Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trakteren op het werk.. Ideeën?

<<

Anoniem187

Bericht 08 Jul 2014 19:30

Trakteren op het werk.. Ideeën?

Omdat ik afgelopen zaterdag jarig was, moet er deze week eigenlijk nog op mijn werk getrakteerd worden.
Ik heb alleen amper tijd, maar ik wil geen vlaai/gebak/cake/cupcakes etc. Dat wordt al zoveel gedaan en dat hebben we gisteren en vorige week ook al gehad. We hebben al lang niets hartigs meer gehad, dus ik zat te denken aan iets hartigs.

Vorig jaar heb ik luxe wraps gemaakt maar was best een bak geld kwijt en ontzettend veel tijd. Het moet iets zijn wat koud te eten is, we hebben geen oven. Alleen een magnetron maar daar krijg je niets lekkers uit (toch?).

Oftewel: iemand ideeën wat ik kan trakteren? Het zijn ongeveer 25 collega's.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 19:34

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

Een quiche of een plaattaart?
<<

Anoniem187

Bericht 08 Jul 2014 19:45

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

Ik zit er nu aan te denken om 3 verschillende schalen te maken..
- 1 schaal met gesneden stokbrood. Mijn moeder maakt dan eiersalade en tonijnsalade voor erbij, kunnen ze zelf besmeren
- 1 schaal met hapjes
- nog een schaal met hapjes

Oftewel; voor 2 schalen nog inspiratie nodig. Wilde 1 schaal vullen met 2 soorten wraps bijvoorbeeld. En de ander met een prikker met tomaat-mozzarella-basilicum en met ?????
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 08 Jul 2014 20:10

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

een collega van mij had laatst iets leuks gedaan vond ik. Ze had zo'n schaal waar allemaal vakjes in zitten, gevuld, in het ene vakje zaten tomaatjes, in de andere kleine stroopwafels, weer een andere m&m's en zo had ze elk vakje gevuld.

Bij ons is niet iedereen tegelijk op kantoor dus vaak staan er dingen die je makkelijk kan pakken als je wel even op kantoor bent. Ik vond dit van haar wel origineel!
:heart: :heart: 2011
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 08 Jul 2014 20:48

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

Bladerdeeghapjes zijn koud ook te eten en hoeft niet veel te kosten. Je kan van die kleine cocktailworstjes inpakken in bladerdeeg. En je kan ze vullen met spinazie/feta of tomaat/mozzerrella.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Jul 2014 11:11

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

Bladerdeeghapjes kunnen inderdaad eventueel ook. Al had ik het idee dat deze vooral warm lekker zijn? Daar ga ik eens even goed over nadenken.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 09 Jul 2014 13:38

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

Serendipity schreef:Bladerdeeghapjes kunnen inderdaad eventueel ook. Al had ik het idee dat deze vooral warm lekker zijn? Daar ga ik eens even goed over nadenken.


Een lekker alternatief hierop vind ik het om te maken met croissantdeeg! Dus die Danerole dingen. Dat is sowieso nog lekker als het is afgekoeld en ook lekker met verschillende vullingen (cocktailworstje, pesto/kipfilet, pesto/kaas, etc).
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 09 Jul 2014 15:17

Re: Trakteren op het werk.. Ideeën?

En van die spiesjes met bijvoorbeeld cherrytomaatje, mozzarella en basilicum. Of de ouderwetse kaas, worst en zilveruitje?
Een collega van mij had worstenbroodjes getrakteerd, die vielen ook goed in smaak. Jammer dat je geen oven hebt.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers