Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overstappen naar energiemaatschappij

<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2019 12:01

Re: Overstappen naar energiemaatschappij

Nee echt het tarief per m3 gas of kWh stroom en de leveringstarieven en vastrecht en dergelijke.

Het kan namelijk wel zijn dat stroom bijv 1 cent goedkoper is per kWh, maar dat de levering bijv. 6 euro per maand duurder is dan bij de ander.

Als je echt de losse tarieven bekijkt zie je dat daar veel verschil in zit per leverancier.
Ik zou dat goed vergelijken en daarna naar eventuele bonussen en cadeautjes kijken.
<<

Anoniem307

Bericht 12 Aug 2019 13:32

Re: Overstappen naar energiemaatschappij

Vroeger was Essent "hofleverancier" en toen ik op mezelf ging was het voor mij logisch om bij Essent te blijven. Na elf jaar trouwe klant, heb ik begin dit jaar opgezegd, een boete van 100 euro gekregen en vond ik het tijd om mijn horizon te verbreden en eens een andere leverancier te proberen. Nuon kwam voor ons het beste uit de bus, via gaslicht.com, en daar zijn we dan vanaf 19 september klant bij.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 12 Aug 2019 15:35

Re: Overstappen naar energiemaatschappij

Maar het maandbedrag klopt dan toch wel met wat ze aangeven? Of is het dan zo dat je na een jaar voor verrassingen komt te staan?
Wat als het lukt
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 12 Aug 2019 15:57

Re: Overstappen naar energiemaatschappij

Als je zeker weet dat een evt cashback niet meegerekend is met het maandbedrag én je weet zeker dat het verbruik klopt (dus niet een schatting, maar je daadwerkelijke verbruik. Zou het gek zijn als je voor verassingen komt te staan.

Je hebt nu een variabel contract? Of vergoedt de nieuwe leverancier een evt boete?
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 13 Aug 2019 11:14

Re: Overstappen naar energiemaatschappij

Nee, ik heb een vast tarief.
Wat betreft de boete heb ik echt geen idee :palm: Ik kan ook nergens vinden wat de opzegtermijn is..
Wat als het lukt
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Rayna