Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alternatief Sint Janskruid

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 08 Jul 2014 13:29

Alternatief Sint Janskruid

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 18:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem97

Bericht 08 Jul 2014 14:47

Re: Alternatief Sint Janskruid

Misschien kan je is proberen om te stoppen met de pil?
En tijdelijk wat anders gebruiken. Want misschien ben je daarom minder happy ( door de hormonen)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 08 Jul 2014 14:48

Re: Alternatief Sint Janskruid

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 18:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem97

Bericht 08 Jul 2014 14:53

Re: Alternatief Sint Janskruid

Ja geen idee eigenlijk. Maar je zal niet de eerste zijn die door de pil wat minder lekker in dr vel zit.
En ik lees verminderd anticonceptie en beter in je vel dus ik dacht misschien kan je dat is proberen :)
Maar als je dan hele heftige bloedingen hebt dan begrijp ik dat je dat niet zo makkelijk wil doen.
<<

Anoniem87

Bericht 08 Jul 2014 14:58

Re: Alternatief Sint Janskruid

Praten met een psycholoog? Lijkt me de beste oplossing ipv medicatie :)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 08 Jul 2014 15:55

Re: Alternatief Sint Janskruid

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 18:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 09 Jul 2014 11:05

Re: Alternatief Sint Janskruid

Je zou eens naar een goede drogist kunnen gaan. Een tijdje geleden ging ik naar een magnetiseur die ook drogist is en een eigen zaak heeft. Hij had veel verstand van allerlei middeltjes, overigens niet om aan te smeren maar om mee te denken. Hij noemde voor mij idd toen ook St Janskruid maar ook nog een ander middel Radiola of Rhodiola of iets, nou ja ook iets van een plantje maar niet met invloed op anticonceptie. En zo had hij nog andere middeltjes. Dus misschien een tip?!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Jul 2014 13:16

Re: Alternatief Sint Janskruid

Rhodiola rosea bedoel je. Dit is inderdaad een middel ter verlichting van de symptomen door stress en
overbelasting, zoals vermoeidheid, overspannenheid en nervositeit. Hier is inderdaad niet van bekend dat het invloed heeft op de pil.
2016
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 13:25

Re: Alternatief Sint Janskruid

Rhodiola word niet aangeraden om langer dan vier weken te gebruiken overigens.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Jul 2014 14:06

Re: Alternatief Sint Janskruid

Ja als zelfzorg..tenzij je onder toezicht van een arts staat lijkt me. Maar ik vind dat je sowieso naar een arts moet als je dergelijke klachten hebt.
2016
<<

Jip

Bericht 09 Jul 2014 15:01

Re: Alternatief Sint Janskruid

Nee, omdat na vier weken de werking al verminderd. Ze raden aan twee weken gebruiken en dan een tijd niet. Ten minste...dat is mij verteld en wat ik zo op internet las.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 09 Jul 2014 17:47

Re: Alternatief Sint Janskruid

Oh ik heb juist geleerd dat er na 4 weken irritatie op kan treden..maar het hoeft niet. Daarom moet na een tijdje de dosering verlaagd worden. Maar niet dat de werking verminderd. Maar precies weet ik het ook niet hoor ;)
2016
<<

Anoniem198

Bericht 09 Jul 2014 18:02

Re: Alternatief Sint Janskruid

Je zou eens kunnen kijken naar 5HTP deze verkopen ze o.a. bij De Tuinen. Het zijn best prijzige pillen maar als je ze in de aanbieding koopt valt het weer mee.
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:11

Bericht 10 Jul 2014 06:33

Re: Alternatief Sint Janskruid

Victoria schreef:Je zou eens kunnen kijken naar 5HTP deze verkopen ze o.a. bij De Tuinen. Het zijn best prijzige pillen maar als je ze in de aanbieding koopt valt het weer mee.


O ja dit raadde die man mij ook aan..
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers