricht? Wat gaan we doen, gewoon iets drinken of misschien toch een high tea? Mij maakt het niet uit :)
Hopelijk komen jullie ook, teddyaapje en Pitufo :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 19 Mrt 2014 18:45

Re: Zuid-Limburg meeting

Ik vind een high tea ook wel leuk! Is denk ik een beetje afhankelijk van hoe laat we afspreken.
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 21 Mrt 2014 10:47

Re: Zuid-Limburg meeting

Zit je met high tea niet met reserveren? Stel iemand kan op het laatst niet meer dat je daar dan wel voor moet betalen? (Heb geeeeeen idee, hehe)

Maastricht is wat mij betreft prima, en 30 mei komt me iets beter uit dan 31 mei. Of ja, de 31e moet ik in de avond vriendlief van vliegveld (helaas niet maastricht) ophalen dus dan moet ik vrij vroeg weg.. ;)
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers