Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtmerries

<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 21:06

Nachtmerries

Hebben jullie wel eens nachtmerries?

Ik heb dat echt heel vaak. Ik zou daar best eens vanaf willen komen, maar ik heb geen idee hoe dat moet.

Vannacht ook weer zo'n bizarre nachtmerrie.

Ik had een broer (die heb ik helemaal niet) en die was volkomen doorgeslagen. Psychotisch ofzo.
Hij zat achter ons aan. Op een gegeven moment was ik op de vlucht geslagen en stuurde ik een appje naar m'n moeder. Kreeg ik van hem een foto terug. Had hij m'n ouders onthoofd en aan het plafond opgehangen.
Bizarrrrr....
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2014 21:11

Re: Nachtmerries

Herkenbaar maar bij mij komt het door stoppen met roken.

Stress?
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 21:14

Re: Nachtmerries

Nee, niet echt. Ik heb het eigenlijk al zo lang als dat ik me kan herinneren. Soms vraag ik me wel eens af of er iets aan ten grondslag ligt. Ik weet niet of ik daar in geloof. En ook niet wat het dan zou kunnen zijn.

Toen ik gestopt was met roken droomde ik vooral heel levendig.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jul 2014 21:17

Re: Nachtmerries

Ik heb er ook enorm last van. Soms hele nachten achter elkaar, soms maar 1 droom per week.
Bij mij hangt het wel enigszins samen met slaapgebrek. Hoe minder ik slaap, hoe meer last ik heb van nachtmerries.
<<

Anoniem131

Bericht 08 Jul 2014 21:49

Re: Nachtmerries

Ik droom ook heel vaak dat m'n ouders of beste vriendin doodgaan (ook toen ik nog rookte) en dat blijft dan overdag zo 'hangen'. Heel vervelend. Of dat ik ergens rijd met de auto en dan de nachtmerrie van die nacht weer terug kan halen.

Wat Alibi zegt, komt mij ook bekend voor: dat slaapgebrek. Dan droom ik wel heftiger.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 08 Jul 2014 21:56

Re: Nachtmerries

Ja precies wat Francaise zegt heb ik ook. Dat gevoel blijft hangen. Laatste droomde ik dat mijn zus maar de hele familie ging uitmoorden en dat ik de enige was die nog over was. En nog meer van dat soort dingen. Nu is het geloof ik al een weekje wat rustiger. Bij mij waren de ergste nachtmerries in de periode dat ik dingen ging verwerken van zowel de scheiding als het overlijden van mijn vader..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Jul 2014 22:00

Re: Nachtmerries

Ik heb het bij vlagen ook heel erg, alleen hebben ze dan altijd te maken met mijn vader. Ik hoop zo dat dat minder wordt als mijn traumaverwerking traject start.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Jul 2014 22:04

Re: Nachtmerries

Ik heb ze laatste tijd ook weer meer. Volgens een vriendin 'leef ik te snel', daar bedoelt ze mee dat ik niet de tijd neem om kleine dingen te verwerken of goed te laten doordringen. Geen idee of dat klopt, hoor, maar de nachtmerries zijn wel vervelend!
<<

Anoniem321

Bericht 09 Jul 2014 11:34

Re: Nachtmerries

Ik heb ook last van nachtmerries. Met name in tijden van stress. Toen ik een aantal jaren geleden overspannen was heb ik de vreselijkste dromen gehad en had ik tevens last van nachtelijke angstaanvallen, dat waren ook net nachtmerries.

Als ik nu weer een nachtmerrie heb is het vaak een teken dat ik ergens spanning over heb. Het is voor mij een teken om eens kritisch naar de situatie te kijken die mij spanning oplevert en te kijken hoe ik het kan verbeteren.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers