Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


laatste fles

<<

Anoniem106

Bericht 06 Jul 2014 20:02

laatste fles

Mijn dochter laat steeds meer van de laatste fles voor het slapen staan. Ik maak 210+7, maar bijv laat ze vanavond 140 staan. Ik ben hier zelf niet zo blij mee, zeker niet met dit warme weer. Maar is het normaal?

Dit krijgt ze normaal op een dag:
7.00 180+6
9.30 Potje fruit
12.00 1broodje en 180+6
15.00 Een koekje oid
16.30 Potje groente, soms daarna yoghurt
18.30 210+7

Gewoon water of diksap oid wil ze niet tussendoor. De fles, rietjesbeker, tuitbeker, ik heb alles al geprobeerd.
<<

Fiene

Bericht 06 Jul 2014 20:52

Re: laatste fles

Ik gaf die fles al heel snel niet meer om die reden. Wij eten pas om 18 uur en tussendoor gaf ik haar gewoon nog wat fruit oid om het te kunnen rekken tot 18 uur. ze at dan gewoon mee en kreeg daarna nog wat drinken en ging naar bed.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Jul 2014 21:28

Re: laatste fles

Volgens mij mag de laatste fles er ook wel af. Wij willen nu gaan afbouwen of iig minder geven.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem255

Bericht 06 Jul 2014 21:43

Re: laatste fles

Hier was rond die leeftijd de laatste fles er volgens mij al vanaf.
Maar hier dronken ze nog wel goed tussendoor.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers