Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

<<

Anoniem59

Bericht 07 Jul 2014 00:17

Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

X
Laatst gewijzigd door Anoniem59 op 31 Aug 2014 12:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Jul 2014 00:23

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Ik denk dat het niet veel uit maakt als je het er nu afhaalt. Ik zou de berichtjes die je evt neerzet op alleen vrienden zetten. Hoe lastig dit ook is, jij kunt hier niets aan doen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11575

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 07 Jul 2014 00:32

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Als je haar blokkeert kan ze als het goed is niets meer van je zien.
2015 💙
<<

Anoniem59

Bericht 07 Jul 2014 00:35

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

X
Laatst gewijzigd door Anoniem59 op 31 Aug 2014 12:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jul 2014 09:22

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Ze zoekt de confrontatie zelf op, daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen hoor. En je hoeft je FB er al helemaal op aan te passen. Blokkeren kan helaas alleen als je bevriend bent met iemand, dat is wel jammer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 07 Jul 2014 09:27

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Lady schreef:Ze zoekt de confrontatie zelf op, daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen hoor. En je hoeft je FB er al helemaal op aan te passen. Blokkeren kan helaas alleen als je bevriend bent met iemand, dat is wel jammer.

Ook niet-vrienden kun je blokkeren hoor!
10.04.17
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Jul 2014 09:31

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Ik vind het belachelijk dat die familie zich überhaupt in een loyaliteitsconflict laat plaatsen. Ik bedoel, wat is nou precies het loyaliteitsconflict, waarover valt partij te trekken? Het is toch volkomen zijn goed recht om een nieuwe relatie te hebben en dat zou die familie toch ook zonder meer moeten vinden - en ook tegen haar moeten zeggen?

Het lijkt mij al niet zo fijn als je familie nog zo nodig met je ex om moet gaan, maar als dat dan toch zo is dan zou ik wel verwachten dat ze mijn keuzes respecteren, ook naar de buitenwereld toe, inclusief ex. Ik zou me best te kakken gezet voelen als mijn ex moeilijk zou gaan doen over mijn nieuwe partner en mijn familie zou daarin niet gewoon onverdeeld achter mij staan.

Als zij dit als een loyaliteitsconflict ervaren dan zijn ze in mijn ogen al niet goed bezig.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jul 2014 09:58

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Saga schreef:
Lady schreef:Ze zoekt de confrontatie zelf op, daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen hoor. En je hoeft je FB er al helemaal op aan te passen. Blokkeren kan helaas alleen als je bevriend bent met iemand, dat is wel jammer.

Ook niet-vrienden kun je blokkeren hoor!


Ja inderdaad. Ik zou dit doen om die ex tegen haarzelf te beschermen :ja:

Verder is het natuurlijk zielig voor haar, maar jullie zijn gelukkig samen en daarom zou ik ook proberen om het te laten gaan. Ik weet niet hoe zijn ouders het willen aanpakken, maar misschien zien die nu ook in dat het contact misschien langzaam aan moet minderen...
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Jul 2014 10:02

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Ik vind trouwens niet dat je die foto weg hoeft te halen. Zij heeft niks op jouw Facebook te zoeken, als ze toch kijkt dan zoekt ze het toch echt zelf op.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 07 Jul 2014 10:33

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Saga schreef:
Lady schreef:Ze zoekt de confrontatie zelf op, daar hoef jij je niet verantwoordelijk voor te voelen hoor. En je hoeft je FB er al helemaal op aan te passen. Blokkeren kan helaas alleen als je bevriend bent met iemand, dat is wel jammer.

Ook niet-vrienden kun je blokkeren hoor!


Maar dat voegt niks toe, want als ze dan uitlogt kan ze wel weer de profielfoto zien.
Ik snap zulke mensen meestal niet, dat je zo obsessed mee bezig bent. Ik zou zeker niks aan je Facebook veranderen, aangezien jij niks verkeerd doet en je schoonfamilie ziet dat ook wel in.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9774

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 07 Jul 2014 10:34

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Het gaat niet om haar profielfoto, dus kan toch iets toevoegen dan denk ik.
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Jul 2014 10:39

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Zolang je vriend er geen big deal van maakt, moet jij dat ook niet doen. Focus op de mooie dingen en laat de rest lekker gaan!
<<

Anoniem59

Bericht 07 Jul 2014 12:24

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

X
Laatst gewijzigd door Anoniem59 op 31 Aug 2014 12:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 07 Jul 2014 13:02

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Wat belachelijk eigenlijk.
Vind het behoorlijk obsessief als ze jou gaat volgen op Facebook en gaat zeiken over je profielfoto. Kom op zeg.
Je moet lekker zelf weten wat voor foto je op je Facebook zet, ook al is het een foto van jou en je vriend die elkaar bij wijze van aan het aflebberen zijn.
Ze zoekt je zelf op op Facebook, dus ze doet het lekker zelf.
En dat ze dan eigenlijk nog zijn familie tegen jou op probeert te zetten is helemaal sneu.
Ze mag d'r ex nu wel een keertje loslaten hoor, het is al een jaar uit en hij is alweer een tijdje met jou, get a life denk ik dan.
Jij hoeft je in ieder geval zeker niet schuldig te voelen, je doet niks verkeerd.
Lekker je foto laten staan, als ze zichzelf wilt pijnigen door dat soort dingen op te zoeken dan moet ze dat maar lekker zelf weten. Het is vervelend als ze daardoor verdriet heeft, maar ja, shit happens.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 07 Jul 2014 16:01

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Hoe sneu en vervelend ook, het is haar probleem. Ik zou me er niet druk om maken. Zij doet het zichzelf aan (helaas).
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 07 Jul 2014 19:22

Re: Argh. Ex van vriend, en schoonfamilie

Als ik je goed begrijp vind je het eigenlijk vooral heel vervelend voor je schoonmoeder? Dat zij in een lastige situatie komt? Dat is natuurlijk erg mooi van je, lief! Het is alleen niet jouw verantwoordelijkheid. Zoals je zelf al aangeeft heeft zijn ex geen enkele reden om jouw Facebook te bekijken, daarbij lok je ook niets uit ofzo.
Ik zou tegen je schoonmoeder zeggen dat je het heel vervelend vindt voor haar dat zijn ex dit met haar bespreekt omdat je niet wilt dat zij het gevoel krijgt dat ze moet kiezen en dat wat jou betreft ook zeker niet nodig is. En verder is het ook aan je schoonmoeder om tegen haar ex-schoondochter te zeggen dat ze contact wil blijven houden maar het niet over de nieuwe relatie van haar zoon wil hebben.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed dat je de situatie op wilt lossen en de oplossing bij jezelf zoekt maar het is jouw verantwoordelijkheid niet! Ze gaat misschien ook wel iets zeggen als op je omslagfoto de konijnen van de kinderen van je buren te zien zijn, bij wijze van he :wink: Dan kun je je Facebook wel helemaal opdoeken. En dan nóg kan ze het over jullie gaan hebben... Als ze dat wil kun jij het toch niet voorkomen, helaas!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers