Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ultieme cadeau voor de man?

<<

Anoniem148

Bericht 10 Jul 2014 21:32

ultieme cadeau voor de man?

Mijn vriend is volgende week jarig en zoals sommige weten, trouwen wij aan het eind van de week. Nu ben ik dus op zoek naar het ultieme cadeau voor mijn vriend. Ik weet dat jullie dat niet voor mij kunnen bedenken maar ik vroeg mij af of jullie wel weten wat het ultieme cadeau is voor jullie vriend?

Mijn vriend wil heel graag eens in een luchtballon dus dat gaan we doen met het geld van onze bruiloft.
Wat zou jouw vriend willen? En als je het hem vraagt, zegt hij dan precies hetzelfde?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Jul 2014 21:36

Re: ultieme cadeau voor de man?

Een hele nieuwe inrichting in ons huis, een heel Apple pakket, Andere auto. Dat zijn de dingen die mijn vriend op noemt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem148

Bericht 10 Jul 2014 21:45

Re: ultieme cadeau voor de man?

Doe maar duur :smile:
Ja dan zou mijn vriend een groter huis willen en ander werk.
Voor de rest zijn wij gelukkig niet zo gehecht aan bepaalde dingen/merken en op vakantie gaan wij ook niet veel, ver of lang dus dat scheelt.
<<

Anoniem114

Bericht 10 Jul 2014 21:57

Re: ultieme cadeau voor de man?

Mijn vriend zegt een weekendje weg. Met mij dus... Of iets anders leuks doen. Maar mijn vriend is heel simpel blij te maken.
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:56

Bericht 10 Jul 2014 22:00

Re: ultieme cadeau voor de man?

Een weekendje weg, samen iets leuks doen, naar een concert?
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6818

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Jul 2014 22:06

Re: ultieme cadeau voor de man?

Het ultieme cadeau voor hem is een grote klus schuur bij ons huis, er is geen ruimte voor..maar dromen kan altijd ;)
2016
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 10 Jul 2014 22:43

Re: ultieme cadeau voor de man?

Een boerderijtje met kippern en geiten. Maar dat is net wat boven mijn budgert. Maar hij is ook heel blij met de tuinslang die ik hem voor zijn verjaardag heb gegeven. Dagjes weg doen t ook altijd goed.
<<

Anoniem148

Bericht 11 Jul 2014 04:12

Re: ultieme cadeau voor de man?

Salome en banana, dat is ook wel onze droom. Wij hebben beide op een boerderij gewoond maar nu tijdelijk niet en dat is toch wel iets wat wij beide missen. Wij hebben nu een klein schuurtje maar daar kunnen wij niet beide onze hobby in uitvoeren dus ik heb mijn hobby stop moeten zetten tijdelijk. Voor mijn vriend zijn hobby is hij eigenlijk ook te klein. Dieren mis ik hier wel.
Hopen over een paar jaar weer terug naar de boerderij te kunnen.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 11 Jul 2014 08:16

Re: ultieme cadeau voor de man?

een vliegles of parachuttespringen of een wielrenfiets zegt mijn vriend (hij zou graag willen beginnen met wielrennen). Mijn vriend wordt binnenkort 30, dan krijgt hij van mij een van deze dingen.

Misschien is iets voor een nieuwe hobby of sport een leuk idee? bijvoorbeeld een fotocamera?
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem148

Bericht 11 Jul 2014 08:25

Re: ultieme cadeau voor de man?

Ik heb een cadeau bedacht maar was benieuwd of jullie weten wat het ultieme cadeau is van je vriend en of het ook klopt.
Ik kan het nog niet vragen maar over 2 weken zal ik het vragen.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Jul 2014 09:27

Re: ultieme cadeau voor de man?

Als ik een ultiem cadeau aan m'n vriend zou geven zou het uiteten zijn in een toprestaurant. The Fat Duck in Engeland ofzo bijvoorbeeld. Een leuk tripje plus een onwijs gaaf diner. Eigenlijk wat hij mij heeft gegeven voor onze verloving.

Voor zijn verjaardag laatst heb ik m een mooie magneetstrip gegeven voor z'n messen (klinkt simpel maar dat kreng was alsnog €150), plus een leuk chilli peper pakket met allerei producten plus kaartjes voor Jimmy Carr in oktober plus lekker mee uiteten genomen. Was wel een leuk pakket geworden.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 11 Jul 2014 09:27

Re: ultieme cadeau voor de man?

Ik vind voor verjaardag en bruiloft een sieraad wel iets blijvends. Niet een ring maar een horloge met kleine inscriptie bijv.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Jul 2014 23:18

Re: ultieme cadeau voor de man?

Ik geloof dat ik 'm voor z'n verjaardag vorige maand wel een goed cadeau heb gegeven :smile:
Een grote Weber barbecue!
<<

Anoniem147

Bericht 14 Jul 2014 14:29

Re: ultieme cadeau voor de man?

Mijn vriend zegt ook een top-restaurant ergens. Heerlijk!

Of voor voetbalmannen zegt hij zoiets als kaartjes voor Manchester tegen Chelsea ofzo.

Hij zelf zou wel iets willen wat hij dagelijks kan gebruiken maar niet koopt omdat hij de aanschaf op het moment zelf te duur vindt.
<<

Anoniem205

Bericht 14 Jul 2014 14:53

Re: ultieme cadeau voor de man?

Mijn vriend is niet zo van de ultieme kadoos. Hij weet nooit wat hij wil hebben... Nu heb ik voor zijn verjaardag (hij is vandaag jarig) een 3 uur durende workshop kitesurfen gekocht. Kwam toevallig voorbij via Groupon en hij vond het een heel gaaf idee. Dat het een groupon-actie is, boeit hem geen seconde :)
<<

Anoniem193

Bericht 14 Jul 2014 15:05

Re: ultieme cadeau voor de man?

Mijn man heeft voor zichzelf een gasbarbecue gekocht afgelopen weekend.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Jul 2014 15:30

Re: ultieme cadeau voor de man?

Ik heb mijn vriend een vintage horloge gegeven, hij is er nog steeds super blij mee.
Verder weekendjes weg, uiteten, concert etc.
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers