Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bovenkleding advies gezocht

<<

Anoniem75

Bericht 06 Jul 2014 10:52

Bovenkleding advies gezocht

Ik heb nogal een buik overgehouden van de zwangerschappen (ik lijk serieus nog echt 20 wk zwanger..) en ik heb dringend nieuwe shirtjes nodig. Graag die dus wat wijd uitlopen bij m'n buik. Ik heb er nu een aantal van de Miss Etam maar die vind ik eigenlijk zo saai. Deze heb ik en dan in 6 kleuren :

Afbeelding

Ik ben nu dus op zoek naar iets anders. Een ander model en iets met een print. En nogmaals die bij m'n buik wat wijder zijn. Iemand een idee? Het liefst ook niet duurder dan 35 euro want binnenkort ga ik hard aan de gang om wat kilo's kwijt te raken en zal ik weer nieuwe in een andere maat nodig hebben. Als het me lukt natuurlijk ;)
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Jul 2014 11:36

Re: Bovenkleding advies gezocht

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb bij c&a leuke shirts kunnen vinden voor 10 euro en 15 euro per stuk. Die zijn iets wijder met een leuke print voorop, waardoor de buik helemaal niet opvalt.

Zoiets;


http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/dames ... 452-2.html
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem61

Bericht 06 Jul 2014 11:42

Re: Bovenkleding advies gezocht

Ik heb zelf aardig wat leuke shirtjes van de miss etam gescoord!

zal even plaatjes zoeken...
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Jul 2014 14:20

Re: Bovenkleding advies gezocht

Ik heb dat ook en ik koop loszittende shirts, wat langer zodat ze plooien op mijn buik.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 06 Jul 2014 16:05

Re: Bovenkleding advies gezocht

Bedankt Annemie, Slakje en Pien!

Pien die shirtjes die jij post vind ik allemaal erg leuk en van die shirtje zonder mouwen heb ik ook en draag ik eigenlijk alleen onder een jasje. Ik vind namelijk ook dat ik dikke bovenarmen heb :redface:

Draag jij je wel gewoon zo of doen je er nog iets onder of overheen?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Jul 2014 16:09

Re: Bovenkleding advies gezocht

Die dubbel tops van Miss Etam zitten ideaal. Heb er ook een paar.
Ik draag ze als het zo warm is ook gewoon zonder iets er over hoor.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 06 Jul 2014 16:20

Re: Bovenkleding advies gezocht

Ander een shirtje met een fantasietje aan de schouders. Niet direct T-shirtmodel. Dan geeft het een rechtere vorm aan je schouders en lijken je armen gelijk minder breed.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 06 Jul 2014 16:43

Re: Bovenkleding advies gezocht

Slakje wat is een fantasietje?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron