Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

<<

Anoniem124

Bericht 12 Sep 2013 21:33

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Famke schreef:
Cheese schreef:.


:silent:

Dude.

Hou het even leuk, wil je?


Sorry verkeerde pijler? :angel:

En Febe, die had ik helemaal niet door. Zo'n lieve avatar. Beetje te zoetsappig voor bij het beeld dat ik van jou heb.[/quote]

Pijler maakt niet zoveel uit. Gewoon niet zo grappig.
<<

Anoniem187

Bericht 12 Sep 2013 21:35

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Van My Little Pony naar Hello Kitty. Wat komt hierna?
<<

Anoniem1

Bericht 12 Sep 2013 21:38

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

:nopompom: ik hou al op met grapjes maken hier (en nee dat is echt niet zo gepikeerd/beledigd bedoeld als dat het misschien overkomt)
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Sep 2013 21:40

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Famke schreef:Leuk tijdverdrijf. En t is ergens ook een hele grote real life soap. Allemaal mensen die je eigenlijk niet kent maar die je toch een kijkje geven in hun leven


Helemaal mee eens, ik zie dit forum ook een beetje als mijn dagelijkse soapserie. Ik kijk niet naar GTST maar volg hier wel het lief en leed van iedereen. En dan kun je ook nog zelf mee doen. Ik vind het leuk om te zien hoe mensen veranderen in de loop der jaren: studeren, baan, zwanger, kinderen, vreemdgaan, scheiding etc. En hoe hun mening verandert in de loop der tijd. Het is heerlijk ontspannend en superverslavend.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Artemis

Bericht 12 Sep 2013 21:41

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Zo. Snel!

Beter zo? De avatar volgt nog.

Ik wil wel een kumbaya smiley hier
<<

Anoniem44

Bericht 12 Sep 2013 21:44

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

rapa nui schreef: Ik vind het leuk om te zien hoe mensen veranderen in de loop der jaren: studeren, baan, zwanger, kinderen, vreemdgaan, scheiding etc.

Haha, ik hoop toch niet dat dit de volgorde is waarop het leven zich standaard voltrekt :laughcry:
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Sep 2013 22:08

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

verschillende meningen lezen, het kijkje in iemands leven, idee dat je mensen leert kennen.
Ik lees vooral mee op het forum, als ik mij wat verveel of er is niet veel op tv dan ga ik hier lezen,
ben er bijna iedere dag wel te vinden.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 13 Sep 2013 00:17

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Artemis
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem 63

Bericht 14 Sep 2013 12:16

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Plum schreef:verschillende meningen lezen, het kijkje in iemands leven, idee dat je mensen leert kennen.
Ik lees vooral mee op het forum, als ik mij wat verveel of er is niet veel op tv dan ga ik hier lezen,
ben er bijna iedere dag wel te vinden.


Dat inderdaad.
<<

Jokie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 103

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:05

Bericht 15 Sep 2013 09:01

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Kenya schreef:
Plum schreef:verschillende meningen lezen, het kijkje in iemands leven, idee dat je mensen leert kennen.
Ik lees vooral mee op het forum, als ik mij wat verveel of er is niet veel op tv dan ga ik hier lezen,
ben er bijna iedere dag wel te vinden.


Dat inderdaad.


Ik ook!
Afbeelding
<<

Anoniem7

Bericht 15 Sep 2013 10:11

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

De interactie tussen iedereen, het mensen leren kennen, de verschillende verhalen. Je leest hier toch meer persoonlijke dingen van elkaar dan je zou horen als je met een grote groep mensen face to face zou zijn. Men neemt elkaar hier sneller in vertrouwen en dat vind ik mooi om te zien.
<<

Anoniem 52

Bericht 15 Sep 2013 17:12

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Eigenlijk vind ik m'n (forum)vriendinnen 't allerleukst.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Sep 2013 21:40

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Marin schreef:
Famke schreef:Marin: goed voorbeeld doet volgen. Begin jij de zwangerschapshype? :wink:

"Ja sorry schat, van de forummers moeten we gaan klussen als ik m'n ei heb, dus ik ga effe broekloeren".


Gooi die genotsknots maar eens even lekker in mijn liefdesgrotje, Hubbie!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Sep 2013 21:42

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Cheese schreef:Lejow. :P

En dat we allemaal soort van samen ouder worden.

En de boobies van Marin.

En de jeans van Harri en Toxi.



Luv joe!
Nu even ontopic ook trouwens..
Ik vind het leuk dat ik hier zoveel meiden heb leren kennen, zoveel gezelligheid, zoveel steun in moeilijke tijden.
De lol en het verdriet wat we delen met elkaar.
Vind dat gewoon mooi, dat dat zo kan!
<<

Anoniem57

Bericht 15 Sep 2013 23:22

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Ik voel me hier met tijd en wijlen heel geliefd, en naast dat het heerlijk tijdsverdrijf is voor nieuwsgierige, uitgezakte en vastgeroeste moekes als ik, houdt me dat toch in stand hier.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Sep 2013 08:21

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Parel schreef:Ik voel me hier met tijd en wijlen heel geliefd, en naast dat het heerlijk tijdsverdrijf is voor nieuwsgierige, uitgezakte en vastgeroeste moekes als ik, houdt me dat toch in stand hier.


:thumbdown:
Jij bent juist een frisse, fruitige, gezellige, enthousiaste en prachtige mama! :cheers:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Sep 2013 09:47

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Cheese schreef:Lejow. :P

En dat we allemaal soort van samen ouder worden.

En de boobies van Marin.

En de jeans van Harri en Toxi.


Dit ja! Sjemig, en dat ik dan ook al ZO lang er ben. Echt heul actief nog niet zo lang maar altijd wel een klein beetje onopvallend actief. Ik ken jullie allemaal zo goed!
En al die hilarische topics over billen, tieten, bikini's, uitspraken, vragenlijstjes, het opnemen van je stem (leuk nieuw idee??), filmpjes, de soaps, de fakers , (mi,mil,mil,mildred!), en ook hele heftige verhalen van vermoorde vriendinnen tot aan opgepakte echtgenoten, uitgaande relaties, beginnende gezinnen, och och, ik weet meer van jullie dan van sommige real life vriendinnen.

Ik heb ineens zo'n soort visioen van een yes feest. Zo'n boer zoekt vrouw afterparty maar dan voor ons yessers. Met bordjes met je forumnaam erop. En dat je elkaar dan kunt gaan zoeken. En dat we dan spellen doen, zoals; iedereen die zijn billen heeft geshowd naar hoek A en iedereen die met meer dan 2 kinderen naar hoek C en dat we dan gaan wedstrijd koekhappen enzo.
Best een ambitieus plan trouwens voor iemand die niet durft te meeten. :angel:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 25 Sep 2013 09:47

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Elliot schreef:
Parel schreef:Ik voel me hier met tijd en wijlen heel geliefd, en naast dat het heerlijk tijdsverdrijf is voor nieuwsgierige, uitgezakte en vastgeroeste moekes als ik, houdt me dat toch in stand hier.


:thumbdown:
Jij bent juist een frisse, fruitige, gezellige, enthousiaste en prachtige mama! :cheers:


:cheers:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 25 Sep 2013 20:26

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Waar kan ik me inschrijven voor dat feest?

Is er ook een popcorn hoek? Zo ja.. mag ik daar gaan zitten?
<<

Anoniem 63

Bericht 25 Sep 2013 20:31

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Haha, goed idee dat feest!
<<

Anoniem60

Bericht 25 Sep 2013 21:50

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Happinaz, dat lijkt me een fantastisch feest!
Alleen vervangen we dan het koekhappen door popcorn eten, want daar zijn we beter in...
<<

Anoniem193

Bericht 25 Sep 2013 22:08

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Goed idee!!
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 08:35

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Haha ik heb ook al eens plannen geopperd voor zo'n yes-feest (beetje jammer dat heel veel forummers het toen geen leuk idee vonden :P ). Count me in!
<<

Anoniem80

Bericht 26 Sep 2013 08:48

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Inderdaad het zien groeien van mensen, lief en leed wordt gedeeld. Heerlijk.

Enne ik ben ook in voor het feest!
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 26 Sep 2013 22:57

Re: Wat vind jij het allerleukste aan het forum?

Feest is altijd goed!
Het leukste aan het forum vind ik dat ik mij altijd weer afvraag hoe het met die en die is en dan denk. Even op het forum kijken en dat er dan weer een stuk bij geschreven is. Inderdaad een soap idee maar dan een waarvan de aflevering nooit afgelopen is. Er is altijd wel iets te zien of te bespreken.
Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers