Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Menno Buch overleden

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Jul 2014 22:05

Re: Menno Buch overleden

schrok er ook heel erg van, wist dat ie ziek was, maar niet dat het zo erg was :O
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 08 Jul 2014 22:05

Re: Menno Buch overleden

Ik wist ook niet dattie ziek was. Ik schrok dus ook wel van dit nieuws. Inderdaad pas op tv gezien.

@ Zure Mat: Jouw naam komt wel iets te goed van pas... :S
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:06

Re: Menno Buch overleden

Ik lees hier iets nieuws! Hoe vaak ik wel niet ben verdacht van fake zijn en het dus eigenlijk geen eens mocht! Fijn, die burgemeesters, heb je dus ook geen zak aan!
<<

Anoniem114

Bericht 08 Jul 2014 22:08

Re: Menno Buch overleden

Zure Mat schreef:Liever geen discussie over mij. Ik ervaar dit als zeer vervelend en ben om die reden zelf veel minder op het forum. Iedere potentieel interessante discussie ontaard in het afkatten van mij persoonlijk. Erg jammer dat dit de sfeer zo beïnvloedt!


Wanneer dringt 't nu eens door dat je er zelf om vraagt om afgekat te worden? En wanneer dringt 't bij de overige forummers eens door dat ZM kickt op aandacht en relletjes...

OT: sneu voor de nabestaanden en een gemis voor de Nederlandse televisie!
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 22:08

Re: Menno Buch overleden

caribbeanlover schreef:Ik lees hier iets nieuws! Hoe vaak ik wel niet ben verdacht van fake zijn en het dus eigenlijk geen eens mocht! Fijn, die burgemeesters, heb je dus ook geen zak aan!

Het mag wel, maar niet openlijk uiten.
<<

Anoniem125

Bericht 08 Jul 2014 22:09

Re: Menno Buch overleden

Dundas schreef:Overigens mag er niet openlijk afgevraagd worden of iemand fake is, ja of nee, wat ik ergens heus wel begrijpelijk vind, maar die twee dingen samen maken wel dat de regels wel héél erg in het voordeel van ZM spreken en in het nadeel van veel andere forummers.

Verder zal ik het in dit topic hierbij laten, maar het mag duidelijk zijn dat ik me hier heel moeilijk in kan vinden.

Oh, hahaha, is dat een regel? Die kende ik niet eens, maar die wordt ontzettend vaak overtreden. Is misschien nog eens iets om te staffen. Ik hou me zelf altijd prima aan de regels, maar ik zie anderen wel regelmatig te ver gaan in hun reacties, echt schokkend af en toe. Het is nog een geluk dat ik niet een persoon ben om alles te gaan staffen, want anders hadden er hier al een paar een ban kunnen krijgen, maar ik heb geen zin om me daarmee bezig te houden.

Storend is het wel.
<<

Anoniem114

Bericht 08 Jul 2014 22:10

Re: Menno Buch overleden

Ach jij overtreedt dagelijks de regel 'niet provoceren' of 'niet kwetsen' en helaas huppel jij hier ook nog steeds rond.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:11

Re: Menno Buch overleden

Zure Mat schreef:Ik kende hem niet persoonlijk, dus heb er verder geen gevoel bij.


Nou ja zeg! Een beetje medeleven tonen is helemaal niet erg hoor. Ik kende hem ook niet, 1x gezien en leek me buiten ze te bruine gezicht gewoon een normale man. Ik heb er ook geen gevoel bij, het hoort nou eenmaal bij het leven en toch vind ik het sneu voor zijn vrouw.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 22:11

Re: Menno Buch overleden

Snooki schreef:Ach jij overtreedt dagelijks de regel 'niet provoceren' of 'niet kwetsen' en helaas huppel jij hier ook nog steeds rond.

Daar is geen regel voor.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 08 Jul 2014 22:12

Re: Menno Buch overleden

Dundas, ik ben het helemaal niet met jou eens. Jij bent in mijn ogen één van de forummers die er een sport van maakt om ZM zoveel mogelijk te voeren. Je gaat keer op keer de discussie met haar aan. En ja, ik ben het volledig met jou eens dat ZM overduidelijk de intentie heeft om te provoceren, maar ze is er een ster in om dat binnen de lijntjes van de regels te doen. Enorm frustrerend, absoluut. Maar ik snap het standpunt van de burgemeesters hierin. Je kunt niet zomaar iemand bannen omdat je haar vervelend vindt.
Er wordt in dit topic nu gezegd dat 'negeren' een dooddoener is, maar ik denk wel dat het een effectieve oplossing is. Als ZM niet meer gevoerd wordt houdt ze vanzelf op, dan is de lol van het provoceren er snel af.

Ik begrijp overigens niet zo goed wat jij bedoelt met de zin 'die twee dingen samen maken wel dat de regels wel héél erg in het voordeel van ZM spreken en in het nadeel van veel andere forummers'. Het komt een beetje over alsof jij het idee hebt dat de regels expres zo opgesteld zijn dat ZM haar gang kan gaan?

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 08 Jul 2014 22:14

Re: Menno Buch overleden

Dundas schreef:
Snooki schreef:Ach jij overtreedt dagelijks de regel 'niet provoceren' of 'niet kwetsen' en helaas huppel jij hier ook nog steeds rond.

Daar is geen regel voor.


Zijn eerder genoeg mensen voor gewaarschuwd en gebanned.
<<

Anoniem88

Bericht 08 Jul 2014 22:15

Re: Menno Buch overleden

Dat idee heb ik niet Elliot, maar ik snap alleen niet waarom de regel wat betreft het kwetsen en provoceren er sinds dit forum uit is, dat lijkt me toch wel omgangsregel nummer 1.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:18

Re: Menno Buch overleden

Voor de verandering word ik nu eens niet zuurpruim en schijtwijf genoemd. :razz:
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2014 22:23

Re: Menno Buch overleden

caribbeanlover schreef:Voor de verandering word ik nu eens niet zuurpruim en schijtwijf genoemd. :razz:

Je boekt vooruitgang!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2014 22:26

Re: Menno Buch overleden

Ik las het ook net en schrok er ook wel ff van. Heb idd ook niet zo lang geleden die aflevering van 'Van der Vorst ziet sterren' gezien en dacht eigenlijk dat ie nu beter was.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:27

Re: Menno Buch overleden

Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Voor de verandering word ik nu eens niet zuurpruim en schijtwijf genoemd. :razz:

Je boekt vooruitgang!


Heb ik nou de koelkast gewonnen?
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jul 2014 22:34

Re: Menno Buch overleden

caribbeanlover schreef:
Cotton schreef:
caribbeanlover schreef:Voor de verandering word ik nu eens niet zuurpruim en schijtwijf genoemd. :razz:

Je boekt vooruitgang!


Heb ik nou de koelkast gewonnen?

Nee je felbegeerde oogschaduwpalette :smile:
<<

Anoniem286

Bericht 08 Jul 2014 22:35

Re: Menno Buch overleden

Zonde van zo'n goede kerel, vond het een charismatische vent.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Jul 2014 22:42

Re: Menno Buch overleden

Straks loopt het hele forum leeg, kijken of de burgemeesters dan gelukkig zijn. Ik heb er nl ook wel aardig genoeg van hier en weinig zin om nog dingen te delen.

OT: sneu hoor, zo oud was ie nog helemaal niet...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:42

Re: Menno Buch overleden

Cotton, die heb ik al stomme nepperd!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:44

Re: Menno Buch overleden

Buch in de Bajes zal nooit meer hetzelfde zijn als er een nieuwe presentator ervoor in de plaats komt. Het zal denk ik wel een andere titel krijgen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Jul 2014 22:47

Re: Menno Buch overleden

caribbeanlover schreef:Buch in de Bajes zal nooit meer hetzelfde zijn als er een nieuwe presentator ervoor in de plaats komt. Het zal denk ik wel een andere titel krijgen.


Zou je denken ja?
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 22:50

Re: Menno Buch overleden

Ja dat denk ik anders zeg ik het toch niet! Als hij nog zou leven en nieuwe reeksen zou maken in dezelfde gevangenissen of anderen, dan weten ze hoe hij is en kan zijn. Hij was daar echt geschikt voor dus als een ander het zou doen, dan krijgen gevangenen misschien een ander beeld ondanks dat diegene het ook best kan. Het was nl Menno's idee da programma.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 08 Jul 2014 23:07

Re: Menno Buch overleden

Zure mat heeft een kutdag die ze nu afreageert op mensen die geen bv geven en op alles en iedereen.
Ontopic: wist niet eens dat ie al 62 was en ziek was. Sneu en had het niet verwacht.toen ik Buch in de bajes keek.
04-2014
10-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Jul 2014 23:27

Re: Menno Buch overleden

Milou schreef:Zure mat heeft een kutdag die ze nu afreageert op mensen die geen bv geven en op alles en iedereen.
Ontopic: wist niet eens dat ie al 62 was en ziek was. Sneu en had het niet verwacht.toen ik Buch in de bajes keek.


Al 62? Vind die leeftijd wel passend en had hem rond die leeftijd geschat.

Zure Mat heeft geen kutdag, maar een Zure K.. denk ik en dat ze daarom zo doet!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers