Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Keelontsteking

<<

Anoniem74

Bericht 08 Jul 2014 19:56

Keelontsteking

Heb er met de oudste geen ervaring mee, en nu heeft de jongste dit dus hoogstwaarschijnlijk.

Hoge koorts, kwijlt, hangerig, loopt als een hamster zijn speeksel op te sparen...immers slikken doet pijn. Klieren zijn ook voelbaar opgezet, en hij kan cq wil niet of nauwelijks eten.

Mn vriend heeft een natte zakdoek om zijn keel geknoopt, geen idee wat het moet doen, maar volgens hem zou het helpen :)


Iemand meer tips (behalve goed drinken en ijsjes eten)? Moet je dit gewoon 'uitzieken' of? Hij is anderhalf trouwens.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 08 Jul 2014 20:29

Re: Keelontsteking

Ach gossie wat sneu voor je kleine mannetje! Mijn dochtertje heeft een paar weken geleden ook een flinke keelontsteking gehad. Ze kreeg elke keer een zetpil om een spiegel op te bouwen. Helaas bleek dit toch niet voldoende te werken en hebben we vloeibare ibuprofen gekregen via de HA. Dit hebben we maar 1x voor de nacht hoeven geven, en toen ging het alweer een stuk beter met haar!
Hier ook een dametje die dagen niet wilde eten en bijna ook niet wilde drinken vanwege de pijn. Het enige wat ze toen wel dronk was een milkshake. :smile: Ze heeft er een week flink last van gehad, toen had ik mijn moppie weer terug zoals ik haar ken!!

Sterkte en beterschap voor je mannetje!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 20:31

Re: Keelontsteking

Spoelen met kamillethee kan echt goed werken.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 08 Jul 2014 21:26

Re: Keelontsteking

Jans schreef:Spoelen met kamillethee kan echt goed werken.


Die ga ik onthouden voor de volgende keer! (al hoop ik dat niet nodig te hebben)
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jul 2014 21:31

Re: Keelontsteking

Pinkel schreef:
Jans schreef:Spoelen met kamillethee kan echt goed werken.


Die ga ik onthouden voor de volgende keer! (al hoop ik dat niet nodig te hebben)


Ja, het helpt echt.
Als ik keelpijn heb dan drink ik het ook graag met wat honing. Kamille helpt echt tegen een hoop dingen.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 08 Jul 2014 21:39

Re: Keelontsteking

Jans schreef:
Pinkel schreef:
Jans schreef:Spoelen met kamillethee kan echt goed werken.


Die ga ik onthouden voor de volgende keer! (al hoop ik dat niet nodig te hebben)


Ja, het helpt echt.
Als ik keelpijn heb dan drink ik het ook graag met wat honing. Kamille helpt echt tegen een hoop dingen.


:thumbup:

Toch eens een pakje Kamille thee halen dan. Ik drink bijna nooit thee, dus heb niet heel veel smaken in huis.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 08 Jul 2014 22:23

Re: Keelontsteking

Ah, wel iets om te onthouden. Zal morgen de kast eens in duiken, volgens mij heb ik nog wel ergens een zakje liggen. Brrrr wat een vieze thee.
<<

Fiene

Bericht 09 Jul 2014 12:53

Re: Keelontsteking

Natte zakdoek en sjaal om nek doe ik ook altijd bij een keelontsteking en dat werkt erg goed. Hoe gaat het nu met hem?

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marsy31