Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwemlesvragen

<<

Anoniem74

Bericht 08 Jul 2014 20:17

Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen?
Hoeveel lessen had hij / zij nodig?
Wat was het tarief per les?
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen?
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 08 Jul 2014 20:22

Re: Zwemlesvragen

Mijn dochter is begonnen toen ze ongeveer 4,5 was. Eerst op zwemmen bij een gemeentezwembad maar dit vonden we te lang duren en door te grote klassen was er weinig persoonlijke aandacht. Dit koste 10 euro voor 45 min., daarna is ze op particulier zwemles gegaan (Max. 5 kindjes per groep). Dit kost 17 euro voor een half uur. We betalen geen diplomageld en hebben ook geen inschrijfkosten betaald. Ze over haar A-diploma iets langer dan een jaar gedaan. Ze mag nu bijna afzwemmen voor B, hier zit zo,n twee maanden tussen ongeveer.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 20:24

Re: Zwemlesvragen

Dat is best jong, SDL. Of niet?
Ik dacht dat zwemles pas voor veel oudere kindjes was.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 08 Jul 2014 20:32

Re: Zwemlesvragen

Jans, valt mee hoor. Bij ons (Utrecht) mochten ze starten met 4 jaar, dit is nu bijgesteld naar 5. Bij de zwemschool waar mijn dochter nu zwemt mag het nog steeds vanaf vier. Mijn zoontje start daarom ook meteen na zijn vierde verjaardag.

Ongeveer de helft van de kindjes bij mijn dochter in de klas heeft een zwemdiploma, ze zit in groep 2.
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 20:33

Re: Zwemlesvragen

Oké, goed om te weten! Dan ga ik hier ook eens kijken hoe dat werkt.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jul 2014 20:35

Re: Zwemlesvragen

Er zijn wel veel plekken waar je vanaf 4.5 of 5 jaar al kunt starten.

Ik denk dat wij na de zomer gaan starten. 1x per week, 3 kwartier voor 10 euro per les. De groepjes zijn niet groter dan 8 kinderen, en het is in een prive zwembad, dus ze werken niet met badjes en groepjes. Dat vind ik zelf wel fijn.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Jul 2014 20:43

Re: Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen? Toen ze 4 jaar en 2 maanden was
Hoeveel lessen had hij / zij nodig? 1x per week 45 minuten. À gehaald in 10 maanden, B 4 lessen later en C nog eens 6 weken later.
Wat was het tarief per les? Geen idee was compleet zwem abc en diploma garantie binnen 2 jaar. Uiteindelijk best duur geweest per les doordat ze het zo snel gehaald heeft
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen? Nee was een alles inclusief prijs.

Dochter was heel snel, ze zat ook al op baby en peuter zwemmen dus niet echt gemiddeld
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 08 Jul 2014 20:49

Re: Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen? Toen ze 4,5 jaar was.
Hoeveel lessen had hij / zij nodig? Ze doet 1,5 jaar over haar A-diploma, de 1e 3 maanden heeft ze 1 keer in de week een half uur les gehad, daarna 2 keer in de week een half uur. In schoolvakanties en op feestdagen gaan de lessen niet door.
Wat was het tarief per les? We betalen 38 euro per maand (voor 2 keer in de week een half uur les).
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen? Inschrijfgeld was 10 euro geloof ik en diplomageld is geloof ik 45 euro.
<<

Anoniem74

Bericht 08 Jul 2014 20:52

Re: Zwemlesvragen

hebben jullie ook vooraf / tussentijds geoefend?
Dan bedoel ik buiten de zwemles om, gewoon op eigen initiatief.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 08 Jul 2014 20:53

Re: Zwemlesvragen

Wij hebben niet geoefend van tevoren. We gaan nu in de vakantie wel regelmatig zwemmen omdat ze 6 weken geen zwemles heeft.
<<

Bruintje beer

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:10

Bericht 08 Jul 2014 20:53

Re: Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen?Ze was op de dag af 4,5 jaar
Hoeveel lessen had hij / zij nodig?Ze zit nu sinds begin maart op zwemles en w.s moet ze nog 2 lessen in het 2e badje en dan mag ze naar het diepe bad. Ze heeft 1x p.w. 45 minuten les.
Wat was het tarief per les?Het is hier 33 euro p.m
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen?Ja moesten dit gelijk allemaal betalen bij het inschrijven. Hoeveel weet ik niet precies maar volgens mij was het rond 50 euro

Het zijn max 8 kinderen per zwemgroep. In S. haar groep zitten 6 kinderen
Born to be loved.......
Grote meid 05-08-2009
Grote knul 04-06-2011
Kleine knul 03-12-2013
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 08 Jul 2014 21:45

Re: Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen? De oudste met 5 jaar.
Hoeveel lessen had hij / zij nodig? Hij heeft 2,5 jaar over zijn ABC gedaan.
Wat was het tarief per les? €5,25 per les.
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen? Ja.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Jul 2014 22:59

Re: Zwemlesvragen

Ig-Nore schreef:Wanneer is jouw kind begonnen?
Begin april, dus met bijna 5,5 jaar.
Hoeveel lessen had hij / zij nodig? Hij is nog bezig. Dus geen idee hoe lang hij erover gaat doen. Hij is nu bezig met de beenslag aanleren op rug en buik.
Wat was het tarief per les? 33 euro per maand, 11 maanden per jaar (1 keer id week 45 min les)
Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen? Nee, zit bij het maandbedrag in.
Afbeelding
Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 09 Jul 2014 10:47

Re: Zwemlesvragen

Wanneer is jouw kind begonnen?
Afgelopen maandag. Ze is net 5 jaar.

Hoeveel lessen had hij / zij nodig?
Ze zwemmen elke week een uur. Ook in vakanties gaat dit door. Ze gaan uit van elk kwartaal naar een ander badje. Ze hebben 4 badjes. Dus als alles goed gaat heeft ze haar A diploma in ongeveer een jaar. 52 weken, dus 52 lessen ongeveer.

Wat was het tarief per les?
We betalen E116 per kwartaal

Heb je inschrijfgeld en diplomageld moeten betalen?
Eerst E20 om in te schrijven, en daarna nog E7.50 voor een lespasje.
Diplomazwemmen is E22
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers